Paweł 1985 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Witam, proszę o sprawdzenie logów. Skoda Octavia 1, silnik 1,9tdi asv 110km: logi dynamiczne:http://www.vaglog.pl/log-001_004_WaFeDV.htmlhttp://www.vaglog.pl/log-003_011_QrN75WH.htmlhttp://www.vaglog.pl/log-003_008_011_oHjpYq.htmlhttp://www.vaglog.pl/log-011_010_ew5Y9Af.htmllogi statyczne:http://www.vaglog.pl/log-001_c0lxG.htmlhttp://www.vaglog.pl/log-004_c13nd.htmlhttp://www.vaglog.pl/log-013_nS02T3O.htmlnastawy podstawowe:http://www.vaglog.pl/log-000_2N7i91.htmlhttp://www.vaglog.pl/log-003_u7z6cMi.htmlhttp://www.vaglog.pl/log-004_wdP2u.htmlhttp://www.vaglog.pl/log-011_FY9Prd2.html
wasand Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Termostat słaby lub auto nie dogrzane. Widać auto po programie. Spore doładowanie jak na taką dawkę paliwa, chyba, że są większe wtryski. Geometria zawiesza się/ lub słabe podciśnienie (raczej geometria bo egr pracuje) I wtrysk nr 2 spora korekcja - może lać Logi powinny być zrobione pojedynczo nie po 2 grupy - za małe próbkowanie. tak pobieżnie patrząc
Paweł 1985 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2016 Z tym lejącym wtryskiem to możliwe, bo auto ostatnio zachowuje się jakby wybrało nowego papieża. Dym jest bardzo "gryzący". Wkrótce wtryski pójdą do sprawdzenia i ew. regeneracji. Wtryski wyglądają na seryjne (038130202A). Turbo puszcza sporo oleju, ostatnio ubyło 0,5l przez 4,5tys. km. Dużo oleju jest w dolocie. Więc turbo też raczej do regeneracji lub wymiany. No a z tym programem to pierwsze słyszę. Czy takie ciśnienie doładowania jest bezpieczne (dla turbo i dla silnika)? Bo mieszanka przy takiej konfiguracji wychodzi raczej uboga więc to chyba nie wróży długiej i bezawaryjnej eksploatacji auta. Poniżej logi pojedynczo: http://www.vaglog.pl/log-001_99TEjaT.html http://www.vaglog.pl/log-003_Pgm7jp.html http://www.vaglog.pl/log-008_a53vM.html http://www.vaglog.pl/log-010_0jknT7m.html http://www.vaglog.pl/log-011_fqTDbxq.html
spanky Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Program to gotowiec , wgraj serie , ogarnij mechanike i potem zrob porzadny program
Paweł 2807 Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Witam ponownie, ostatnio odwiedziłem ASO Skody w celu przywrócenia programu do seryjnego poprzez aktualizację do najnowszej wersji. Mechanik ASO twierdził, że aktualizacja przebiegła pomyślnie, ale moim zdaniem chyba niezupełnie, bo ciśnienie nadal jest duże. Podczas ponownej wizyty w ASO mechanik ponoć ponownie wgrał fabryczny program. Wydaje mi się, że po aktualizacji w ASO silnik pracuje bardziej "równo" - szczególnie przy przyśpieszaniu odczuwalne są mniejsze wibracje. Zostały również podmienione wtryski na używane z innego auta. Poniżej świeżo zrobione logi: Dynamiczne: http://vaglog.pl/log-001_f5IGN26.htmlhttp://vaglog.pl/log-003_E1rq0.htmlhttp://vaglog.pl/log-008_791k50.htmlhttp://vaglog.pl/log-010_pIGCNok.htmlhttp://vaglog.pl/log-011_lWo99.htmlhttp://vaglog.pl/log-013_001_PnCbS.html Nastawy podstawowe: http://vaglog.pl/log-000_98N1687.htmlhttp://vaglog.pl/log-003_2nB9fa.htmlhttp://vaglog.pl/log-004_g2lo064.htmlhttp://vaglog.pl/log-011_F1F0ni.html Statyczne: http://vaglog.pl/log-000_K9J7t.htmlhttp://vaglog.pl/log-001_x72k5o.htmlhttp://vaglog.pl/log-003_53P8444.htmlhttp://vaglog.pl/log-004_fFm91.htmlhttp://vaglog.pl/log-005_QDPE06.htmlhttp://vaglog.pl/log-008_021XDlB.htmlhttp://vaglog.pl/log-009_e94g7Y.htmlhttp://vaglog.pl/log-010_p8LmOX4.htmlhttp://vaglog.pl/log-011_o64N68.htmlhttp://vaglog.pl/log-013_vjAbIZ.html
spanky Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 Witam ponownie, ostatnio odwiedziłem ASO Skody w celu przywrócenia programu do seryjnego poprzez aktualizację do najnowszej wersji. Mechanik ASO twierdził, że aktualizacja przebiegła pomyślnie, ale moim zdaniem chyba niezupełnie, bo ciśnienie nadal jest duże. Podczas ponownej wizyty w ASO mechanik ponoć ponownie wgrał fabryczny program. Wydaje mi się, że po aktualizacji w ASO silnik pracuje bardziej "równo" - szczególnie przy przyśpieszaniu odczuwalne są mniejsze wibracje. Zostały również podmienione wtryski na używane z innego auta. Poniżej świeżo zrobione logi: Dynamiczne:http://vaglog.pl/log-001_f5IGN26.htmlhttp://vaglog.pl/log-003_E1rq0.htmlhttp://vaglog.pl/log-008_791k50.htmlhttp://vaglog.pl/log-010_pIGCNok.htmlhttp://vaglog.pl/log-011_lWo99.htmlhttp://vaglog.pl/log-013_001_PnCbS.html Nastawy podstawowe:http://vaglog.pl/log-000_98N1687.htmlhttp://vaglog.pl/log-003_2nB9fa.htmlhttp://vaglog.pl/log-004_g2lo064.htmlhttp://vaglog.pl/log-011_F1F0ni.html Statyczne:http://vaglog.pl/log-000_K9J7t.htmlhttp://vaglog.pl/log-001_x72k5o.htmlhttp://vaglog.pl/log-003_53P8444.htmlhttp://vaglog.pl/log-004_fFm91.htmlhttp://vaglog.pl/log-005_QDPE06.htmlhttp://vaglog.pl/log-008_021XDlB.htmlhttp://vaglog.pl/log-009_e94g7Y.htmlhttp://vaglog.pl/log-010_p8LmOX4.htmlhttp://vaglog.pl/log-011_o64N68.htmlhttp://vaglog.pl/log-013_vjAbIZ.html Oddaj auto do kogos kto ma o tym pojecie.Program w tym aucie nadal jest nie seryjny , a w dodatku nadal kiepsko zmodyfikowany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się