kamil_cabrio 0 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Mam przewód Viakena (ten najtańczy KKL) kupiony chyba koło 2010-2012 roku. Wczoraj próbowałem go podpiąć do B6 i zdiagnozować VCDS lite 1.2, w końcu połączyło ale przy próbie auto-scan wciąż go powtarzało. Czy tym przewodem da się zdiagnozować to auto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom A4 45 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Moduły idące po k-line powinno dać się zdiagnozować, obstawiam że kabel jest bardzo kiepskiej jakości lub uszkodzony. Pojedyncze moduły diagnozuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koloboro 7 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 ja kabelkiem od viakena w b7 robie silnik i zegary. czyli po linii k daje radę. spróbuj pojedynczo łączyć się z modulami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamusV6 0 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 (edytowane) Bez problemu się da. Mam Viakena KKL tego niebieskiego, kupiony bodajże w 2009 roku i bez problemu łączyłem się z silnikiem, klimą, ABSem, zegarami, navi, poduchami w 1.8T w TT, jak i teraz w B6 3.0. Żadnych problemów zarówno z diagnostyką poszczególnych grup, jak i kodowaniem. Edytowane 29 Grudnia 2016 przez Kamuś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_cabrio 0 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Pojedynczo nie próbowałem jeszcze, będe się bawił. A na jakich programach to ogarniacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koloboro 7 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 vag-com 3.12 i vcds lite 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Zobacz tu, może Ci coś podpasuje z softu https://a4-klub.pl/index.php?/topic/350881-vag-com-3112-pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cingular 0 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Ja też używam tego niebieskiego kabelka i mam go z 9 lat, testowałem kilka programów diagnostycznych i najstabilniej jest na vag-com 311.2. O dziwo w a4 b6 działa bez zarzutu a kosztował ze dwie dychy może. Robiłem m.in adaptację kluczyków, ksenonu ,przepustnicy,kasowałem inspekcje tylko ,że ja mam 2001 a tam nie ma CAN-BUS-a. Nie wiem czy to ma znaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_cabrio 0 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Pojedynczo moduły obsługuje ale...dzisiaj chciałem zaadoptować drugi kluczyk i w module od komfortu na blokach 007 nie ma opcji wejsc w kanał powyżej 009 bo nie zarejestrowany itd.itd. Jest to kwestia kabla czy szukać innego programu? A czy przewód http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2-linie-k-we-wtyku-obd2.html jest lepszy od mojego czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Kabelek masz dobry, trzeba dobry soft teraz https://a4-klub.pl/topic/350881-vag-com-3112-pl-en-vcds-lite-12-informacjeinstalacjaproblemy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się