Skocz do zawartości
IGNOROWANY

auto zgaslo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich wszystko zaczelo sie jakis czas temu od tzw wycia w przedziale 1500 do 2000 rpm ,odglos dochodzil z okolicy paska rozrzadu , pojechalem do mechanika  ktory to stwierdzil ze jest to wina paska rozrzadu  pomimo tego iz pasek byl zmieniany 20 .000 tys temu przez poprzedniego wlasciciela , pomimo tego udalem sie do autoryzowanego servisu audi I zakupilem kompletny rozrzad z pompa  wody , po wymianie wycie nie ustalo wiec zaczolem szperac po forach I znalazlem  tematy zwiazane z  opilkowaniem pompy wysokiego cisnienia po czym wykrecilem czujnik z filterkiem tej pompy I bylo kilka opilkow ale sadze ze malo, zlozylem wszystko  do kupy ,krecilem dwukrotnie  po czym auto odpalIilo zostawilem samochod zapalony na jakies 10 min po czym zgasilem I nie ruszalem przez dwa dni , dzisiaj  wsiadam jade do pracy przejechalem moze 300 metrow zapalila sie kontrolka swiec I silnik zgasl w czasie jazdy, kilka krotnie prubowalem odpalic bez skutku , nie wiem czy sie zapowietrzyl , czy siadla  pompa czy wtryski muglby ktos doradzic ?? 

Opublikowano

Opiłki, ale jest ich mało... Tragedia. Tam ich wgl nie powinno być.

Opublikowano

Proponuję zacząć od słownika. 

Opublikowano (edytowane)

zalaczam zdj miejsce filterka na pompe cisnienia  czy taka ilosc opilkow mogla mi unieruchomic auto ????

20170227_190854.jpg

Edytowane przez haco333
Opublikowano

Jak święci kontrolka i nie odpala może być zła synchronizacja wałków rozrządu. Kompa trzeba podłączyć i sprawdzić kąt synchronizacji

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
7 minut temu, krystian.gawin napisał:

Jak święci kontrolka i nie odpala może być zła synchronizacja wałków rozrządu. Kompa trzeba podłączyć i sprawdzić kąt synchronizacji

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

tylko dlaczego tak sie stalo po sprawdzeniu czujnika na pompie ? wczesniej nigdy nie bylo problemu z odpalaniem samochodu 

Opublikowano

Ta ilość opiłków wystarczy by unieruchomić auto, robota cię nie ominie przykra sprawa a koszty spore współczuje, pewnie będzie  błąd  zbyt niskiego ciśnienia paliwa. Jak aso robiło rozrząd to pewnie synchro będzie grało.

Do odpowietrzenia po każdym rozszczelnieniu układu paliwowego potrzebny jest komp czy to wymiana filtra czy to zaglądanie w zawór pompy może pozwoli Ci to auto uruchomić, ale opiłków będzie coraz więcej bo filtr nie wszystko wyłapie   

Opublikowano
2 minuty temu, Goku88 napisał:

Ta ilość opiłków wystarczy by unieruchomić auto, robota cię nie ominie przykra sprawa a koszty spore współczuje, pewnie będzie  błąd  zbyt niskiego ciśnienia paliwa. Jak aso robiło rozrząd to pewnie synchro będzie grało.

Do odpowietrzenia po każdym rozszczelnieniu układu paliwowego potrzebny jest komp czy to wymiana filtra czy to zaglądanie w zawór pompy może pozwoli Ci to auto uruchomić, ale opiłków będzie coraz więcej bo filtr nie wszystko wyłapie   

dziekuje za podpowiedz czy muglbys jeszcze dodac jesli wiesz jak odpowietrzyc kompem? 

Opublikowano

Ja jade na vcds, To po kolei oczywiście silnik a potem nastawy podstawowe i test pompy paliwa ja tak robiłem wtedy słychać jak działa pompa zasilająca elektryczna powtarzam 3 razy i zawsze odpala bez kłopotu.

 

Opublikowano

dzieki jeszcze raz 

 

Opublikowano (edytowane)

witam ponownie podlaczylismy compa I pokazal blad P008700 zbyt niskie cisnienie, popuscilismy wtryski przy kreceniu silnikiem paliwo lecialo , podejrzwam pompe cr , pytanie czy po wymiana  pompy wysokiego cisnienia pomoze ? wiem ze powinno sie wymienic caly uklad plus bak I  wstepna pompe  , ale po tych wszystkich przygodach nie mam ochoty dlugo trzymac tego auta chce tylko zeby jezdzilo z prosteg powodu nie stac mnie na nowe czesci , 9.000 € zakup 400 € rozrzad , tzw I ibusik 150 € czyszczenie przepustnicy 100€ , servis120 €  , I problem z  ukladem kolektora dolotowego 700 € do tego brak specialistow w kraju ktorym mieszkam , przerasta mnie to wszystko I prosze o fachowa pomoc .....

4 godziny temu, Goku88 napisał:

Ja jade na vcds, To po kolei oczywiście silnik a potem nastawy podstawowe i test pompy paliwa ja tak robiłem wtedy słychać jak działa pompa zasilająca elektryczna powtarzam 3 razy i zawsze odpala bez kłopotu.

 

 

Edytowane przez haco333

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...