Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 TDI gaśnie i szarpie podczas jazdy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich użytkowników

mam problem ze swoją audi, mianowicie auto szarpie i gaśnie podczas jazdy, najbardziej odczuwalne na biegu nr 1 i 2 . Podczas jazdy odczuwalne brak mocy na kilka sekund, po czym po chwili moc wraca. Jaka może być przyczyna?

Zaznaczam że auto posiadam od miesiąca i nigdy wcześniej nie narzekałem na auto.

Opublikowano

jak posiadasz od miesiąca to ciężko, abyś wcześniej na nie narzekał.

szybko zaczęły się problemy ;)

widzę, że kod silnika AFN - to chyba te bardziej awaryjne.

specjalistą nie jestem ale przydały by się zrobić LOGI

podejrzenie pada na wtryski

Opublikowano

nie wiem gdzie ty widzisz AFN ,możesz zdjąć wężyk z egr i zaślepić ,możliwe że coś z nim nie tak ,ale najlepiej zrób logi ,posprawdzaj błędy ,wiele rzeczy może być

Opublikowano
nie wiem gdzie ty widzisz AFN

:facepalm: zamroczyło mnie

tak jak kolega wyżej, komputer to podstawa. od tego zacznij ;)

Opublikowano (edytowane)

Było AFN wcześniej, kolega musiał zmienić :P AVF bardziej awaryjne ? Kolegę habul6 odsyłam do tematu odnośnie kupienia interfejsu do B6 https://a4-klub.pl/index.php?/topic/350881-vag-com-3112-pl-en-vcds-lite-12-informacjeinstalacjaproblemy/page-11#entry4766064 lub dogadania się z kimś i zrobienia diagnostyki komputerowej. Nikt z fusów nie wywróży co tam się dzieje z Twoim autem ;)

Edytowane przez kamil-vag
Opublikowano

Tak było AFN, ponieważ zmieniłem auto i zmienił się kod silnika :-)

Diagnostyka była. Wynik słabe ciśnienie na trzecim cylindrze..:-(

Juto zabieram się za wymianę filtra paliwa, może też ma winę, warto najpierw szukać od prostszych rzeczy :-)

Opublikowano

Było AFN wcześniej, kolega musiał zmienić :P AVF bardziej awaryjne ?

czylio nie jest ze mną jeszcze tak źle.

AFN bardziej awaryjne, tak myślę ;)

@habul6

nie wydaje mi się, żeby filtr paliwa miał wpływ na słabe ciśnienie w cylindrze :o

bardziej chyba pompa oleju, ale tak jak pisał kamil vag, nie ma co wróżyć z fusów :P

Opublikowano

Albo uszczelnienia pod pompkami trzeba zmienić..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...