iwan997 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 (edytowane) Drodzy koledzy i koleżanki ,jako że moje doświadczenie z samochodami polega głownie na kierowaniu nimi to mam nadzieje że ktoś z bardziej doświadczonych forumowiczów mi pomoże .Dzisiaj rano żona poszła do garażu samochód (A5 silnik CDNB przebieg 254 tys) tylko zagrzechotał i nie odpalił ,więc wiadomo wsiadła do mojego i pojechała do pracy :-).Poszedłem do garazu wciskam kluczyk a on nic tak jak by sie rozrusznik zablokował no wiec włączyłem bieg i próbuję go popchnąć ,do przodu nie idzie do tyłu tylko trochę i stop .Tak sobie myślę coś silnik blokuje a ze miałem dzień wolny to zacząłem rozbierać .Zajęło mi to połowę dnia ale sie okazało że rozrzad przeskoczył ,a jak przeskoczył to poszukałem jakichś zdjęć na necie i ustawić postanowiłem (i tak zepsuty więc nic do stracenia nie miałem) przyznam że bez blokad i z kompletem narzedzi z marketu nie jest to sprawa prosta.no ale koniec końców jakoś to ustawiłem .Chcąc sprawdzić czy wszystko ok niestety okazało się że i tak nie da się wałem obrócić .I teraz najważniejsze pytanie dlaczego dalej coś blokuje i po drugie co było przyczyną przeskoczenia ?? Tak mi się wydaje że napinacz mam mocno wysunięty ale nigdzie nie mogę znaleźć zdjęć więc załączam zdjęcie jak to u mnie ( mojej żony :-)) wygląda.Z góry dziękuję za porady i sugestie Edytowane 20 Grudnia 2016 przez iwan997
komoornik Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 254k km? To jakiś rocznik 2008? I rozrząd nigdy nie był ruszany?
indiapapa Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Jak założyłeś z powrotem łańcuch to wiadomo że ciężko obrócić jak zawory są pokrzywione. CDNB to silnik kolizyjny...zostaje Ci mechanik i ściagnięcie głowicy albo zabawa samemu :> Ciekawe co tam znajdziesz. Keep us posted!
iwan997 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2016 (edytowane) No to myślę że już dalej nie muszę rozbierać :-) 254k km? To jakiś rocznik 2008? I rozrząd nigdy nie był ruszany? Rocznik 2011 ,wszystko w rozrządzie oryginalne (niewymieniane od nowości) tylko materiały ekspoloatacyjne wymieniałem. Edytowane 21 Grudnia 2016 przez iwan997
komoornik Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Napinacz jest sporo wysunięty, łańcuch musiał się nieźle wyciągnąć. W tych silnikach profilaktycznie w okolicach 200k km trzeba się interesować rozrządem.
iwan997 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2016 (edytowane) Jak na razie silnik wywalony z auta ,Audi czeka na prezent od sw mikołaja.Jak podczas wkładania silnika radzicie sobie z rozrusznikiem ?I jeszcze jedno jak silnik z tak wyciągniętym łańcuchem pracował normalnie ? Przeglądałem dzisiaj ofertę tłoków do CDN czy ktoś wstawiał tłoki MAHLE a jeśli tak czy problem spalania oleju zniknął ?Swoją drogą nie mam pojęcia skąd biorą się "kosmiczne " ceny za naprawę tych silników skoro nowy rozrząd (z ASO) tloki pierścienie uszczeliki itp to wydatek ok 5 tys zł. Edytowane 21 Grudnia 2016 przez iwan997
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się