kuszner Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Witam, Dzisiaj byłem ofiarą wypadku dwóch pań, które "zaparkowały" na mojej masce . Generalnie dostałem w przednie lewe koło. Oprócz standardowej blacharki mam takie objawy: 1) Nie działa wspomaganie 2) Pilot nie otwiera/zamyka drzwi (trzeba to robić manualnie). Zrobiłem scan VAG'iem kilku modułów i to co mi się udało wyłapać (przepisywane z logu): Control Module Part No: 8E0 614 517 Comp version : ABS/ESP front 3429 Soft coding : 04155 Work shop code : WSC 06435 1 fault found 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply voltage Terminal 30 35-10 - Intermittent Control Module Part No: 8E0 959 433 AR Comp version : Komfortgerat T85 1310 Soft coding : 06976 Work shop code : WSC 63351 Addintional info : 8E1959802B Torsteuer.FS BRM 0002 Addintional info : 8E1959802B Torsteuer.BF BRM 0003 2 faults found 00957 - Key 3 35-00 - - 01560 - (tu mi mówi że ma shareware żeby zdekodować) 59-10 - - Jeżeli chodzi o kluczyk to ważne wspomnienia jest, że jak przyjechali panowie strażacy to standardowo rozłączyli aku ... Z góry dziękuje za pomoc Pozdr, Rafał
pre_pl Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 reguła jest, że najpierw sprawdzamy błędy, kopiujemy je (jest przycisk copy, paste w notepadzie), usuwamu i jeszcze raz skanujemy. Nie skanuje się "kilku modułów", ale robi auto-skan. 01826 - powodem może być rozłączenie aku 01560 - Passenger Door: Won't De-Safe 00957 - masz zakodowane trzy klucze i ten trzeci długo nie był używany dwa pierwsze to dzisiejsza stłuczka, ostatni to jeszcze sprzed... Ten 01560 to problem w drzwiach pasażera, a ty dostałeś w koło lewe... Dziwne, może też jakaś "zaszłość"
letallec Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Skasuj je, przejedz sie kikadziesiat metrów i bedzie ok. Wiekszosc to wina odłączenia aku. Szczególłowo opisał to pre_pl
kuszner Opublikowano 31 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2008 reguła jest, że najpierw sprawdzamy błędy, kopiujemy je (jest przycisk copy, paste w notepadzie), usuwamu i jeszcze raz skanujemy. Nie skanuje się "kilku modułów", ale robi auto-skan. Robiłem sprawdzanie na lapku na którym niestety nie miałem jak się do netu wbić stąd - przepisywanie. Jeżeli chodzi o auto-scan to mam wersje niezarejestrowana vag'a i mi na takie dobrodziejstwa nie pozwala - ale obiecuję się poprawić. Generalnie faktycznie po wyczyszczeniu błędów teraz już ich nie pokazuje... Dzisiaj pod samochodem miałem wielką plamę więc to chyba tłumaczy brak wspomagania. Samochodzik jest już w warsztacie więc mam nadzieję że już mu jakoś się "polepszy" WILEKIE DZIĘKIE ŻA SZYBKĄ POMOC !! R
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się