danioRM Opublikowano 22 Marca 2017 Autor Opublikowano 22 Marca 2017 Sprawdzałeś te wtryski i czy iskra jest?Jeden kabel zapłonowy nie dawał iskry, już jest ok. Ciekawostka, wyjęty kabel nie był już oryginalny,więc już ktoś go musiał zmieniać. Czyli w 230k przebiegu nie ma co wierzyć.Jeden wtrysk nie działa, po jego odpięciu nie ma różnicy w pracy silnika. Ale co mi da wyeliminowanie problemu z paliwem skoro nadal bierze tyle oleju? Wczoraj dolałem 0,5l.Poza tym przy regulatorze ciśnienia paliwa jest coś takiego jak sznurówka od buta.Wysłane z mojego Redmi Note 3 Pro pro przy użyciu Tapatalka
k232 Opublikowano 22 Marca 2017 Opublikowano 22 Marca 2017 Olej będzie brał bo pierścienie masz skończone, zrób porządek z silnikiem a później bierz się za paliwo.
ayew Opublikowano 22 Marca 2017 Opublikowano 22 Marca 2017 Chodzi ci pewnie o podciśnienie z tą sznurówką. Wtrysk pewnie uszkodzony, wsadź używkę. Jak nie ma wycieków i dalej będzie brał olej to remont chodź pewnie lepiej byłoby wsadzić cały słupek z angola.
danioRM Opublikowano 22 Marca 2017 Autor Opublikowano 22 Marca 2017 Godzinę temu, ayew napisał: Chodzi ci pewnie o podciśnienie z tą sznurówką. Wtrysk pewnie uszkodzony, wsadź używkę. Jak nie ma wycieków i dalej będzie brał olej to remont chodź pewnie lepiej byłoby wsadzić cały słupek z angola. Wycieków nie ma, olej bierze ciągle. Chodzi mi o takie coś, o ten sznureczek. Tak powinno być? Ten silnik ma 2 cewki zapłonowe czy 1? A do płynu chłodniczego leje się wodę z płynem chłodniczym czy nie?
mszark Opublikowano 22 Marca 2017 Opublikowano 22 Marca 2017 G12 to koncentrat i rozcieńcza się z wodą, to co zamieściłeś to proporcje jak rozrabiać. Oczywiście nie woda z kranu. Sznurówka to oplot wężyka gumowego, tak ma być. Z silnikiem to dobrze, żebyś poszukał kogoś ogarniętego bo z tego co piszesz ten Twój mechanik to wymienia po kolei licząc że się uda.
danioRM Opublikowano 23 Marca 2017 Autor Opublikowano 23 Marca 2017 @mszark@k232 @kamil-vag @ayew Dzisiaj znowu sprawdziłem VAG-iem. Oto co wyszło: Filmik z VAG-a i wahania obrotów: Zawartość dodana 8 minutes later 17978 P1570 463A Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody 515 0203 Czujnik HALL'a obrotów wałka rozrządu CMP (G40) lub jego obwód - zwarcie do plusa 282 011A Czujnik położenia przepustnicy TPS lub obwód ISC (V60) 518 P0121 0206 Potencjometr przepustnicy TP (G69 - sygnał poza zakresem 530 0212 Potencjometr przepustnicy / czujnik pozycji nastawnika obrotów ISC (G88) 1250 P0202 04E2 Wtryskiwacz cylindra 2 (N31) Zawartość dodana 14 minutes later 19 godzin temu, kamil-vag napisał: W AHL masz tak: Jakby Ci odmę ktoś zaślepił to ładnie by było haha Zawartość dodana 0 minutes later Odma to odpowietrzenie skrzyni korbowej. Chodziło mi o to co tam jest zaślepione. To odma?
ayew Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 Usuń błędy i zobacz które się pojawiają. Wychodzi na to że walnięta przepustnica i wtryskiwacz.
danioRM Opublikowano 23 Marca 2017 Autor Opublikowano 23 Marca 2017 (edytowane) 1 minutę temu, ayew napisał: Usuń błędy i zobacz które się pojawiają. Wychodzi na to że walnięta przepustnica i wtryskiwacz. Nie ma żadnego A może po prostu wszystko się zalało olejem i dlatego nie działa prawidłowo? Edytowane 23 Marca 2017 przez danioRM
kamil-vag Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 Ta przepustnica od początku tematu... pisałem Ci, że trzeba sprawdzić instalację - jak chcesz, żeby auto chodziło dobrze na jałowym jak przepustnica nie działa... Ty zamiast działać to oddajesz auto do partaczy...
danioRM Opublikowano 24 Marca 2017 Autor Opublikowano 24 Marca 2017 Ta przepustnica od początku tematu... pisałem Ci, że trzeba sprawdzić instalację - jak chcesz, żeby auto chodziło dobrze na jałowym jak przepustnica nie działa... Ty zamiast działać to oddajesz auto do partaczy... No tak, ale przez to brało by tyle oleju?Może on brać tak ten olej przez tą odmę? Czyli wyszło na to, że u mnie jej nie ma?A czy możliwa jest opcja, że wszystko zalało olejem i elektronika nie działa?Albo że silnik jest ok, a coś z elektroniką nie tak?Wysłane z mojego Redmi Note 3 Pro pro przy użyciu Tapatalka
czikla Opublikowano 24 Marca 2017 Opublikowano 24 Marca 2017 probowałeś na innym paliwie ? moze przepływka pękla ...
danioRM Opublikowano 24 Marca 2017 Autor Opublikowano 24 Marca 2017 probowałeś na innym paliwie ? moze przepływka pękla ...Jak to na innym paliwie? jakie masz zużycie tego oleju?0,5l na ok 50km...Wysłane z mojego Redmi Note 3 Pro pro przy użyciu Tapatalka
danioRM Opublikowano 29 Marca 2017 Autor Opublikowano 29 Marca 2017 Auto kolejny raz było u mechanika. Ciśnienie znowu wynosi 6, 6,5, 10, 11 barów. Spalanie bez zmian, 2 wtryski są uszkodzone na 100%. Silnik bierze z 2l oleju na 100km, więc już chyba nie ma co go naprawiać. Co byście polecali robić? Kupić silnik, mechanik ma ale chce za niego 800zł, przebieg podobno 200k. Za wymiane silnika wraz z rozrządem chce 2000zł. Może lepiej kupić 2 uszkodzone auto i przekładać części? Czy sprzedać go w cholerę i dać sobie z nim spokój?
k232 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 A Ty ile masz zrobione km? Cholera wie czy naprawiać bo jak już taki zużyty to na spokojnie koło 400K km ma, olej tego mechanika bo nie dość że zdziera z Ciebie to jeszcze Ci ciągle jakieś ciekawostki z d*py opowiada.. za 800 zł to kupisz 1.8 razem ze słupkiem.
romanzlasu Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 nie wiem czemu nie czytasz ze zrozumieniem sprezanie może być mniejsze bo jak masz uszkodzone wtryski to ci wymywa olej i nie ma sprezania i to że leją wtryski dostaje ci sie paliwo do oleju robi sie rzadki i moze sie spalac, jak przelozysz slupek z tym osprzetam co masz to bedziesz miał tak samo po jakism czasie
danioRM Opublikowano 29 Marca 2017 Autor Opublikowano 29 Marca 2017 (edytowane) 11 minut temu, k232 napisał: A Ty ile masz zrobione km? Cholera wie czy naprawiać bo jak już taki zużyty to na spokojnie koło 400K km ma, olej tego mechanika bo nie dość że zdziera z Ciebie to jeszcze Ci ciągle jakieś ciekawostki z d*py opowiada.. za 800 zł to kupisz 1.8 razem ze słupkiem. Na zegarach ma ~230k, ale w rzeczywistości ma pewnie dużo więcej. Gdzie znajdę w tej cenie taką okazję? Ile kosztowałoby w takim razie przełożenie silnika? 10 minut temu, romanzlasu napisał: nie wiem czemu nie czytasz ze zrozumieniem sprezanie może być mniejsze bo jak masz uszkodzone wtryski to ci wymywa olej i nie ma sprezania i to że leją wtryski dostaje ci sie paliwo do oleju robi sie rzadki i moze sie spalac, jak przelozysz slupek z tym osprzetam co masz to bedziesz miał tak samo po jakism czasie Też się zdziwiłem, bo u jednego mechanika wyszło 6, 7, 6,5, 7. U drugiego ok 12-13 na wszystkich cylindrach, a teraz 6, 6,5, 10, 11... Edit: Ale podczas pomiaru ciśnienia sprężania powinno się chyba odłączyć wtryskiwacze? Edytowane 29 Marca 2017 przez danioRM
danioRM Opublikowano 29 Marca 2017 Autor Opublikowano 29 Marca 2017 5 minut temu, k232 napisał: Na allegro np znajdziesz silniki. Szukałem już wcześniej, teraz przeglądam ponownie Mógłbyś wysłać jakiegoś linka? Za 800zł znajduje gołe silniki. A czy do 1.8 nie trzeba wymieniać innych części? Masz na myśli takie aukcje? http://allegro.pl/silnik-audi-a4-b5-passat-b5-1-8-adr-nowy-rozrzad-i6667648531.html#thumb/1 http://allegro.pl/audi-a4-b5-passat-b5-silnik-1-8-adr-niemiec-i6687534808.html Do 1.8 trzeba też alternator, rozrusznik, sprzęgło?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się