jurasman Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 (edytowane) mam problem silnik pracuje nierówno na wolnych obrotach pod koniec listopada wymieniony olej,filtry,(nie sprawdzałem nawet stanu oleju)miesiąc pózniej pojawił się problem z nierówną pracą silnika lecz tylko na biegu jałowym,przy odpalaniu nie słychać rozrządu,auto nie dymi(jedynie pusci na czarno przy przyspieszaniu),brak błędów,moc ok, dobrze pali ale jest za dużo oleju w piątek mechanik stwierdził wtryski do wymiany,ok znalazłem używki komplet za 2.4k,po załozeniu wtrysków auto już nie kopci na czarno przy dodaniu gazu lecz nierówna praca pozostała zabrałem auto od mechanika nie ma czasu na dalszą naprawę i stwierdził że silnik nie pracuje na wszystkich cylindrach i do sprawdzenie rozrząd że niby łańcuch się rozciągną i przeskoczył i że naprawa wyniesie z 10k miał ktoś podobny problem badz wie co mu dolega? Edytowane 1 Lutego 2017 przez jurasman
d4ri0 Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 Rozrzad to nie 10k wiec spokojnie. Jakie masz korekcje?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
jurasman Opublikowano 1 Lutego 2017 Autor Opublikowano 1 Lutego 2017 nic dokładnie nie wiem ,powiedział tylko że te wtryski są ok i problemu trzeba szukać gdzie indziej
jurasman Opublikowano 3 Lutego 2017 Autor Opublikowano 3 Lutego 2017 nie pytałem o to nawet bo wydawało mi się to oczywiste wczoraj wyciągnąłem nadmiar oleju,było o 1,3 litra za dużo
jurasman Opublikowano 14 Lutego 2017 Autor Opublikowano 14 Lutego 2017 pojawił się kolejny objaw mianowicie obywa płynu chłodniczego a nie widać wycieków ani plam na podłodze i do tego dymi na biało zaraz po odpaleniu czyżby uszczelka pod głowicą? auto już czeka w kolejce do mechanika na koniec lutego
marcin4x4 Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 ile ci go ubywa ? zimą to norma... tak samo jak biały dym.
jurasman Opublikowano 21 Lutego 2017 Autor Opublikowano 21 Lutego 2017 8 godzin temu, marcin4x4 napisał: ile ci go ubywa ? zimą to norma... tak samo jak biały dym. ostatnio dolałem 2 litry a duzo nie jezdziłem ze względu na prace silnika , może 2kkm a jak odpale auto w garazu zaraz cały zadymiony i nie da się wytrzymać i jeszcze z wydechów cieknie czarna jakby woda,być może to płyn z zmieszany z sadzą...nie wiem w każdym bądz razie za tydzień audi jedzie do ogarniętego mechanika i powinno być wszystko jasne
jurasman Opublikowano 17 Marca 2017 Autor Opublikowano 17 Marca 2017 odebrałem dzisiaj auto z zakładu asb,bo w miedzyczasie padła skrzynia no i ku mojemu zaskoczeniu silnik pracuje równo cichutko tak jak powinien no i nie wiem czy przyczyną tego trzesienia na wolnych obrotach była skrzynia biegów czy może wymieniane wtryski dopiero zaczeły pracować jak trzeba co o tym sądzicie?
snajper92 Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 Siema. Skrzynia też mogła być powodem nie równej pracy ale wtryski też. Gdzie w Prw naprawiałeś samochód ? 1
jurasman Opublikowano 22 Marca 2017 Autor Opublikowano 22 Marca 2017 Wtryski wymieniał gość z derewicznej Skrzynia robiona w Piszczacu i po jej naprawie nierówna praca ustała
d4ri0 Opublikowano 22 Marca 2017 Opublikowano 22 Marca 2017 Jakie objawy miala skrzynia zanim padla?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
xxxPALUCHxxx Opublikowano 20 Stycznia 2021 Opublikowano 20 Stycznia 2021 Czy ktoś z Was znalazl w koncu przyczyne tego problemu? u mnie czasami sie zdarza deliktane "bujanie" samochodem podczas postoju, na biegu jalowym. Absolutnie nie ma zadnego dymienia. Auto normlanie przyspiesza. Nie czuć braku mocy. W aucie czasami czuc zapach spalin podczas tego drgania / bujania. Drgania pojawiaja sie przy ok 850-900obr/min. Jak dodam delikatnie gazu do 950-1000obr/min wowczas drgania ustaja. Rowniez jak sie przejade jakis dluzszy kawalek autem przy pojawieniu sie drgan to drgania ustaja. Tankuje caly czas ORLEN VERVA albo BP Ultimate. Kiedyz udalo mi sie nawet nagrać filmik. Kilkukrtonie auto bylo diagnozowane i zadnych błedow. IMG_2257.mov
sprite19 Opublikowano 22 Stycznia 2021 Opublikowano 22 Stycznia 2021 W dniu 20.01.2021 o 12:34, xxxPALUCHxxx napisał: Czy ktoś z Was znalazl w koncu przyczyne tego problemu? u mnie czasami sie zdarza deliktane "bujanie" samochodem podczas postoju, na biegu jalowym. Absolutnie nie ma zadnego dymienia. Auto normlanie przyspiesza. Nie czuć braku mocy. W aucie czasami czuc zapach spalin podczas tego drgania / bujania. Drgania pojawiaja sie przy ok 850-900obr/min. Jak dodam delikatnie gazu do 950-1000obr/min wowczas drgania ustaja. Rowniez jak sie przejade jakis dluzszy kawalek autem przy pojawieniu sie drgan to drgania ustaja. Tankuje caly czas ORLEN VERVA albo BP Ultimate. Kiedyz udalo mi sie nawet nagrać filmik. Kilkukrtonie auto bylo diagnozowane i zadnych błedow. IMG_2257.mov Witam. Chyba ten sam problem u mnie. Co jakiś czas choć nie zawsze pojawia się ten problem. Z autem żadnych problemów tak samo jak u Ciebie wszystko gra ale jak czasami postoi np na światłach to zaczyna nierowno pracować i właśnie lekkie dodanie gazu rozwiązuje problem i jak już się to pojawi to za każdym razem na wolnych już tak jest ale np na drugi dzień już tego nie ma problemu. Dzisiaj właśnie miałem taką sytuację, nie wiem czy to nie będzie problem z wtryskiwaczami lub jednym z nich poza tym żadnych innych objawów nie zauważyłem. 1
gozdzik77 Opublikowano 23 Stycznia 2021 Opublikowano 23 Stycznia 2021 Zacznij od odłączenia przepływki. jak to nie pomoże to zostają do sprawdzenia wtryski niestety. 1
xxxPALUCHxxx Opublikowano 27 Stycznia 2021 Opublikowano 27 Stycznia 2021 w jaki sposob przeplywomierz moze wplywac na taka prace silnika?
xxxPALUCHxxx Opublikowano 27 Stycznia 2021 Opublikowano 27 Stycznia 2021 (edytowane) W dniu 23.01.2021 o 13:31, gozdzik77 napisał: Zacznij od odłączenia przepływki. jak to nie pomoże to zostają do sprawdzenia wtryski niestety. w jaki sposob przeplywomierz moze wplywac na taka prace silnika? a skad pojawiajacy sie zapach spalin? Edytowane 27 Stycznia 2021 przez xxxPALUCHxxx
gozdzik77 Opublikowano 27 Stycznia 2021 Opublikowano 27 Stycznia 2021 (edytowane) Przepływomierz ma wpływ na pracę zaworu EGR, klapy obejściowej w chłodnicy spalin i na klapę gaszącą. Jak odepniesz przepływkę to te elementy nie pracują i możesz wtedy wykluczyć te elementy. A jezeli któryś z wymienionych elementów ci szwankuje to możesz je w ten sposób zdiagnozować. Za zapach spalin w kabinie może być odpowiedzialna klapa obejściowa przy zaworze EGR. Wyrobiona ośka zaworu. Lub wypalone podkładki miedziane pod wtryskami, ale to sie charakteryzuje się tym że silnik na wolnych obrotach tak cyka. Są filmy na YT jak te podkładki się diagnozuje i jak silnik pracuje jak są wypalone. Edytowane 27 Stycznia 2021 przez gozdzik77
xxxPALUCHxxx Opublikowano 27 Stycznia 2021 Opublikowano 27 Stycznia 2021 Godzinę temu, gozdzik77 napisał: Przepływomierz ma wpływ na pracę zaworu EGR, klapy obejściowej w chłodnicy spalin i na klapę gaszącą. Jak odepniesz przepływkę to te elementy nie pracują i możesz wtedy wykluczyć te elementy. A jezeli któryś z wymienionych elementów ci szwankuje to możesz je w ten sposób zdiagnozować. Za zapach spalin w kabinie może być odpowiedzialna klapa obejściowa przy zaworze EGR. Wyrobiona ośka zaworu. Lub wypalone podkładki miedziane pod wtryskami, ale to sie charakteryzuje się tym że silnik na wolnych obrotach tak cyka. Są filmy na YT jak te podkładki się diagnozuje i jak silnik pracuje jak są wypalone. dzieki za pomoc w weekend jade wymienic filtry i olej wiec przy okazji poprosze mechanika zeby mi posprawdzal co i jak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się