Louw Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 (edytowane) Witam. Jakiś czas temu kupiłem audi a4 b5 z silnikiem 1.8t awt po programie na 190km i około 300nm. Auto miało wymienione sprzęgło wraz z dociskiem (zestaw firmy sachs) 5tys km przed kupnem. Autem zrobiłem jakieś 4 tyś km i nagle zaczeło się ślizgać sprzęgło. Uślizguję się z reguły na 4 i 5 biegu od 3tyś obrotów kiedy turbo zaczyna dmuchać pełną mocą zaczyna się ślizgać. Czasem się zdarzy że jeszcze uślizgnie się na 3 biegu od tych 3 tyś ale to czasem tylko. Czy możliwe że przy takim małym przebiegu od wymiany sprzegła już się kończy czy raczej winna może być gdzieś indziej? Edytowane 13 Lutego 2017 przez Louw
fanthomas18 Opublikowano 15 Lutego 2017 Opublikowano 15 Lutego 2017 Może sprzęgło wcale nie było wymieniane?
sendilkem Opublikowano 17 Lutego 2017 Opublikowano 17 Lutego 2017 A widziałeś jakieś dokumenty potwierdzające wymianę sprzęgła? W Polsce ludzie sprzedający samochód/motocykl zawsze piszą że to wymienione to wymienione a jak zapytasz o jakiś dowód na to to od razu zaczynają kręcić.
Louw Opublikowano 17 Lutego 2017 Autor Opublikowano 17 Lutego 2017 Sprzeglo napewno wymienione bo auto od kolegu kupione i wiem co bylo robione
wojtek_lbn Opublikowano 17 Lutego 2017 Opublikowano 17 Lutego 2017 Szukacie dziury w całym. Pewnie po prostu soft jest zrobiony w taki sposób, że full boost wchodzi dosyć gwałtownie przy dużym obciążeniu, więc sprzęgło nie daje rady przenieść i się ślizga. Ewentualnie zostało przysmażone raz- w takiej specyfikacji to wystarczy żeby dalej się ślizgało już.
przem8 Opublikowano 17 Lutego 2017 Opublikowano 17 Lutego 2017 Nowe standardowe sprzęgło powinno spokojnie przenieść taką moc. Skrzynia w dół i będzie widać co się dzieje.
wojtek_lbn Opublikowano 17 Lutego 2017 Opublikowano 17 Lutego 2017 Powinno, ale nie musi. Średnio zrobiony program potrafi załatwić przeniesienie napędu bez problemu... Z jednym się zgodzę- rozebrać i sprawdzić jak wyglądają tarcza i docisk.
Louw Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Opublikowano 20 Lutego 2017 Sprzegło przestalo sie nagle ślizgać i jest wszystko ok. Możliwe że to wina programu bo turbo jak wstaje bardzo przeladowywuje i auto ma przy 3tys duzego kopa
mortek1986 Opublikowano 26 Marca 2017 Opublikowano 26 Marca 2017 u mnuie ten sam problem z sachse,m, to jakas lipa jest nie sprzegło. 7 miesuiecy wytrzymało. potem zaczeło slizgac, myslałem ze tarcza, po rozebraniu okzało sie ze docis bardzo słabo dociska tarcze, tarcza jak mowa. ... wada ,ateriałowa. beznadziejnej jakosci zestaw, komplet poszedł na gwarancje,,, załozyłem teraz luka. pieknie wszytsko działa. o niebo lepiej. nowy sachs w połowie nie pracował tak jak luk. wiec kolego zdejmuj i odsyłaj
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się