Wandej Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Witam. W mojej a4 ubywa plynu chlodniczego... tak mniej wiecej pol litra na 1000km. Jak sprawdzic co jest tego przyczyna?? VAG da rade?? Po odkreceniu korka nie dmucha nic , oleju rowniez nie przybywa i nie zmienia on swojego koloru ani gestosci a caly uklad raczej szczelny bo ogladalem go i z gory i z kanalu. mozliwe jest ze nagrzewnica jest dziurawa?? tylko wtedy laloby sie do srodka a tak nie jest... Pomozcie
denveco Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Jeżeli masz garaż to sprawdź czy rano jak idziesz odpalać auto czy nigdzie pod nim nie masz świerzej plamy. Mi też ubywa nie mało płynu (co jakiś czas dolewam litr) a w garażu mam co jakiś czas mokrą plame w okolicy lewego koła pod zderzakiem. Dzisiaj byłem na stacji diagnostycznej na "kanale" i prawdopobnie cieknie mi przy czujniku. Ale skąd dokładnie tam może cieknąc to nie wiem. Czyżby to uszczelka jakaś jeśli tam taka jest, czy coś innego?? Wie ktoś??
nex Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 najprawdopodobniej cieknie na kroćcu z czujnikami, jest tam oring i tam są czesto wlasnie takie drobne wycieki po kropelce. Sprawe załatwi http://moto.allegro.pl/item504170835_kleen_flo_714_uszczelniacz_chlodnicy_w_proszku.html Polecam i nie boj sie nie zatka Ci nagrzewnicy. Zaklei ten minimalny wyciek i bedzie spokoj, bo ciezko to uszczelnic idealnie, ja wymieniałem juz 2 te króćce i za każdym razem minimalnie tam wyciekało co było widać po jeździe pod nim. Spuszczasz szklanke płynu chłodniczego, wsypujesz proszek, mieszasz, wlewasz do zbiornika i puszczasz w obieg, po rozgrzaniu auta jak termostat pusci płyn zaczyna krążyć i uszczelni ten niewielki wyciek Pozdro
ozi_wells Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 nex a kupowałes ori kruciec czy jakis zamiennik ????
nex Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 nex a kupowałes ori kruciec czy jakis zamiennik ???? zamiennik, 15zł kosztuje. Ori nawet nie wiem ile mam w aucie jeden , ale to nie wina tego czy zamiennik czy nie, to po wymianie, nowych oringach i uszczelnianiu leciutko kapało - litr na miesiac. Uszczelniacz załatwił sprawe
Ronin Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Są silikony, które zastępują uszczelke. Ja stosowałem kilka razy i działa dobrze.
jacek1971 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Przy grodzi,mniej więcej na środku są dwa króćce z czujnikami i wystarczy wymienić oringi,o ile będą ślady wycieku.Ja samych oringów nie widziałem,ale oring z zawleczką i zaślepką kosztuje 3.50Pln(raz wyskoczyła mi zawleczka i zgubiłem,na szczęście aby płyn),groszowa sprawa,ale warto mieć pod ręką.
denveco Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 nex to co napisałeś to było do mnie czy do twórcy tematu?? Ronin ale powiedz gdzie tam dojść silikonem jak tam miejsca nie ma. A poza tym żeby silikon dobrze trzymał powierzchnia musi być dobrze wysuszona i odtłuszczona, a żeby to zrobić trzeba spuścić płyn z chlodnicy i wyciągnąć najlepiej chłodnice albo odkręcić pas przedni z jednej strony i go "otworzyć" więc najlepiej wymiana, albo ten proszek. Ja odkąd mam auto od listopada wlałem już dwa litry borygo. Wyciek zdiagnozowałem odkąd mam auto w garażu i jest on właśnie l lewej strony mniej wiecej pod zderzakiem.
nex Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 nex to co napisałeś to było do mnie czy do twórcy tematu?? Ronin ale powiedz gdzie tam dojść silikonem jak tam miejsca nie ma. A poza tym żeby silikon dobrze trzymał powierzchnia musi być dobrze wysuszona i odtłuszczona, a żeby to zrobić trzeba spuścić płyn z chlodnicy i wyciągnąć najlepiej chłodnice albo odkręcić pas przedni z jednej strony i go "otworzyć" więc najlepiej wymiana, albo ten proszek. Ja odkąd mam auto od listopada wlałem już dwa litry borygo. Wyciek zdiagnozowałem odkąd mam auto w garażu i jest on właśnie l lewej strony mniej wiecej pod zderzakiem. to moja odpowiedz do tworcy tematu
janek67 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Ja miałem ten sam problem a mianowicie ubywało mi płynu a że nie mam garażu to trudno było zlokalizować wyciek a zaczęło go ubywać jak założyli mi gaz (sekwencje) i to nie koniec wsypałem wiórki no i uszczelniło tylko że teraz nie mogę sobie poradzić z odpowietrzeniem nagrzewnicy robiłem wszystko tak jak opisują w: Sam naprawiam A4: i nie dało to efektu dmucha tylko letnim powietrzem już nawet myślałem że komputer nie otwiera jakiegoś zaworu może ma błędy już sam nie wiem może ktoś miał podobny problem i znalazł rozwiązanie? Jeszcze jedno przy dodaniu gazu słychać płyn jak się przelewa w nagrzewnicy .
nex Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Ja miałem ten sam problem a mianowicie ubywało mi płynu a że nie mam garażu to trudno było zlokalizować wyciek a zaczęło go ubywać jak założyli mi gaz (sekwencje) i to nie koniec wsypałem wiórki no i uszczelniło tylko że teraz nie mogę sobie poradzić z odpowietrzeniem nagrzewnicy robiłem wszystko tak jak opisują w: Sam naprawiam A4: i nie dało to efektu dmucha tylko letnim powietrzem już nawet myślałem że komputer nie otwiera jakiegoś zaworu może ma błędy już sam nie wiem może ktoś miał podobny problem i znalazł rozwiązanie? Jeszcze jedno przy dodaniu gazu słychać płyn jak się przelewa w nagrzewnicy . jakiś dupny proszek miales i moze za duzo wsypales. Normalnie nie ma prawa zaklajstrowac przelotu
janek67 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 A może masz jakiś pomysł na na odpowietrzenie nagrzewnicy? Proszku wsypałem jeden pojemniczek więc myślę że nie za dużo
Ronin Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Bez spuszcznia płynu to się układu chłodzenia nie naprawia - płyn jest śliski, tłusty i nic nie trzyma. Najpierw trzeba oczyścic to miejsce i potem zakładać nową część. A proszek do płynu to ostateczność, ja bym nie ryzykował, potem tylko niepotrzebne wydatki. Jak robic to raz a porządnie.
maniek598 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 koledzy u mnie ubywa też płyn chłodniczy . z tym że wiem gdzie ale nie wiem jak to naprawić i co jest przyczyną . leci mi ze zbiorniczka wyrównawczego tak jakby korkiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się