Piko94 Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 Witam, Jako iż nie znam się za dobrze na mechanice to mam do was pytanie, podczas jazdy gdy wcisne gaz do końca powyżej 2,5 tys obrotów zaczyna hamować samochód tzn tak jakby puszczać gaz i za chwilę znów go dodawać takie jakby szarpanie, zauważyłem też że gdy stopniowo powoli wciskam gaz to osiągnę większą prędkość i obroty, ale i tak później zaczyna robić się to samo, chciałbym sie dowiedzieć czy ktoś miał taki przypadek albo spotkał się z czymś takim, silnik to 1.9 tdi 90km bez żadnych modòw
Arek8888 Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 Mam podobny problem, z tym że w moim przypadku jak poczuję, że auto zaczyna hamować to jednocześnie wpada w notlauf i nie idzie dalej przyspieszać. Masz jakieś błędy na VAGu?
Riven Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 Rowniez mam podobnie, jedyne roznice sa takie, ze jak nadal trzymam gaz do oporu to za chwile znowu przyspiesza jak rakieta, potem znowu muli i znowu przyspiesza i tak w kolko i ciagnie tak do 180 i dalej z przerwami. Druga roznica jest taka ze nie zawsze to robi.. Rano potrafi tak cudowac, a wieczorem leci bez zadnych przerw. Weze podcisnienia wymienilem, wszystkie filtry rowniez. Silnik afn 98'
pdk Opublikowano 2 Lutego 2017 Opublikowano 2 Lutego 2017 (edytowane) polecam przeczytac dokladnie ten temat na forum golfa http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=563633 co prawda inny kod silnika ale to nadal 1.9 tdi i zasada ta sama szczegolowy opis gdzie szukac w przypadku problemow z doladowaniem, sam aktualnie to przerabiam i ide po kolei, teraz bede zmienial gruszke Edytowane 2 Lutego 2017 przez pdk
Mozgu Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 Wlasnie nie do konca ta sama, zalezy jaki kod silnika bo duzo silnikow 90km nie mialo vnt tylko wg wiec zupelnie odwrotna zasada sterowania turbina
cabanmat Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 (edytowane) Panowie... najlepiej podpiąć komputer i zobaczyć jakie są błędy.. (o wykonaniu logów nie wspominając) Ja mam 90KM i mam zmienną geometrię, u mnie to ona była odpowiedzialna za tzw. hamowanie... A to hamowanie to nic innego jak przechodzenie silnika w stan awaryjny.. zmienna geometria stoi i podczas przyśpieszania turbo wkręca się na takie obroty że załącza się tryb awaryjny, jakby nie to, to wirnik wchodziłby na takie obroty że by wyskoczył z turba Edytowane 5 Lutego 2017 przez cabanmat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się