Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Szarpanie , opóźniona reakcja na gaz


gulo10

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie :)

Ciąg dalszy problemów z moją AVF.

Przy obrotach poniżej 2tyś Audi stasznie szarpie,dusi się .Dodatkowo doszedł problem z ruszaniem, ciężko ruszyć na pierwszym biegu bo gaśnie,dopiero po zwiększeniu obrotów auto jakoś rusza. Jadąc nią i trzymając ok 2tyś obrotów,po wcisnięciu gazu do dechy brak jakiejkolwiek reakcji na pedał,dopiero obroty wchodzą po ok 1-2sek i auto przyśpiesza jak należy.

Wymieniłem już filtry,oleje, pompa vacum dostała nowe uszczelki,turbo zostało wyczyszczone,węże podciśnienia sprawdzone.

Podpiąłem Vag aby sprawdzić pompki,załączam logi :

Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_26o3PuA.html
Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_81sfcC0.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_ZFP51.html

Gdzie szukać rozwiązania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, kaczorvw napisał:

W logach 004 i 011 ?

Jakie to mają być logi ? statyczne ? :)

 

Bipy mam ujemne,czy to nie problem z zasilaniem paliwa dlatego też tak się może dziać ?

Edytowane przez gulo10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

egr zaślep i napisz czy coś się zmieniło, o ile nie masz już zaślepionego. Koszty takiego zabiegu są praktycznie zerowe (tylko kawałek blaszki) o ile zrobisz to sam, a zawsze lepiej mieć zaślepiony. Dodatkowo można sprawdzić i o ile jest to konieczne wyczyścić egr i kolektor ssący.

Według twojego opisu miałem identycznie problemy. Powodem był egr.  

Edytowane przez majeczek91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w czasie wykonywania logów, silnik pracował na biegu jałowym czy dodawałeś gazu?

zrób na początek logi statyczne 003,004, 011, oraz BS 003, BS011.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg tego schematu :

grupa 013 – bieg jałowy i robię logi statyczne.
grupa 018 – bieg jałowy + dodawanie gazu a następnie puszczanie gazu
grupa 023 – gazuję do 3000rpm (na biegu jałowym) i robię log statyczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co to za schemat? skąd się wział? :eusathink:

Gazujesz na biegu jałowym do 3000 rpm i robisz log statyczny? :facepalm:

Trzeba napić się piwka na trzeźwo się nie da tego ogarnąć. :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego gulo10 w wolnym czasie zrób regulację przepustnicy może to coś pomoże a na pewno nie zaszkodzi

włączasz zapłon ( nie uruchamiasz silnika ), pedał gazu na maksa trzymasz chwile wyłączasz zapłon ( nie wyciągasz kluczyka ze stacyjki ) teraz powoli puszczasz pedał gazu czekasz jakieś 2 min. ( nie pamiętam dokładnie ile ale na pewno nie więcej ) wyciągasz kluczyk . Może pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, B_udyn napisał:

kolego gulo10 w wolnym czasie zrób regulację przepustnicy może to coś pomoże a na pewno nie zaszkodzi

włączasz zapłon ( nie uruchamiasz silnika ), pedał gazu na maksa trzymasz chwile wyłączasz zapłon ( nie wyciągasz kluczyka ze stacyjki ) teraz powoli puszczasz pedał gazu czekasz jakieś 2 min. ( nie pamiętam dokładnie ile ale na pewno nie więcej ) wyciągasz kluczyk . Może pomoże.

Co dziennie można się dowiedzieć czegoś nowego :facepalm:

Gdzie AVF ma przepustnicę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niektórzy, niewłaściwie określają w ten sposób klapę gaszącą. nawet w literaturze fachowej, można spotkać takie tłumaczenie.

Ale, w jednostkach 2.0 tdi 16V, ta sama klapa, spełnia rolę, przepustnicy dławiącej dolot w czasie pracy silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...