Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Dymi na ciemno podczas jazdy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

adadur,

I tak musiałem sprawdzić Vag-iem co tam u mnie piszczy bo mam swojego "demona" dopiero 3 mc-e a przy okazji wyszło że mały problemik z nieszczelnością przewodów turbinki, a poza tym silniczek bajeczka - diagnoza Vag - okazała się bardzo pozytywna - pacjent w świetnej kondycji z lekkim podziębieniem, da się wyleczyć i będzie jak młody Bóg, hihi.

Rogalotti jeszcze raz dzięki !

:a4fan::evil:

Opublikowano
A ja myślę że powstała jakaś dziurka w dolocie. :wink:

zgadzam sie z przedmowca... tez mialem czarne chmury we wstecznym lusterku, przyczyna byla banalna, dziurawy waz (gumowy lacznik - dl. ok. 5cm, sred. 5cm), wymiana = zero dymu i wieksza moc :biggrin:

Opublikowano
Czy wy wszyscy jeździliście wcześniej oplami ? :lol:

Ja tak, jeździłem kiedyś asterką. Sprzedałem gdy miała już prawie 260 tys. km przejechane - to info dla SebMis :biggrin:

:a4fan::a4fan: ja tez jezdzilem opelkiem kadett i mam go do tej pory autko nie do zdarcia oczywiscie jesli sie dba.
Opublikowano
A ja myślę że powstała jakaś dziurka w dolocie. :wink:

zgadzam sie z przedmowca... tez mialem czarne chmury we wstecznym lusterku, przyczyna byla banalna, dziurawy waz (gumowy lacznik - dl. ok. 5cm, sred. 5cm), wymiana = zero dymu i wieksza moc :biggrin:

Dokładnie zgadzam się z przedmówcą i jego przedmówcą :) właśnie tak było dziurka na ok 8mm a dokładniej rozerwanie, Vag wykazał ograniczenie w mocy po naprawie okazało sie że wydolność na 100% - po przejechaniu ok 3-4 km wydmuchalo resztki dymu i obecnie jak "nówka" pełna moc i zero dymienia. (chociaż wspominam z rozrzewnieniem jak co po niektórzy mogli tylko powąchać moje spaliny - oczywiście żart)

pozdro. :a4fan: :twisted:

[ Dodano: 14-03-2007, 09:46 ]

aha no i tradycyjnie podziękowania dla Rogala !

- Polecam

Opublikowano

witam!

problem przedstawia się następująco: przy wyprzedzaniu i wciśnięciu gazu widzę kupę dymu ;( w lusterku. I proszę o pomoc które te przewody "dolot" trzeba sprawdzić? :mysli: A na Vag`u w co trzeba patrzeć? :mysli:

Z góry dziękuję za odpowiedz i pomoc

Pozdrawiam

michau

Opublikowano

Najłatwiej zacząć od sprawdzenie gumowej rury idącej od górnego krućca w intercoolerze do plastykowej rury (połączenie w okolicach zbiorniczka płynu chłodniczego). Następnie do spr. krótki łącznik na tyle silnika przy grodzi. Na koniec odcinek ten co idzie pod chlodnica czyli od turbo do intercoolera. Dodatkowo wszystkie opaski i połączenia. Czego szukać tak naprawdę - śladów mgiełki olejowej. Dziurka możę byc naprawdę niewielka. Następnie owinięcie taśmą typu Power-Tape i jazda czasowa do wymiany rury.

Opublikowano

Ja też miałem problem autko kopciło niezależnie czy przyspieszałem czy też nie, silnik mógł być rozgrzany lub zimny nie miało żadnego znaczenia. Po prostu jechałem i w pewnym momencie czułem, że auto traci moc a w lusterku widziałem chmurę czarnego dymu :mysli: .Co sie okazało zepsuł sie przepływomierz po wymianie śmiga jak nowe :)

pzdr

Opublikowano

Generalnie batory za autem związany jest z powietrzem

Opublikowano

Witam

Mam problem tego typu, auto na ciepłym silniku przy odpaleniu puszcza czarną chmurę i obroty skaczą do 1400 i po 1s spadają i autko chodzi normalnie, na zimnym silniku tego problemu nie ma.

Wydaje mi się że autko straciło moc.

Co to może być?

1. Nieszczelność w dolocie ( już dziś tego nie sprawdzę ale mam nadzieje że to będzie to ).

2. Przepływomierz.

3. Turbo

Jutro oczywiście jadę na vaga ale nie chciałbym wymienić połowy silnika zanim poznam przyczynę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...