zwalowy Opublikowano 31 Stycznia 2017 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Jakis czas temu padl wtryskiwacz(byly 4 osobne).kupilem listwe z wtryskiwaczami. po zalozeniu sinik pracuje juz na wszystkich garach ale po schdozeniu z obrotow strasznie spadaja obroty i skacza miedzy 400-1200 az w koncu sie stabilizuja na 900....czasami kiedy zgasze i pjde do sklepu i po powrocie odpale to etz czasami zacnzie go mocno bujac zanim sie ustabilizuje.... dzieje sie tak nie zawsze.....czasami potrafi po wypieciu biegu zejsc spokojnie na prawie 1000 i powolutku spokojnie znow zejdzie na 900 autokalibracje robilem i jest znacznie lepiej ale wydaje mi sie potrzeba bardziej precyzyjna kalibracja(reczne ustawianie map) pytanie-jak to sie robi recznie? mam interfejs do mojej LPG i oprogramowanie producenta.sterownik to KME DIEGO G3
pioteros Opublikowano 31 Stycznia 2017 Opublikowano 31 Stycznia 2017 (edytowane) wiele pytań.... jaki reduktor, jakei wtryski kupiłeś, jaka dysza we wtryskach... jakie cisnienie robocze.... nic nie wiemy po zmianie listwy ponowna autokalibracja, plus strojenie instalki Edytowane 31 Stycznia 2017 przez pioteros
zwalowy Opublikowano 1 Lutego 2017 Autor Opublikowano 1 Lutego 2017 nie wiem jaki reduktor...tak jaki byl w aucie...wtryski valteki..nie wiem jakie dysze
mszark Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 (edytowane) Czyli wymieniłeś sam listwę, dysze nie dobrane do mocy, w valtekach też się ustawia skok tłoczka bo fabrycznie nie są dobrze skalibrowane. Skoro nie wiesz jak to się robi to bez wizyty u gazownika się nie obędzie. Edytowane 1 Lutego 2017 przez mszark
zwalowy Opublikowano 3 Lutego 2017 Autor Opublikowano 3 Lutego 2017 ale jak dysze?dysze sa te same co byly...mowie o tych króćcach wstawionych w kolektor dolotowy....to nie sa dysze? Dnia 1.02.2017 o 12:45, mszark napisał: Czyli wymieniłeś sam listwę, dysze nie dobrane do mocy, w valtekach też się ustawia skok tłoczka bo fabrycznie nie są dobrze skalibrowane. Skoro nie wiesz jak to się robi to bez wizyty u gazownika się nie obędzie. nie wymienilem listwy bo tam nie bylo listwy.......zastapilem listwa...czytaj uwazniej
Falcone Opublikowano 3 Lutego 2017 Opublikowano 3 Lutego 2017 Te krocce w kolektorze to są wkrętki. Dysze są w wtryskiwaczach i mają duże znaczenie. Trzeba je odpowiednio dobrać Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka
zwalowy Opublikowano 3 Lutego 2017 Autor Opublikowano 3 Lutego 2017 to ja bardzo chcialbym je dobrac:D:D:D prosze o wiecej info na ten temat
Falcone Opublikowano 3 Lutego 2017 Opublikowano 3 Lutego 2017 Pytanie jakie teraz masz? I przy okazji mógłbyś powiedzieć jaka masz resztę instalacji Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka
zwalowy Opublikowano 3 Lutego 2017 Autor Opublikowano 3 Lutego 2017 mam valteki takie czerwone na listwie(jak znajde jakies oznaczenia to napsize,z tego co pamietam maja 3 ohm)..reduktor nie wiem ale to rpzecie ebz znaczenia bo reduktor nie jest przypisany do wtryskiwaczy ani odwrotnie....ten co mam jest wlasciwy do tego silnika i tyle...a sterownik to jak wspomnialem KME DIEGO G3....map sensor czy producent butli tez jest bez znaczenia........wiec? wogle to blad ze kupilem valteki bo od 10-ek osob slyszalem ze te wtryskli nie nadaja sie do doladowanych bo szybko koncza zycie........na poczatku myslalem ze to tylko gadanie cwaniaczkow od zarobku ale u paru znajomkow z tymi wtryskami byly klopoty szybciej niz bylo to w planie(wiadome ze wtryski LPG nie wytrzymuja tyle co PB)...nawet gazownicy mowili ze do turbo valteki to tak na chwile i nie zawsze w kazdym silniku daja rade.......dac wiary czy nie to cena na alledrogo tez o czyms swiadczy...wiec nie oczekuje szalu ale potrzebuje by auto jechalo bo nie oklamujmy sie ze 192 mudziny w q nie zamiataja
artur100g Opublikowano 3 Lutego 2017 Opublikowano 3 Lutego 2017 Bo Valteki są ogólnie do d*py,trzeba było kupić Barraki pojedyńcze,dać adaptery i nie kaleczyć takiego fajnego silnika pseudowtryskami.
zwalowy Opublikowano 3 Lutego 2017 Autor Opublikowano 3 Lutego 2017 wlasnie byly pojedycnze wtryski...ale jakies pojepane egzotyki....nic o nic nie wiadomo......zrobie fotki i walne tu jak chceta ale poco...to jakies dziwadla ale na nich zapiertalal az jeden padl przysiegam ze na tych starych wtrtskiwaczach jechal mi na jalowym ulice 300m na 4 biegu......obroty mial 700 i drgalo az buda
pioteros Opublikowano 4 Lutego 2017 Opublikowano 4 Lutego 2017 daj auto komus kumatemu a jak sie chcesz nauczyc to wpierw poczytaj na lpg forum podstawy bo tak jak teraz bedziesz eksperymentowal to wiecej narobisz balaganu niz jest teraz, pol roku bedzie sie to ciagnelo
zwalowy Opublikowano 5 Lutego 2017 Autor Opublikowano 5 Lutego 2017 niechce dawac kumatemu bo ten kumaty kliknie i wezmie 500 zl......chce tez byc kumaty i brac 500 zl pioteros od tego jest ten dzial.....bo chyba nie od tankowania pyzydyry
Matt7955 Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 Skoro kupiłeś nowe waldki, to tam sa dysze do rozwiercenia, czyli dysze są za małe. Przydałby się chociaż screen z programu LPG z widocznymi czasami wtryskiwaczy i ciśnieniem.
mszark Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 2 godziny temu, zwalowy napisał: niechce dawac kumatemu bo ten kumaty kliknie i wezmie 500 zl......chce tez byc kumaty i brac 500 zl 500? Co Ty do rydzyka jeździsz? Jak zaczniesz sam stroić to więcej stracisz niż na wizycie u gazownika. Masz valteki, którym trzeba skalibrować skok tłoczka, dobrać dysze, i dobrze wystroić instalkę. Jeśli liczysz, że ktoś Ci Tu powie, rozwierć do tylu, kliknij tu i tu i już to zapomnij. Miałeś pojedyncze, a teraz listwę i nie wiadomo nawet co tam za wężyki dałeś itp.
pioteros Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 dokłądnie o to chodzi, na odleglosc nikt ci schematu nei powie, nie wiemy jaka wydajnosc reduktora, cisnienie, po autokalibracji itp itd wszystko.. na miejscu ktos by ci to ogarnal za 50-100zl, nie ma z tym duzo roboty a przy oakzji ktos w 4 oczy by mogl ci wytlumaczyc o co kaman
zwalowy Opublikowano 8 Lutego 2017 Autor Opublikowano 8 Lutego 2017 jutro zerkne do papierow i napsize jaki reduktor a weze dalem takie wzmocnonie paliwowe kupowane z metra ps.1 zawsze sie wierci w wtryskach? p.s2 lubie sie sam bawic i eksperymentowac ps3 . wam tez forum chodzi tak topornie? temat mi totalnie obcy alej ak ktos chce to ogarnie i to
opti Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 Pewnie miałeś poprzednie wtryskiwacze magic jety...a reduktor kme silver najlepiej jakbyś wstawiał fotki np.reduktora, zrzutu z ustawień w programie (o ile masz interfejs do lpg) Bez sondy szerokopasmowej i ustawień afr w górnej "partii" ciężko idealnie ustawić , po autokalibracji to w zasadzie masz z grubsza wolne obroty i nic poza tym... Również poleciłbym barracudy, ale to już po herbacie..., chyba, że masz możliwość wymiany nawet z dopłatą, z valtekami będzie męka szkoda silnika....
zwalowy Opublikowano 8 Lutego 2017 Autor Opublikowano 8 Lutego 2017 hmmm nie zaprzeczam zmiany na lepsze bo wszedzie slysze ze valteki to do astry albo golfa 1.6 wolnossacego i chyba cos w tym jest....ale pki co nie widzi mi sie inwestowania w kolejne skoro te tez da sie jakos zestroic........ bez sondy mowisz.....to teraz mam dokupywac jakas sonde?ta co jest przed katem nie wystarczy? co to ejst afr w gorenj parti? wiecej piszecie to wiem wiecej a oto mi chodzi.....raz ze sie czegos naucze a i wasza wiedza zostanie poddana pewnej prbie bo zadna to odpowiedz "jedz do gazownika" chyba od tego kulwa jest ten dzial bo innaczej to tylko go zlikwidowac i zostawic instrukcje tankowania i ewentualnej zmiany filtrow
opti Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 Nie chce tutaj się wymądrzać.... , ale w tym konkretnym przypadku naprawdę koledzy dobrze radzą, tu nie chodzi żeby podjechać do pierwszego lepszego gazownika... taki nie ogarnia 1.8T niestety tylko fachowca, zrobi profi ustawienie i zapomnisz na długi czas o jakichkolwiek ustawieniach, będziesz wymieniał tylko filtry i cieszył się tańszą jazdą, wejdź na forum lpg , tak jak Piotr (pioteros) radził, warto go posłuchać, tam jest dział w którym znajdziesz w swoim rejonie odpowiedniego człowieka http://lpg-forum.pl/ lub po rejestracji wrzucić tutaj info http://lpg-forum.pl/zlece-montaz-regulacje.html W skrócie telegraficznym... (resztę na pewno znajdziesz na forum, forum lpg i w google = bez spiny ) w twoim aucie jest sonda tzw. wąskopasmowa , szybko przechodzi w WOT i będzie ubogo, wiem co piszę, bo już to przerabiałem i uwierz szkoda nerwów, ale twój wybór.... zaś w nowszym autach jest już szerokopasmowa i wtedy za pomocą vaga (vcds) można dużo łatwiej ustawić na korekty , korekty na minus to mieszanka paliwowa za bogata, na plus uboga , dąży się do zera = ideał (przyjęta odchyłka +/- 5% , książkowo ) pozwoliłem sobie skopiować trochę z innego źródła... AFR - Air To Fuel ratio to stosunek ilości powietrza do paliwa w "wydychanym" powietrzu, czyli pośrednio pozwala określić skład mieszanki. Pomiar wykonujesz podczas strojenia silnika pod kątem nowych modyfikacji w celu ustalenia czy jeździsz na optymalnym składzie mieszanki, do pomiaru przyda się sonda szerokopasmowa... Koszty zakupu takiej sondy są dosyć wysokie, jeżeli miałbyś ją użyć tylko u siebie, a nie zarobkowo to słabo.... (średnio ceny na allegro od 900 - 1500zł za zestaw) Nie chce, nie potrzebnie kopiować takiej ilości info, dlatego podałem link do forum lpg... Czytaj, czytaj i jeszcze raz czytaj, może coś będziemy w stanie podpowiedzieć....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się