marcin19860430 1 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Witam Pacjent Audi a4 b7 2006r silnik 2.0 tdi bpw Panowie potrzebuje rady Mam znaczy miałem podgrzewane fotele które zaczęły szwankować az padły całkiem Mianowicie na początku raz grzał raz nie fotel pasażera aby odpalić grzanie trzeba było kilkukrotnie pokręcić pokrętłem 0-6 i grzało po około tygodnia padło całkowicie ogrzewanie obu foteli jednocześnie Czego to może być przyczyna? Czy można obstawiać panel klimatronika? Bezpieczniki całe Może ma ktoś opis które to kostki pod siedzeniem są odpowiedzialne za ogrzewanie Kostki pod siedzeniem mam wszystkie jednakowego koloru tylko różnią się ilością pinów Raczej maty sprawne bo chyba mało możliwe aby obie na raz padły?A może macie sposób na sprawdzenie mat ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salamon 18 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Raczej klimatronik.Sprawdż vagiem błędy w nim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ecobuda 26 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Mi się raz włączamy raz nie, jak miałem słabe aku po naładowany c**ja zawszeWysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Podepnij kompa i sprawdź błędy. Może być to klimat rolnik, maty lub np. Czujnik zajętości foteli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salamon 18 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 12 minut temu, jacek70 napisał: Podepnij kompa i sprawdź błędy. Może być to klimat rolnik, maty lub np. Czujnik zajętości foteli. Bez urazy ale czujnik zajętości fotela niema nic wspólnego z grzaniem. Jest za to czujnik temperatury i znajduje się po środku siedziska bliżej oparcia. Jak siedzisz na fotelu to praktycznie na nim Ten czujnik znajduje się właśnie w macie grzejnej, taki okrągły płaski plastik średnicy może 5-6mm i do niego są przylutowane kabelki 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Spoko nie obrażam się bo nie ma o co ale jest jedno ale. Dopóki nie usiądziesz na fotelu ten nie grzeje wiec ?? Dlatego wspomniałem o tym czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Spoko nie obrażam się bo nie ma o co ale jest jedno ale. Dopóki nie usiądziesz na fotelu ten nie grzeje wiec ?? Dlatego wspomniałem o tym czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salamon 18 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Tak to właśnie ten czujnik na macie natomiast czujnik zajęcia fotela wraz z czujnikiem zapięcia pasa potrzebny jest tylko do tego aby na fisie pokazywało czy pas zapiąłeś czy nie toważyszy temu też sygnał dzwiękowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Tak czy owak komp to pierwsze co trzeba zrobić . Sprawdzić błędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salamon 18 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin19860430 1 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Jutro podjade na komp i sprawdzimy błędy Jeszcze dodam ze fotel kierowcy zawsze grzał nawet wtedy gdy pasażera nie Raczej czujniki zajętości odpadają ponieważ mało możliwe aby dwa padły jednocześnie Natomiast z tego co wiem jest przekaźnik w klimatroniku mógł on paść Ale do jutra wstrzymamy sie dam znać co wykazała diagnostyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bruuuum 18 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 5 godzin temu, marcin19860430 napisał: Jutro podjade na komp i sprawdzimy błędy Jeszcze dodam ze fotel kierowcy zawsze grzał nawet wtedy gdy pasażera nie Raczej czujniki zajętości odpadają ponieważ mało możliwe aby dwa padły jednocześnie Natomiast z tego co wiem jest przekaźnik w klimatroniku mógł on paść Ale do jutra wstrzymamy sie dam znać co wykazała diagnostyka U kierowcy nie ma tego czujnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salamon 18 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 (edytowane) U kolegi marcin19860430 grzanie zaskakiwało po kombinacji przy panelu klimatronika potem przestało więc przyczyny należy szukać tutaj.U ciebie natomiast obawiam się że twój mechanik może mieć rację z uszkodzoną matą grzewczą.W zależności jak usiądziesz przepalone drucika raz stykają raz nie,i dlatego jak piszesz fotel kierowcy grzeje lub nie.Zawsze możesz sprawdzić błędy vagiem,choć u ciebie będzie -tak mi sięwydaje-wina maty Edytowane 24 Stycznia 2017 przez salamon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin19860430 1 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 No i byłem u mechanika padpiety vag i nie wykazało żadnych błędów w ukladzie ogrzewania i klimatyzacji Albo on nie umiał sprawdzić ale w elektryce głównej i w module komfortu też zero błędów A może ktoś napisze gdzie szukac w vag owych błędów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salamon 18 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Zielona kostka jest od grzania ,wypnij fotel od niej włącz na klimatroniku ogrzewanie fotela tego od którego wypiąłeś wtyczkę i zobacz czy w ogóle jest zasilanie A tutaj masz trochę jak w klimatroniku sprawdzić fotele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 Pierwsze co sprawdz bezpieczniki. Odszukaj rozpiske pinow w kostce jak powyzej kolega wrzucil. Multimetr w lapki i zmierz napiecie. Jesli po obu stronach bedzie napiecie oraz tak samo to problem z fotelem/ mataTapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel_prusa 2 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Od grzania foteli z tego co pamiętam jest jeszcze bezpiecznik ten metalowy podpięty pod moduł elektryki Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin19860430 1 Opublikowano 16 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Panowie brak bledow Bezpieczniki wszystkie ok Miernikiem sprawdzilem i wychodzi ze brak zasilenia na zielonej kosci Co moge wiecej sprawdzic ?Podejrzewam uszkodzone jakies sterowanie na klimatroniku Czy do testow moge podłaczyc zasilanie na krótko do kostki fotela? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VilQ-NH 1 Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 Witam! W moim przypadku nie działo podgrzewanie obu siedzeń. Podpialem się vagiem i udało mi się znaleźć dwa kanały w klimatronicu 20 oraz 21. Wyświetlają informacje o procentowym ustawieniu pokręteł grzania temperaturze i stanie ON i OFF. Bawiac się pokrętłami zauważyłem że w pierwszych polach wskazuje od 0% do 4,5% i samo się zmienia. Wyciągnąłem więc panel klimazycji co nie było trudne bo przy radiu 1DIN wystarczy tylko mocno pociągnąć za chromowana listwę od spodu. Rozkręciłem panel, wyczyściłem z kurzu wiatraczek i czujnik który tam się znajduje i co najważniejsze ... Po lewej i prawej stronie znajdują się małe pokrętła na imbusa H3. Okazało się że łączą one pokrętła z potencjometrem. W moim przypadku te bolce były wciśnięte ale przez obudowę przez co nie dochodziły do końca i nie łączyly pokrętła z potencjometrem. Ściągnąłem więc obudowę jeszcze raz, mając płytkę w ręku wcisnąłem bolce i dopiero założyłem obudowę. Podgrzewanie obu siedzeń zaczęło działać 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłośnik 0 Opublikowano 22 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2023 W dniu 26.01.2017 o 16:50, sopel_prusa napisał(a): Od grzania foteli z tego co pamiętam jest jeszcze bezpiecznik ten metalowy podpięty pod moduł elektryki Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Witam, wiem że temat stary ale z racji wieku coraz bardziej popularny , a więc czy ktoś z kolegów orientuje się czy ten metalowy bezpiecznik jest również a a4 b6 2004 rok ? Pytam ponieważ nie mam zasilania na zielonym złączu pod dwoma fotelami , sprawdziłem i pod nogami kierowcy przy tzw module komfortu i tam nie mam żadnego metalowego bezpiecznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się