kujapa Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 Witam Moje pytanie zrodziło się ze względu na najróżniejsze wersje które już słyszałem. Po pierwsze to ja już nie wiem czy w 3.0 TDi ASB siedzą wtryski, wtryskiwacze czy pompo wtryskiwacze... Otwarcie powiem że nie znam się na tym i nie wiem jaka to różnica... (PRZEPRASZAM) Po drugie i właściwie główne pytanie to słyszałem (dzwoniłem po serwisach, po mechanikach itd itp) odnośnie pytania regeneracji/naprawy tego śc*&rwa Wszyscy do których dzwoniłem udzielali odpowiedzi że tylko i wyłącznie NOWE, że nie naprawia się, że nie regeneruje się, że płukanie/mysie itd na niewiele się zda... Aż tu w końcu trafiam na kilka stron WWW, w których oferowane są naprawy/regeneracje owych wtryskiwaczy/wtrysków za kwotę 130/150zł... Chciałbym was zapytać jaka jest prawda i jakie są realia takich zabiegów... Pozdrawiam.
kamilelektryk Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 W tym silniku jest system Common Rail, czyli masz osobno pompę wtryskową zasilającą listwę paliwową (w tym przypadku dwie połączone ze sobą, bo dwa rzędy cylindrów) i wtryskiwacze. Póki co jeżeli padną te wtryskiwacze to niestety jedyną opcją jest wymiana na nowe, ponieważ Bosch nie uwolnił technologii regeneracji. Jeżeli ktoś twierdzi, że za kwotę 130/150 PLN robi regenerację to jest to wierutna bzdura. Za tą cenę można mieć co najwyżej sprawdzenie wtrysków i umycie w myjce ultradźwiękowej, co szczególnie sytuacji nie poprawi.
beny2303 Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 To prawda i tylko jak na razie musi taka pozostać
kovallts Opublikowano 5 Marca 2017 Opublikowano 5 Marca 2017 Lepiej kupić nowe, niż później spotkać się z dziurą w tłoku. Koszty i złość będzie większa.Sent from my HTC Desire 820 using Tapatalk
marcin4x4 Opublikowano 5 Marca 2017 Opublikowano 5 Marca 2017 dla mnie bez sensu ale jak kto woli... bogaci żyją inaczej.
beny2303 Opublikowano 5 Marca 2017 Opublikowano 5 Marca 2017 Nie obrazu bogaci, tylko spokój, bo przy nowych jest gwarancja i pewność że nie kombinowane, a do używek nigdy nie ma pewności od kogo kupujesz. Ja nie miałem pewnego źródła i kupiłem nowe
marcin4x4 Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 kupujesz na allegro używane sprawne (nie regenerowane), sprawdzasz w Boschu. Nowsze wtryski nie mają problemu z iglicą więc kupno używanych w dobrym stanie wcale nie jest tak dużym wyzwaniem. Ok jest trochę zabawy ale wydać 2xxx a 6xxx tyś.. sory... dla mnie to mega duża różnica, pomijam fakt że nowsze wtryski są lepsze pod każdym względem. Szkoda że pompy nie da się tak łatwo przełożyć...
beny2303 Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 Powiem Ci, że używanych szukałem i nici i telefonów sporo wykonałem. Akurat kompletów owego czasu było brak, a sztukować nie miałem zamiaru. Tak wyszło Jeżdżę już dwa lata i nie żałuję, Po kieszeni poleciało, ale jak to w życiu.
marcin4x4 Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 z cenami 1500-2000 za komplet faktycznie ciężko bo jak są to albo szrot albo szybko schodzą, znam kilka osób które kupowały i nie miały żadnych problemów, żeby było śmieszniej tylko jeden wtrysk okazał się słaby ale jeszcze w normie... może po złych numerach szukałeś.
beny2303 Opublikowano 7 Marca 2017 Opublikowano 7 Marca 2017 Nie, numery jak najbardziej były OK Teraz tylko lać i cieszyć się jazdą i piękną kulturą pracy silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się