KAMYK32 Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 (edytowane) Witam. Proszę o opinie(pozytywne,negatywne),sugestie na temat wyników z hamowni przed i po chipie -silnik 200KM. Edytowane 16 Lutego 2017 przez KAMYK32
jarek920 Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 Co tu komentować bardzo dobry wynik.
KAMYK32 Opublikowano 17 Lutego 2017 Autor Opublikowano 17 Lutego 2017 9 godzin temu, jarek920 napisał: Co tu komentować bardzo dobry wynik. No właśnie i ten wynik trochę mnie dziwi bo motor w użyciu już ponad dekadę i przejechane 300000tyś.Oczywiście słyszałem,że to dobre i wytrzymałe jednostki(prócz żłopania oleju-u mnie jednak tego objawu nie ma-2l/14000km.dolane).
marcin4x4 Opublikowano 17 Lutego 2017 Opublikowano 17 Lutego 2017 (edytowane) od tych 250 koni odejmij gift hamowani czyli jakieś 20 koni. daj prawą stronę wykresu. Edytowane 17 Lutego 2017 przez marcin4x4
KAMYK32 Opublikowano 18 Lutego 2017 Autor Opublikowano 18 Lutego 2017 8 godzin temu, marcin4x4 napisał: od tych 250 koni odejmij gift hamowani czyli jakieś 20 koni. daj prawą stronę wykresu. To raczej już bardziej by pasowało (-20KM) co do wykresu to wszystko co mam-chyba,że marcin4x4 nie widzisz całości ?
jarek920 Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 Mój nawet litra nie weźmie od zmiany do zmiany normalnie średnio kolo245 Km wychodzi tak ze prawie w normie.
marcin4x4 Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 9 godzin temu, KAMYK32 napisał: co do wykresu to wszystko co mam-chyba,że marcin4x4 nie widzisz całości ? obok wykresu po prawej stronie powinieneś mieć dodatkowe dane takie jak: vmax, rmp max itd. Ciśnienie i temp masz przesunięte nad sam wykres więc faktycznie możesz tego nie mieć. Zawartość dodana 0 minutes later 9 godzin temu, KAMYK32 napisał: co do wykresu to wszystko co mam-chyba,że marcin4x4 nie widzisz całości ? obok wykresu po prawej stronie powinieneś mieć dodatkowe dane takie jak: vmax, rmp max itd. Ciśnienie i temp masz przesunięte nad sam wykres więc faktycznie możesz tego nie mieć.
arek_cccp Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 Nagar był czyszczony ?:P Jak nie to tak jak Marcin wspomniał gift z hamowni porządny
KAMYK32 Opublikowano 18 Lutego 2017 Autor Opublikowano 18 Lutego 2017 3 minuty temu, arek_cccp napisał: Nagar był czyszczony ?:P Jak nie to tak jak Marcin wspomniał gift z hamowni porządny Czyszczony tylko,że kilka m-cy temu.
jarek920 Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 Zmierz sobie od 100 do 200 ja mam quattro i ok 16. Sekund tylko ja mam mniej kuni.
marcin4x4 Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Dnia 18.02.2017 o 17:53, arek_cccp napisał: Nagar Przy Twoim setupie i obciążeniu też występuje ten problem ?
arek_cccp Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Niestety tak, taka mała wada bezpośredniego wtrysku tfsi aczkolwiek po wyczyszczeniu jest spokój na 50tyś+ km czyli w moim przypadku kilka ładnych lat 4-5. Koszta też nie są jakieś duże, więc w sumie nie ma na co narzekać, nagar bardziej się odczuje w jednostkach bez turbodoładowania zwykłym fsi, jego warto czyścić tez dla względów bezpieczeństwa niż samej mocy bo mocowo w 2.0tfsi to może 10-15m km, gorzej jak ten nagar gruby się oderwie poleci do komory spalania i będzie fail z zapłonem mieszanki ale to tak czysto teoretycznie bo o takim przypadku nie słyszałem i podejrzewam, że szanse są na to bardzo bardzo malutkie .
jarek920 Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 Ja myślę że większy problem maja z nagarem aura co wciągają więcej oleju bo w końcu nagar sie z oleju robi nie z powietrza. Jak miałem 200 tys oglądałem zawory nie wyglądały źle napewno nie były czyszczone wcześniej ,tylko mój tfsi oleju prawie nie bierze .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się