thomas510 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Witam mam ciagły nie rozwiązany problem z abs-em w moim audi a4b5 1.8 125km 98r avant. Problem polega na tym że przy włączeniu zapłonu zapala się abs i piszczy 3 razy kontrolka ręcznego. Problem jest co najmniej dziwny bo nieraz odpalam auto i nie wywala mi absu działa wszystko normalnie Abs pomaga w hamowaniu. Nie raz odpale auto jak w dzisiejszym przypadku abs się nie właczył jechałem 15km wszystko ładnie abs działa zatrzymałem się nie gasiłem silnika wbiłem wsteczny kontrolka abs się pokazała i juz nie mam absu. Nie pomaga ponowne odpalenie auta .Abs się zapala kiedy ma tylko na to ochotę. Czasem przez cały dzień działa czasem od rana nie mam już absu. Podłaczyłem kompa wywała mi uszkodzony sterownik abs. Jest jakaś możliwość że jakiś kabel nie łaczy albo czujnik nie działa dobrze?
Dev Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 (edytowane) Przecież VAG wskazał Ci usterkę. Czego jeszcze chcesz ? Edytowane 26 Grudnia 2016 przez Dev
kaczorvw Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Wymienić - do ośki kupisz już za 30 zł całą pompę ze sterownikiem.
thomas510 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2016 Wymienić - do ośki kupisz już za 30 zł całą pompę ze sterownikiem. cała pompa ze sterownikiem 30 zł?
Dev Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Ale wymień sam sterownik, w żadnym wypadku nie ruszaj bloku ABS.
kaczorvw Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Pewnie, rynek jest tak zapchany że za darmo prawie oddają niektóre części. Skoro za skrzynię biegów do ośki benzyny ceny zaczynają się od 100 zł to ręce opadają. Wklep numer sterownika w allegro to się przekonasz. Ale wymień sam sterownik, w żadnym wypadku nie ruszaj bloku ABS. Czemu ? Szybciej i prościej.
Dev Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Problem będzie z odpowietrzeniem ukladu
kaczorvw Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Problem będzie z odpowietrzeniem ukladu Zawsze na "żywca" przekładam i nic nie odpowietrzam - na zasadzie ciągłego przelewu - przewody do kół trzeba tylko po przewodach od pompy dokręcić, no i później warto spłukać płyn.
Dev Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Można tylko po co ? Przełożenie sterownika 30 minut a przełożenie całego bloku i odpowietrzenie ile ? Do tego płyn, robota bez sensu.
kaczorvw Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Potrzymaj mi piwo i patrz na zegarek Każdy robi jak chce, żeby nie było że się kłócę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się