Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chyba czas na zmiane, BMW 3 hyhyhy


ykk

Rekomendowane odpowiedzi

a ja brałem pod uwagę: wille z basenem,jacht,lamborgini,własny klub nocny i tylko ze względów finansowych kupiłem A4,

ale qurwa,nie powiedziałem jeszcze ostatniego słowa :przebiegly:

U mnie raczej innego rodzaju problem... :gwizdanie:

http://pl.youtube.com/watch?v=h6WZ7Nta1dQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mialem okazji pojezdzic a4 b6 ani b7 z mocniejszym dieslem ale moj stary ma wlasnie e46 330xd 184km z steptronikiem fura jest po prostu kozak. moj biedny afn'ik sie chowa pod kazdym wzgledem. wiem ze nie sposob porownywac tego co mam z taka betangą ale jak zasiadam za wolantem smigła to od razu mi sie ryj cieszy...no ale lepsze b5 niz jakis lanos albo inny wyrob samochodopodobny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do BMW nic nie mam. Jakbym miał kupić to tylko e46 330d 184ps lub 204ps po lifcie

:good: albo 530d E39 po lifcie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do BMW nic nie mam. Jakbym miał kupić to tylko e46 330d 184ps lub 204ps po lifcie

:good: albo 530d E39 po lifcie :naughty:

Też dobre rozwiązanie :good:

żona robi prawko a ja zbieram kase :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym temacie to się mogę wypowiedzieć. Miałem A4 a teraz mam E46. I przyznam że audi jest ładniejsze. Ale BMW to po prostu bajka.. Nic tak nie trzyma się drogi i tak słucha kierowcy jak beta....I wykończenie. Mówcie co chcecie ale bmw ma troche lepsze... Wcześniej byłem zakochany w audi, ale po tym jak w serwisach zostawiłem kupę szmalcu podziękowałem tej marce. Jednak moje pierwsze B5 96' jeżdzi do dziś z małymi awariami z przebiegiem 320tyś..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kolego JELITO masz eSe to może masz jakies porównanie bo Ja sie z E46 330xd przesiadłem na A4 B7 3.0 TDI i coś mi sie nie prowadzi jak beema odstaje strasznie na kretych drogach tylko nie wiem czy to wina zawieszenia nie mam s-lina tylko zwykly zawias czy audi po prostu tak ma :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w becie miales obnizke ?? jak nie to masz porownanie, jak tak to nie dokonca bo zawsze nizszy srodek ciezkosci daje lepsze prowadzenie. Ale moim zadaniem nie ma co porownywac bmw w prowadzeniu do AUDi bo naprawde audi nie ma szans.

nowe m3 kontra nowe rs4... na torze jest spora roznica (nie mowie o prostej bo tu poprostu rs4 zostaje daleko z tylu)- bez deszczu oczywiscie, a i znim jak jest wprawny kierowca rs bedzie mialo problemy. S5 dostaje od 330i :gwizdanie:

Wiec naprawde ciezko porownac samochod ktory slynie ze swietnego prowadzenia z marka ktora jest raczej posrednim rozwiazaniem miedzy komfortem prestizem i sportem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie uniwersalność czy tam kompromis jest moim zdaniem największym atutem Audi. BMW aspiruje do auta sportowego jednak ze sportowymi autami też nie ma czego szukać porównując np do Astona, Lambo czy choćby Porsche GT3. Z tym wnętrzem to materiały owszem w BMW są również najwyższej jakości ale design w środku jest mocno toporny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę porównać Audi s4 z BMW ale to nie bedzie porównanie w tej samej klasie, bo a4 można porównac jedynie z serią 3. W porównaniu do mojej 540 audi prowadzi się o wiele lepiej w zakrętach, mozna pokonywać je o wiele szybciej i ciaśniej. Napewno to zasługa quattro i nizszeego zawiasu s4, choć w 540stce miałem zawieszkę M-technik II.

S4 ma parę niedoróbek jakościowych... sami wiecie, wycierające się przyciski od świateł u niektórych w climatroniku, w bmw to się nie zdarza, denerwuje mnie też za krótki dywanik kierowcy, skomplikowana NAVI, brak sterowania w kierownicy

Ale ma też pare lepszych rzeczy. Np fotele są poprostu rewelacyjne no i nie widać na nich zużycia, skóra jest cały czas napieta, przeciwnie w bmw fotele bardzo szybko się wysiadują w zasadzie można poznać po nich przebieg ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skomplikowana NAVI

Zmien koniecznie navi+ na RNS-E!!!

, brak sterowania w kierownicy

Bardzo latwo mozna zmienic kierownice na multifunkcje :) Jesli do tego masz bluetooth+rsne to bajka.

Co do ukladow jezdnych BMW3, a A4, to kiedys ogladalem test na motorvision... BMW jest nieco zwinniejsze, ale w zakretach rzecz jasna Audi ma przewage.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w becie miales obnizke ?? jak nie to masz porownanie, jak tak to nie dokonca bo zawsze nizszy srodek ciezkosci daje lepsze prowadzenie. Ale moim zadaniem nie ma co porownywac bmw w prowadzeniu do AUDi bo naprawde audi nie ma szans.

nowe m3 kontra nowe rs4... na torze jest spora roznica (nie mowie o prostej bo tu poprostu rs4 zostaje daleko z tylu)- bez deszczu oczywiscie, a i znim jak jest wprawny kierowca rs bedzie mialo problemy. S5 dostaje od 330i :gwizdanie:

Wiec naprawde ciezko porownac samochod ktory slynie ze swietnego prowadzenia z marka ktora jest raczej posrednim rozwiazaniem miedzy komfortem prestizem i sportem.

nowe rs4 ? :gwizdanie: te nowe rs4 to b7 tak ?

a nowe m3 to e90 ?

to nie porownoj tylko poczekaj na rs4 b8

bo te nowe wg ciebie rs4 ma juz sporo lat ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak w Q bokiem w zakrecie nie polecisz tak latwo jak w bmw, ale co do zakretow to mam pewne ale... Bo wg mnie utrata przyczepnosci w bmw wystepuje przy wiekszej predkosci wejscia w zakret niz w Audi co oznacza ze taki zakret mozna szybciej pokonac(trzeba tylko odpowiednio dozowac gaz wychodzac zniego bo mozna sie przeleciec - w Q ten problem znika). Gdyby bylo inaczej to rs4 wygrywal by na torze a przegrywa i to o pare sekund. Tor to wlasnie pokonywanie zakretow - jesli to miales na mysli mowiac ze jest zwinniejsze :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo wiem jak im w artykule wyszło, że części i serwis są porównywalne w kosztach. Może jeśli chodzi o samą eksploatację, ale w wypadku awarii to BMW potrafi człowieka puścić w skarpetkach (w każdym razie szybciej niż Audi). :tongue4:

Co do samej jazdy i prowadzenia to porównywanie FWD z tylnim napędem jest moim zdaniem trochę bez sensu. Inna technika jazdy, inne zachowanie w zakrętach, inne czucie kierownicy, inne wyważenie wozu itd. itp.

Jeśli chodzi o same silniki to ostatnio jeździłem 540i który ma bodajże 286 kucy i nie powiem zryło mi beret. :kox:

Wystarczyło jednak wjechać w polskie koleiny i poczułem się jakbym jechał wanną z wodą po torze bobslejowym (opony zimowe 235mm).

No i jeszcze jedna kwestia to wnętrze. Ta 540 jak była nowa kosztowała pewnie więcej niż moja chata - jest wszystkomająca. Po 10 latach skóra jasna wygląda jak z auta od powodzian a kierownica, mimo że wielofunkcyjna, przypomina mi trochę te z Audi 100 z lat 80 tych. Jakoś te BMKi szybko się w środku degradują i to nawet w tych topowych modelach. :cool1:

P.S. Brałem pod uwagę przy zakupie, ale znaleźć BMKę bez plastikowych dodatków wieśtuningu lub naklejki Pioneer na szybie jest ciężko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...