pawełrśl Opublikowano 16 Stycznia 2017 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Witam Mam problem w afnie z przyspieszeniem. Nie czuć tego charakterystycznego przyspieszenia kiedy turbo powinno pompować.Samochód kupiłem od faceta w podeszłym wieku wiec myślę że coś jest przymulone ale na autostradzie jak próbowałem go max bujnąć to wyszło 160 a powinien z 200 lecieć. Czasem się wkręca na obroty a czasem na danym biegu stanie np na 3 tys i z butem w podłodze nie chce jechać. Podpinaliśmy pod kompa i na postoju i przy przejażdżce,mechanik powiedział że jest lekkie przeładowanie bo powinna turbina pompować 1050 a pompuje 1200 i nie pokazał żadnych błędów. Mechanik polecił go poprzeciągać na autostradzie ewentualnie mówił że może być katalizator przytkany. Drugim problemem jaki jest to przy niższych obrotach jeśli odpuszczę gaz albo tylko dotknę żeby dodać to czuć lekkie szarpnięcie. Nie wiem czy to może mieć coś wspólnego z tą mocą albo jest i osobnym tematem typu któraś poduszka. Jestem kompletnie zielony więc może ktoś ma jakieś pomysły ?
karaluch8 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Dobry przepał. Ale nie taki 140 i se lecisz 200km. Tylko ile fabryka dała. Gaz w podłogę i 180 przez jakieś 50km powinna mu pomóc.
mily Opublikowano 16 Stycznia 2017 Opublikowano 16 Stycznia 2017 (edytowane) 41 minut temu, karaluch8 napisał: Ale nie taki 140 i se lecisz 200km Ja bym jednak tak nie robił. Podaj logi najpierw. Edytowane 16 Stycznia 2017 przez mily
pawełrśl Opublikowano 16 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2017 Tzn tak jak pisałem mój mechanik podpiął kompa i przejechaliśmy się i nic mu nie wyszło,dlatego przyszło mi do głowy żeby zapytać co może być tego przyczyną kiedy na kompie nic nie wychodzi. Ewentualnie mechanik mógł źle zrobić badanie ale prowadzi serwis vagów więc ufam mu że wie co robi.
mily Opublikowano 17 Stycznia 2017 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Po co masz katować auto skoro mu nic nie wyszło. Albo się zapiekają kierownice albo nie. Pompuje na 1200 więc się pewnie zacinają (żeby zweryfikować powinieneś dać logi). Jeżeli już nie chcesz się pochwalić logami to zacznij od oczyszczenia sztangi. Po co katować auto, mając nadzieję że samo się oczyści albo samo przepali. Ja uważam, że samo się nic nie zrobi ile byś nie katował, może pomóc ale tylko chwilowo. Jak oczyścić sztangę masz na youtube cały filmik, nie zaszkodzi, a prosty zabieg.
karaluch8 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 22 godziny temu, mily napisał: Po co masz katować auto skoro mu nic nie wyszło. Albo się zapiekają kierownice albo nie. Pompuje na 1200 więc się pewnie zacinają (żeby zweryfikować powinieneś dać logi). Jeżeli już nie chcesz się pochwalić logami to zacznij od oczyszczenia sztangi. Po co katować auto, mając nadzieję że samo się oczyści albo samo przepali. Ja uważam, że samo się nic nie zrobi ile byś nie katował, może pomóc ale tylko chwilowo. Jak oczyścić sztangę masz na youtube cały filmik, nie zaszkodzi, a prosty zabieg. Panie, ja żem 3 razy turbo w tym szrocie wyciągał. TRZY - po 1000km znowu sztanga stoi. Bajer polega na tym, jak rozbierzesz i przeczyścisz, to kierownice znowu się docierają do bieżni. Po 3 razie stwierdziłem że pierd*** to i nie wyciągam turbiny. Oczywiście mój ukochany tryb awaryjny. W koncu się wkurzyłem, w drodze na autostrade - 4 razy tryb awaryjny. Mówię, ty suko. Prędkośc przez 60km pod 180km/h. I efekt? Przez miesiąc spokój. Sztanga chodzi płynnie bez zacięcia. A przed przepałem, zacinała się w 1/4 swego ruchu, przeskok i dalej już szła w miarę.
pawełrśl Opublikowano 23 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2017 (edytowane) Dobra jak będzie czas to wrzucę logi i ocenicie. Ewentualnie myślałem żeby go przepalić porządnie ale czy musi być 5 bieg i max prędkość której i tak nie osiągnie bo jak pisałem 160 to był maks. Pytam bo to przeginanie z przepisami-czy można zrobić tak że na 3,4 biegu kręcę go przez powiedzmy te 50 km na maksymalnych obrotach czy to nie wystarczy i musi być 5 i but ? Edytowane 23 Stycznia 2017 przez pawełrśl
Musashi Opublikowano 23 Stycznia 2017 Opublikowano 23 Stycznia 2017 nie musi być 5 bieg, wystarczy pojeździć na niższych biegach z wyższymi rpm. a i nie katuj silnika z obrotami max czyli 4200 i wiecej... zanim zrobisz logi poczytaj, które logi i jak wykonać. zapewne sadza przyblokowala kierownice, ale równie dobrze moze być uszkodzony siłownik turbiny lub brak właściwego podciśnienia, a w praktyce... wszystko naraz
pawełrśl Opublikowano 23 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2017 Dzięki,zobaczymy co da przejażdżka. Czy mógłby ktoś podrzucić linka albo wytłumaczyć jakie logi zrobić bo mam znajomka z kompem i vcds tylko że kumpel może również nie być kumaty. Jak to zrobić krok po kroku ?
mily Opublikowano 23 Stycznia 2017 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Kurcze był temat podpięty pod diagnostykę VAG i ładnie było wszystko opisane sam nie mogę znaleźć na szybko. Zrób wg tej instrukcji:
Musashi Opublikowano 23 Stycznia 2017 Opublikowano 23 Stycznia 2017 poprawiłem link do właściwego watko....
mily Opublikowano 24 Stycznia 2017 Opublikowano 24 Stycznia 2017 AA to on teraz jest w dziale z silnikami TDI. Z ciekawości pytam, czy da się zrobić żeby podpiąć ten sam wątek w diagnostyce VAG i silnikach TDI?? Swoją drogą linki powygasały do zdjęć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się