Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zbyt duże spalanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawdzałeś te wtryski i czy iskra jest?

Opublikowano
Sprawdzałeś te wtryski i czy iskra jest?


Jeden kabel zapłonowy nie dawał iskry, już jest ok. Ciekawostka, wyjęty kabel nie był już oryginalny,więc już ktoś go musiał zmieniać. Czyli w 230k przebiegu nie ma co wierzyć.
Jeden wtrysk nie działa, po jego odpięciu nie ma różnicy w pracy silnika. Ale co mi da wyeliminowanie problemu z paliwem skoro nadal bierze tyle oleju? Wczoraj dolałem 0,5l.

Poza tym przy regulatorze ciśnienia paliwa jest coś takiego jak sznurówka od buta.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 Pro pro przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Olej będzie brał bo pierścienie masz skończone, zrób porządek z silnikiem a później bierz się za paliwo.

Opublikowano

Chodzi ci pewnie o podciśnienie z tą sznurówką. Wtrysk pewnie uszkodzony, wsadź używkę.  Jak nie ma wycieków i dalej będzie brał olej to remont chodź pewnie lepiej byłoby wsadzić cały słupek z angola.

Opublikowano
Godzinę temu, ayew napisał:

Chodzi ci pewnie o podciśnienie z tą sznurówką. Wtrysk pewnie uszkodzony, wsadź używkę.  Jak nie ma wycieków i dalej będzie brał olej to remont chodź pewnie lepiej byłoby wsadzić cały słupek z angola.

Wycieków nie ma, olej bierze ciągle. 
Chodzi mi o takie coś, o ten sznureczek. Tak powinno być?

Znalezione obrazy dla zapytania podciśnienie paliwa w aaucie Ten silnik ma 2 cewki zapłonowe czy 1?

A do płynu chłodniczego leje się wodę z płynem chłodniczym czy nie?

ins.PNGins1.PNG

 

Opublikowano

G12 to koncentrat i rozcieńcza się z wodą, to co zamieściłeś to proporcje jak rozrabiać. Oczywiście nie woda z kranu. Sznurówka to oplot wężyka gumowego, tak ma być. Z silnikiem to dobrze, żebyś poszukał kogoś ogarniętego bo z tego co piszesz ten Twój mechanik to wymienia po kolei licząc że się uda.

Opublikowano

@mszark@k232 @kamil-vag @ayew

Dzisiaj znowu sprawdziłem VAG-iem. Oto co wyszło:

Filmik z VAG-a i wahania obrotów:

IMG_20170323_120220.jpgIMG_20170323_120237.jpg

Zawartość dodana 8 minutes later

17978 P1570 463A Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody
515 0203 Czujnik HALL'a obrotów wałka rozrządu CMP (G40) lub jego obwód - zwarcie do plusa
282 011A Czujnik położenia przepustnicy TPS lub obwód ISC (V60)
518 P0121 0206 Potencjometr przepustnicy TP (G69 - sygnał poza zakresem
530 0212 Potencjometr przepustnicy / czujnik pozycji nastawnika obrotów ISC (G88)
1250 P0202 04E2 Wtryskiwacz cylindra 2 (N31)

Zawartość dodana 14 minutes later
19 godzin temu, kamil-vag napisał:

W AHL masz tak:

rurka_1_6_02.jpg

Jakby Ci odmę ktoś zaślepił to ładnie by było haha :P

Zawartość dodana 0 minutes later

Odma to odpowietrzenie skrzyni korbowej.

Chodziło mi o to co tam jest zaślepione. To odma?

IMG_20170323_115033.jpg

Opublikowano

Usuń błędy i zobacz które się pojawiają. Wychodzi na to że walnięta przepustnica i wtryskiwacz.

Opublikowano (edytowane)
1 minutę temu, ayew napisał:

Usuń błędy i zobacz które się pojawiają. Wychodzi na to że walnięta przepustnica i wtryskiwacz.

Nie ma żadnego

A może po prostu wszystko się zalało olejem i dlatego nie działa prawidłowo?

Edytowane przez danioRM
Opublikowano

Ta przepustnica od początku tematu... pisałem Ci, że trzeba sprawdzić instalację - jak chcesz, żeby auto chodziło dobrze na jałowym jak przepustnica nie działa...  Ty zamiast działać to oddajesz auto do partaczy... 

Opublikowano
Ta przepustnica od początku tematu... pisałem Ci, że trzeba sprawdzić instalację - jak chcesz, żeby auto chodziło dobrze na jałowym jak przepustnica nie działa...  Ty zamiast działać to oddajesz auto do partaczy... 

No tak, ale przez to brało by tyle oleju?

Może on brać tak ten olej przez tą odmę? Czyli wyszło na to, że u mnie jej nie ma?

A czy możliwa jest opcja, że wszystko zalało olejem i elektronika nie działa?
Albo że silnik jest ok, a coś z elektroniką nie tak?

Wysłane z mojego Redmi Note 3 Pro pro przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

probowałeś na innym paliwie  ? moze przepływka pękla ...

Opublikowano

jakie masz zużycie tego oleju?

Opublikowano
probowałeś na innym paliwie  ? moze przepływka pękla ...

Jak to na innym paliwie?
jakie masz zużycie tego oleju?

0,5l na ok 50km...

Wysłane z mojego Redmi Note 3 Pro pro przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Auto kolejny raz było u mechanika. Ciśnienie znowu wynosi 6, 6,5, 10, 11 barów. Spalanie bez zmian, 2 wtryski są uszkodzone na 100%.
Silnik bierze z 2l oleju na 100km, więc już chyba nie ma co go naprawiać.
Co byście polecali robić?
Kupić silnik, mechanik ma ale chce za niego 800zł, przebieg podobno 200k. Za wymiane silnika wraz z rozrządem chce 2000zł.

Może lepiej kupić 2 uszkodzone auto i przekładać części?

Czy sprzedać go w cholerę i dać sobie z nim spokój?

Opublikowano

A Ty ile masz zrobione km? Cholera wie czy naprawiać bo jak już taki zużyty to na spokojnie koło 400K km ma, olej tego mechanika bo nie dość że zdziera z Ciebie to jeszcze Ci ciągle jakieś ciekawostki z d*py opowiada.. za 800 zł to kupisz 1.8 razem ze słupkiem.

Opublikowano

nie wiem czemu nie czytasz ze zrozumieniem sprezanie może być mniejsze bo jak masz uszkodzone wtryski to ci wymywa olej i nie ma sprezania i to że leją wtryski dostaje ci sie paliwo do oleju robi sie rzadki i moze sie spalac,  jak przelozysz slupek z tym osprzetam co masz to bedziesz miał tak samo po jakism czasie

Opublikowano (edytowane)
11 minut temu, k232 napisał:

A Ty ile masz zrobione km? Cholera wie czy naprawiać bo jak już taki zużyty to na spokojnie koło 400K km ma, olej tego mechanika bo nie dość że zdziera z Ciebie to jeszcze Ci ciągle jakieś ciekawostki z d*py opowiada.. za 800 zł to kupisz 1.8 razem ze słupkiem.

Na zegarach ma ~230k, ale w rzeczywistości ma pewnie dużo więcej.

Gdzie znajdę w tej cenie taką okazję? Ile kosztowałoby w takim razie przełożenie silnika?

10 minut temu, romanzlasu napisał:

nie wiem czemu nie czytasz ze zrozumieniem sprezanie może być mniejsze bo jak masz uszkodzone wtryski to ci wymywa olej i nie ma sprezania i to że leją wtryski dostaje ci sie paliwo do oleju robi sie rzadki i moze sie spalac,  jak przelozysz slupek z tym osprzetam co masz to bedziesz miał tak samo po jakism czasie

Też się zdziwiłem, bo u jednego mechanika wyszło 6, 7, 6,5, 7. U drugiego ok 12-13 na wszystkich cylindrach, a teraz 6, 6,5, 10, 11...

Edit:

Ale podczas pomiaru ciśnienia sprężania powinno się chyba odłączyć wtryskiwacze? 

Edytowane przez danioRM
Opublikowano

Na allegro np znajdziesz silniki.

Opublikowano
5 minut temu, k232 napisał:

Na allegro np znajdziesz silniki.

Szukałem już wcześniej, teraz przeglądam ponownie

Mógłbyś wysłać jakiegoś linka? Za 800zł znajduje gołe silniki. A czy do 1.8 nie trzeba wymieniać innych części?

Masz na myśli takie aukcje? http://allegro.pl/silnik-audi-a4-b5-passat-b5-1-8-adr-nowy-rozrzad-i6667648531.html#thumb/1

http://allegro.pl/audi-a4-b5-passat-b5-silnik-1-8-adr-niemiec-i6687534808.html

Do 1.8 trzeba też alternator, rozrusznik, sprzęgło?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...