Pepik92 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Siemanko mam problem i nadzieje że ktoś pomoże. Audi a4 b8 2.0 tdi 143 km 2008r 155 tys (rzekomo) ja przejechałem nim dopiero 21 tys z tego.Przy prędkości z przedziału 150-170 km/h (tylko niemcy gwoli ścisłości:)) auto wpada w wibracje. Odczuwa się je tak jakby pulsacyjne drgania ustają na chwile i pojawiają się znowu. Mechanik twierdzi że może to być spowodowane problemem z wtryskami. Może ktoś miał już podobny przypadek? Help!!! Szukałem jakiegoś wyjaśnienia już na forum audi na FB ale ile odpowiedzi tyle różnych możliwości.Uprzedzając pytania:-ciśnienie w oponach ok -zbieżność ok-tarcze i klocki wymienione -po podpięciu pod komputer niewielkie odchylenie na trzecim wtrysku-nie czuć żadnych wibracji na luzie i przy hamowaniu tylko przy przyspieszaniu i utrzymywaniu stałej prędkości w podanego przedziału
quadral20004 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 tu masz odpowiedz https://a4-klub.pl/index.php?/topic/198737-drgania-na-kierownicy-w-zakresie-predkosci-110-140-rozwiazanie-wymiana-tuleje-65-mm-vs-75-mm/
Pepik92 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2016 tu masz odpowiedz https://a4-klub.pl/index.php?/topic/198737-drgania-na-kierownicy-w-zakresie-predkosci-110-140-rozwiazanie-wymiana-tuleje-65-mm-vs-75-mm/ Chodzi o drgania które odczuwają również pasażerowie, a nie tylko kierowca na kierownicy
quadral20004 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 (edytowane) tak.wada fabryczna wachaczy.temat przerabiany przez dziesiatki uzytkownikow tego forum.lekiem jest wymiana wachaczy na poliftowe .wyklucz felgi i opony.jak to zrobisz to na bank wachacze Edytowane 20 Grudnia 2016 przez quadral20004
Xaviso Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 a wykluczyłeś problem z wadliwą oponą?
Pepik92 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2016 a wykluczyłeś problem z wadliwą oponą? Sprawdzałem na felgach 18 z letnimi oponami i na 16 zimowych nowych więc opony raczej wykluczamy z podejrzanych. Dziwne jest to że nie było to odczuwalne przez pierwsze 15 tys km przejechane tylko teraz mniej więcej od 6-7 tys się takie coś dzieje tak.wada fabryczna wachaczy.temat przerabiany przez dziesiatki uzytkownikow tego forum.lekiem jest wymiana wachaczy na poliftowe .wyklucz felgi i opony.jak to zrobisz to na bank wachacze Mówisz że wachacze mogą odpowiadać za tak delikatne wibracje? Można to nazwać nawet bardziej mrowieniem niż wibracjami ale na trasie przez Niemcy jest to dość dokuczliwe
quadral20004 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 jesli na dwoch roznych kompletach kol tak jest to czytaj to co ci wyslalem.postepuj z instrukcja tego tematu a problem zniknie.na mlion procent
Goku88 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Opublikowano 25 Grudnia 2016 A sprawdzałeś zaworek na pompie cr pod kontem opiłków jak by to była wina wtryskiwaczy to może się okazać ze pompa opiłkuje. Mam ten sam objaw ze wpada wibracja cisza i znów wibracja, powiązałem ja z obrotami przedział 2200-2400obr na 5 i 6 biegu czyli 110-120 na 5 i 120-140 na 6. Na niższych biegach teoretycznie nie czuć ale sprawdź jadąc 4 na 2000 obr i pełen but szybko przejdzie przez ten przedział 2200-2400 i jest mało czasu na wystąpienie tego drgania ale da się wyłapać i tak kolejno i na 3 i na 2 jestem wstanie to stwierdzić.
quadral20004 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Opublikowano 25 Grudnia 2016 A sprawdzałeś zaworek na pompie cr pod kontem opiłków jak by to była wina wtryskiwaczy to może się okazać ze pompa opiłkuje. Mam ten sam objaw ze wpada wibracja cisza i znów wibracja, powiązałem ja z obrotami przedział 2200-2400obr na 5 i 6 biegu czyli 110-120 na 5 i 120-140 na 6. Na niższych biegach teoretycznie nie czuć ale sprawdź jadąc 4 na 2000 obr i pełen but szybko przejdzie przez ten przedział 2200-2400 i jest mało czasu na wystąpienie tego drgania ale da się wyłapać i tak kolejno i na 3 i na 2 jestem wstanie to stwierdzić. Bzdura
Goku88 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Co bzdura? Ja napisałem co mam u siebie, wibruje karoseria tak jak pisałem i na 2 3 i 4 biegu zatrzęsie miedzi 2200 a 2400 obr a pisze to w miejscu gdzie cos o wtryskach było bo ja mam po regeneracji i korekty tragiczne i może właśnie u mnie to wtryski a może dwumas a może klapy w kolektorze a może przegub pod odpowiednim momentem obrotowym bo na mniejszych biegach muszę bardziej butować albo na wzniesienie albo faktycznie dolne banany nic z tego bzdura nic do wątku nie wnosi
quadral20004 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 to pisz w swoim watku.kolega ma inny problem jak ty
Goku88 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 To w sprawie kolegi czy przy bananach tez tak jest ze drży buda ale nie cały czas tylko na zmiane pulsacyjne 1s wibracja 1s nie i znów tak w kółko na lewarku zmiany biegów to dobrze widać. Inna sprawa że wymiana bananów na 75 to mod w tym modelu, który trzeba wykonać i tyle.
mosiek2206 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Ja bym jeszcze przeczyścił EGR jeśli się przycina to przy większych prędkościach łapie spaliny i silnik może drgać. Koszt takiej roboty niewielki a warto wykluczyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się