toja Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 (edytowane) Zrobiony downpipe 3" ze sportowym katem + IC A6 BiTurbo + Sportowy filtr powietrza + hybryda turbo Program silnika + program skrzyni w tym przesunięty limiter Edytowane 30 Grudnia 2016 przez toja 1
arek_cccp Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Co ogranicza wyższy wynik,turbo czy układ paliwowy ? Bo ja na stage 3 mam 360km w starszej generacji fsi.
komoornik Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 (edytowane) Wszystkie mody na raz? Też mi hybryda po głowie chodzi, ale fakt coś słaby wynik. Tuner nic nie wspomniał o sofcie S Tronica? Będziesz robił jakieś pomiary Race Logic czy innym pudełkiem? Edit: dopiero teraz zauważyłem, patrząc po obrotach rozumiem że soft skrzyni był robiony? Edytowane 30 Grudnia 2016 przez komoornik
toja Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2016 Zrobiony był soft stronica. Hamowany na 4 biegu. U niektórych wynik jest podobny. Nie jestem pewien ile Nm powinno przy tej konfiguracji wyjść :/ Podobno ograniczeniem w mocy jest tutaj turbo. Nie mam racelogica, wiec jak namierzę kogoś z tym to pomierzymy
maciek333 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Co ogranicza wyższy wynik,turbo czy układ paliwowy ? Bo ja na stage 3 mam 360km w starszej generacji fsi. Ten silnik jest seryjnie doprężony w porównaniu do starszej wersji , generuje przez to wiecej Nm srodkiem ale góry nie ma dobrej , ja mam u siebie k04 tfsi i zrobienie 360 km jest cieżkie bo górą nie chce zapłonów za bardzo przyjmować i uklad palilwowy styka na 350 km a potem trzeba zmienic coś w ukladzie paliwowym ale to już moja tajemnica co Zrobiony był soft stronica. Hamowany na 4 biegu. U niektórych wynik jest podobny. Nie jestem pewien ile Nm powinno przy tej konfiguracji wyjść :/ Podobno ograniczeniem w mocy jest tutaj turbo. Nie mam racelogica, wiec jak namierzę kogoś z tym to pomierzymy Hybryda hybrydzie nie równa zależy co zostało w niej zmienione , niektórzy zmieniają koło kompresji a inni wrzucają cały srodek z k04 tfsi , to i to jest hybryda ale na jednej zrobisz 310-320 a na drugiej 330-340
marcin4x4 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 (edytowane) koła kompresji też są różne. Edytowane 1 Stycznia 2017 przez marcin4x4
maciek333 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Są różne ale wirniki jak zmienisz to oczywiste ze turbo bedzie miało wiekszy potencjał
toja Opublikowano 1 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2017 sporo bebechów powymieniali...powinno być z 450 Nm przy tej mocy ?
maciek333 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Bartpol robił 2 auta na hybrydach swojej produkcji i moce wychodzily 330-340 km i 463, 477 nm i takie same modyfikacje jak u Ciebie dp , ic , i dolot
marcin4x4 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 (edytowane) Są różne ale wirniki jak zmienisz to oczywiste ze turbo bedzie miało wiekszy potencjał a co to niby jest ? Edytowane 1 Stycznia 2017 przez marcin4x4
maciek333 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Są różne ale wirniki jak zmienisz to oczywiste ze turbo bedzie miało wiekszy potencjał a co to niby jest ? a z kąd ja mam wiedzieć jaką on ma hybrydę ????? napisałem tylko że różnie ludzie robią hybrydy czytaj uważnie
marcin4x4 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 (edytowane) a z kąd ja mam wiedzieć jaką on ma hybrydę ????? napisałem tylko że różnie ludzie robią hybrydy czytaj uważnie czy ja się pytałem o jego hybrydę ? pytam się co jest na zdjęciu skoro według Ciebie wymienia się tylko "wirniki". Edytowane 1 Stycznia 2017 przez marcin4x4
maciek333 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 a z kąd ja mam wiedzieć jaką on ma hybrydę ????? napisałem tylko że różnie ludzie robią hybrydy czytaj uważnie czy ja się pytałem o jego hybrydę ? pytam się co jest na zdjęciu skoro według Ciebie wymienia się tylko "wirniki". hahaha nie wiem z kąd to wziąłeś że wymienia się tylko same wirniki nic takiego nie pisałem widocznie nie zrozumiałeś o co mi chodziło , pisałeś że są różne koła kompresji i powiedziałem że są ale też zmiana wirników daje kompletną hybrydę, firmy robiące hybrydy zmieniają np samo koło kompresji na wiekszę i to już daje efekt , ale zazwyczaj robią kompleksowo koło kompresji i wirniki
marcin4x4 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 (edytowane) koła kompresji też są różne. Są różne ale wirniki ale zazwyczaj robią kompleksowo koło kompresji i wirniki komplet to wałek, łożyska, rozwiert i frezowanie muszli, klapa, czasem actuator / sztanga itd. Koła kompresiki są o różnych sprawność w jednym rozmiarze, różne wzory, równe materiały wykonania. Modyfikacja strony ciepłej powoduje laga a do pewnych mocy nie wymaga dotykania. Edytowane 2 Stycznia 2017 przez marcin4x4
komoornik Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Bartpol możecie polecić jeśli chodzi o taką hybrydę?
marcin4x4 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 ja wszystkie hybrydy robię u perunów i jest ok.
maciek333 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 koła kompresji też są różne. Są różne ale wirniki ale zazwyczaj robią kompleksowo koło kompresji i wirniki komplet to wałek, łożyska, rozwiert i frezowanie muszli, klapa, czasem actuator / sztanga itd. Koła kompresiki są o różnych sprawność w jednym rozmiarze, różne wzory, równe materiały wykonania. Modyfikacja strony ciepłej powoduje laga a do pewnych mocy nie wymaga dotykania. To oczywiste że zmienia się wałek, łożyska na mocniejsze itd ale co ja tam wiem , Komornik napisz do Bartpola , Peruna porównaj ceny i jakie moce obiecują przy takich samych modach i będziesz miał najlepsze porównanie
marcin4x4 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 (edytowane) pisałeś że są różne koła kompresji i powiedziałem że są ale też zmiana wirników daje kompletną hybrydę koło + wirników = minimum 3 "wiatraczki" (użyłeś liczby mnogiej), koło kompresji i wirnik kompresora to jedno i to samo, do tego dochodzi wirnik turbiny czyli razem mamy dwa "wiatraczki", gdzie jest trzeci ? logika wypowiedzi poraża. Wirnik czy też koło turbiny im większe tym ma większego laga, do tego wiele turbin posiada dostatecznie duży wirnik i jego dotykanie nie jest koniecznie, ewentualnie można skorygować wyważenie. Więc nie wchodzi to w skład każdej hybrydy, zazwyczaj tylko tych bardzo mocnych. Nie dla każdej firmy jest to oczywiste, rozrzut jest na tyle duży że w jednej firmie za daną kwotę zrobisz "komplet" w drugiej tylko koło kompresji a i tu nie każda firma ma dostęp do pewnych wzorów lub w danej chwili może ich nie być na stanie (niektórzy odkładają dla swoich ulubionych klientów). Np do GTB 2260VZ masz dwa koła o takiej samej średnicy o różnej sprawności (szacowna ~10km), do tego mocniejsze jest niesłyszalne, nie ma świstu kompresora. Mocniejsze daje się tylko łożyska cierne, w innych wymienia się konkretne elementy np kulki a tu też mamy wybór od stopów metali po ceramikę , która niestety ale tania nie jest więc nie jest "oczywiste". Pamiętaj że dla większości userów hybryda to jest zło bo jakiś mietek w garażu z 3 turbin poskładał jedną. Hybrydy mogą być różne, wiele elementów występuje w różnych wersjach dlatego efekt może być drastycznie różny, używanie zwrotu "kompletna" / "kompleksowo" jest błędne. Każdy robi pod klienta, koniec. ale co ja tam wiem mam być szczery czy miły ? Edytowane 3 Stycznia 2017 przez marcin4x4
maciek333 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Pisz pisz chetnie posłucham jeszcze bardzo ciekawych rzeczy ?
twoj Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Napisałeś: Hybryda hybrydzie nie równa zależy co zostało w niej zmienione, niektórzy zmieniają koło kompresji a inni wrzucają cały środek z k04 tfsi, to i to jest hybryda ale na jednej zrobisz 310-320 a na drugiej 330-340 ... a od kiedy to się da włożyć flaki z k04-64 do IHI???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się