pablo666 Opublikowano 2 Marca 2007 Autor Opublikowano 2 Marca 2007 adadur, I tak musiałem sprawdzić Vag-iem co tam u mnie piszczy bo mam swojego "demona" dopiero 3 mc-e a przy okazji wyszło że mały problemik z nieszczelnością przewodów turbinki, a poza tym silniczek bajeczka - diagnoza Vag - okazała się bardzo pozytywna - pacjent w świetnej kondycji z lekkim podziębieniem, da się wyleczyć i będzie jak młody Bóg, hihi. Rogalotti jeszcze raz dzięki !
seeker76 Opublikowano 9 Marca 2007 Opublikowano 9 Marca 2007 A ja myślę że powstała jakaś dziurka w dolocie. zgadzam sie z przedmowca... tez mialem czarne chmury we wstecznym lusterku, przyczyna byla banalna, dziurawy waz (gumowy lacznik - dl. ok. 5cm, sred. 5cm), wymiana = zero dymu i wieksza moc :biggrin:
walus Opublikowano 9 Marca 2007 Opublikowano 9 Marca 2007 Czy wy wszyscy jeździliście wcześniej oplami ? Ja tak, jeździłem kiedyś asterką. Sprzedałem gdy miała już prawie 260 tys. km przejechane - to info dla SebMis :biggrin: ja tez jezdzilem opelkiem kadett i mam go do tej pory autko nie do zdarcia oczywiscie jesli sie dba.
pablo666 Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Opublikowano 14 Marca 2007 A ja myślę że powstała jakaś dziurka w dolocie. zgadzam sie z przedmowca... tez mialem czarne chmury we wstecznym lusterku, przyczyna byla banalna, dziurawy waz (gumowy lacznik - dl. ok. 5cm, sred. 5cm), wymiana = zero dymu i wieksza moc :biggrin: Dokładnie zgadzam się z przedmówcą i jego przedmówcą właśnie tak było dziurka na ok 8mm a dokładniej rozerwanie, Vag wykazał ograniczenie w mocy po naprawie okazało sie że wydolność na 100% - po przejechaniu ok 3-4 km wydmuchalo resztki dymu i obecnie jak "nówka" pełna moc i zero dymienia. (chociaż wspominam z rozrzewnieniem jak co po niektórzy mogli tylko powąchać moje spaliny - oczywiście żart) pozdro. :twisted: [ Dodano: 14-03-2007, 09:46 ] aha no i tradycyjnie podziękowania dla Rogala ! - Polecam
michau Opublikowano 10 Grudnia 2007 Opublikowano 10 Grudnia 2007 witam! problem przedstawia się następująco: przy wyprzedzaniu i wciśnięciu gazu widzę kupę dymu ;( w lusterku. I proszę o pomoc które te przewody "dolot" trzeba sprawdzić? A na Vag`u w co trzeba patrzeć? Z góry dziękuję za odpowiedz i pomoc Pozdrawiam michau
adadur Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Najłatwiej zacząć od sprawdzenie gumowej rury idącej od górnego krućca w intercoolerze do plastykowej rury (połączenie w okolicach zbiorniczka płynu chłodniczego). Następnie do spr. krótki łącznik na tyle silnika przy grodzi. Na koniec odcinek ten co idzie pod chlodnica czyli od turbo do intercoolera. Dodatkowo wszystkie opaski i połączenia. Czego szukać tak naprawdę - śladów mgiełki olejowej. Dziurka możę byc naprawdę niewielka. Następnie owinięcie taśmą typu Power-Tape i jazda czasowa do wymiany rury.
hutch1 Opublikowano 12 Grudnia 2007 Opublikowano 12 Grudnia 2007 Ja też miałem problem autko kopciło niezależnie czy przyspieszałem czy też nie, silnik mógł być rozgrzany lub zimny nie miało żadnego znaczenia. Po prostu jechałem i w pewnym momencie czułem, że auto traci moc a w lusterku widziałem chmurę czarnego dymu .Co sie okazało zepsuł sie przepływomierz po wymianie śmiga jak nowe pzdr
adadur Opublikowano 13 Grudnia 2007 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Generalnie batory za autem związany jest z powietrzem
Świderrr92 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Opublikowano 13 Grudnia 2007 jestam prawie pewny że dziura w dolocie mialem to w moim tdi i kumpel mial w pasacie tdi to samo sprawdz te gumy
pepik Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Witam Mam problem tego typu, auto na ciepłym silniku przy odpaleniu puszcza czarną chmurę i obroty skaczą do 1400 i po 1s spadają i autko chodzi normalnie, na zimnym silniku tego problemu nie ma. Wydaje mi się że autko straciło moc. Co to może być? 1. Nieszczelność w dolocie ( już dziś tego nie sprawdzę ale mam nadzieje że to będzie to ). 2. Przepływomierz. 3. Turbo Jutro oczywiście jadę na vaga ale nie chciałbym wymienić połowy silnika zanim poznam przyczynę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się