SzczYpior_n1 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Dnia 16.01.2017 o 19:00, DarioSRK napisał: Po założeniu nowego termostatu po odpaleniu i przejechaniu 2 - 3 km wskaźnik temperatury silnika powędrował na 90 stopni +1mm (temperatura powietrza na zewnątrz około 0 stopni). Witam. Po przeczytaniu ostatnio tego tematu wczoraj jak jechałem do domu zwróciłem uwagę u mnie ile się nagrzewa BFB. Było na zewnątrz -2 - -3*C, i wskazówka doszła do 90 stopni dopiero po ~10km nie przekraczając 2,5k obrotów/min. Spalanie raczej w normie. Idzie jakoś sprawdzić termostat w vcds? Pzdr.
tomek899 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 u mnie 3 km do 90 stopni, przy takich temperaturach -2, -3 , termostat wymianiany ostatnnio
TomOskroba Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 3 godziny temu, tomek899 napisał: u mnie 3 km do 90 stopni, przy takich temperaturach -2, -3 , termostat wymianiany ostatnnio u mnie w AVJ tak samo, i to chyba jest prawidłowe rozgrzewanie
SzczYpior_n1 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Opublikowano 30 Stycznia 2017 A wiec ponawiam pytanie panowie, czy idzie jakoś sprawdzić termostat w vcds? Czy może być jeszcze inny powód dłuższego rozgrzewania?Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
cysiek18 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Samego trermostatu w komputerze nie sprwdzisz (nie wiem czy w prypadku uszkodzenia grzałki, nie będzie błędu). Ale możesz sprawdzisz czy czujnik temperatury deski pokazuje podobnie jak czujnik komputera. Jak nie ma między nimi dużej różnicy to wykluczysz ten element. Przejedz się trochę i sprawdź węże (2-3km). Jak oba ciepłe to wiesz w czym problem. W 99% przypadków taka diagnoza pomaga (np. u mnie) [emoji4]Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
BeyerBrown Opublikowano 30 Stycznia 2017 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Niektóre ECU (w moim BGN-ie to jest - 3.0 V6 sprzedawane w USA) analizują czas pracy rozgrzewania się silnika i jeśli coś jest nie tak pod tym względem to wypluwają błąd: 19537/P3081/012417 - Engine Temperature too Low Znaczy to tyle (tak to rozumiem), że nie osiągnął on wymaganej temperatury w określonym czasie i przy określonych warunkach pracy (temp. otoczenia, obciążenie silnika etc). Najczęściej wynika to z uszkodzenia czujnika G2/G62.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się