dawowo Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Witam. Ostatnio po mocnej jeździe postanowiłem odkręcić korek od zbiorniczka wyrównawczego i zaczęło mi lać się dołem, spod spodu zbiornika. Czy to będzie uszczelka pod głowica? Po odpaleniu na zimnym obroty lubią pofalowac w granicach 900-1100 i ja biegu jałowym również są minimalne podwyzszone. Biała piana jest tylko po mocniejszej jeździe, ponad 3 tys obrotów. Do 3 tys jest wszystko w porządku, nie ma żadnych bąbelków. Ostatnio zauważyłem, że pojawiła się plamka płynu pod pompa wody. Czy to może mieć z tym związek? Co z falowaniem obrotów? Proszę o pomoc. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
dawowo Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Jakieś sugestie? Problem nadal występuje po ostrej jeździe. Auto w ogóle nie straciło na mocy.Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
dawowo Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2017 K2 Kuler zielony Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
sitar Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Dziwna ta piana-nie dolał ci ktoś płynu do spryskiwaczy do zbiorniczka? Możesz mieć uszkodzony korek i robi się za duże ciśnienie-jak masz skąd to podmień.
andrzejtabaka80 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Mi też to wygląda na płyn do spryskiwaczy. Żeby się do chłodnic zpienil to jeszcze się nie spotkałem.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się