MrTea Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 11 godzin temu, marcin4x4 napisał: Ten coler jest za słaby nawet to starych tdi na pompie. Większej głupoty nie słyszałem od dawna ....
marcin4x4 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 (edytowane) 12 godzin temu, MrTea napisał: Większej głupoty nie słyszałem od dawna .... to wyłącz TV, radio czy czego tam słuchasz. Dnia 3.04.2017 o 20:35, MrTea napisał: jak dasz cooler z wejściem / wyjsciem 76mm i podepniesz go do orurowania gdzie średnica ma 51mm zabłysnąłeś (sam bym tego nie wymyślił), po Twoim przykładzie wnioskuje że wszystko trzeba pisać A-Z w sposób łopatologiczny i nie dawać żadnego pola do interpretacji, broń panie nie próbujcie myśleć samodzielnie ! Dominik FMIC 140 to pojemność zbliżona do DSMIC, jeśli uwzględnimy rdzeń oraz orurowanie to DSMIC będą miały większą pojemność i znacznie lepszy przepływ powietrza. Im lepszy flow tym motor ma lżej. BTW: mam na upych 230 wspawany w belkę, dla mnie troszkę za mały... wasze auta, wasze pomysły, tylko żeby potem płaczu na drodze nie było. Edytowane 4 Kwietnia 2017 przez marcin4x4
MrTea Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 ok, tak sie składa że od dłuższego czasu siedze w tych tematach i to nie teoretycznie jak wielu geniuszy forumowych ( np. Ty) , ale z pewnymi "jednostkami" sie nie dyskutuje bo i tak wiedzą swoje. Adios.
marcin4x4 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, MrTea napisał: dłuższego czasu siedze w tych tematach i sam wsadziłeś 180 na 57mm.... żeby było śmieszniej u fachowca który 140 chyba do niczego nigdy nie montował a jego wiedzy i doświadczenia chyba nie masz zamiaru kwestionować ? 1 godzinę temu, MrTea napisał: to nie teoretycznie to po co filozofujesz i przedstawiasz pomysły / przykłady których nawet tjnuer na wiosce w rozlatującej się szopie nie realizuje ? Sam w aucie masz to co ja poleciłem ale to ja jestem gimbusem i internetowym teoretykiem, czyli co ? nabrałeś się na moje trolowanie ? ale mam dar... Edytowane 4 Kwietnia 2017 przez marcin4x4
MrTea Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 jesteś żalosny i szkoda klawiatury na polemikę z tobą...
Imhotet Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 MrTea nie dyskutuj z baranem szkoda nerwów.
Miiichas7 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Panowie wstawię filmik jak pomożecie się uporać z pewnym problemem, mianowicie przy zmianie biegu auto samo podbija obroty. W zasadzie dzieje się tak odkąd go kupiłem. Nie przeszkadza to przy spokojnej jeździe, lecz przy pałowaniu jest nieco irytujące bo silnik kręci odcięcie. WTF ?
Dominik93 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 (edytowane) Dnia 7.04.2017 o 19:17, Miiichas7 napisał: Panowie wstawię filmik jak pomożecie się uporać z pewnym problemem, mianowicie przy zmianie biegu auto samo podbija obroty. W zasadzie dzieje się tak odkąd go kupiłem. Nie przeszkadza to przy spokojnej jeździe, lecz przy pałowaniu jest nieco irytujące bo silnik kręci odcięcie. WTF ? Zacznij od wymiany czujnika położenia pedału sprzęgła,koszt znikomy. Przerabiałem ten temat u siebie. Edit. I jak kolego, rozwiązałes problem podbijających obrotów ? Nagraj filmik od 0-200 :-) Edytowane 18 Kwietnia 2017 przez Dominik93
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się