haco333 Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 witam wszystkich wszystko zaczelo sie jakis czas temu od tzw wycia w przedziale 1500 do 2000 rpm ,odglos dochodzil z okolicy paska rozrzadu , pojechalem do mechanika ktory to stwierdzil ze jest to wina paska rozrzadu pomimo tego iz pasek byl zmieniany 20 .000 tys temu przez poprzedniego wlasciciela , pomimo tego udalem sie do autoryzowanego servisu audi I zakupilem kompletny rozrzad z pompa wody , po wymianie wycie nie ustalo wiec zaczolem szperac po forach I znalazlem tematy zwiazane z opilkowaniem pompy wysokiego cisnienia po czym wykrecilem czujnik z filterkiem tej pompy I bylo kilka opilkow ale sadze ze malo, zlozylem wszystko do kupy ,krecilem dwukrotnie po czym auto odpalIilo zostawilem samochod zapalony na jakies 10 min po czym zgasilem I nie ruszalem przez dwa dni , dzisiaj wsiadam jade do pracy przejechalem moze 300 metrow zapalila sie kontrolka swiec I silnik zgasl w czasie jazdy, kilka krotnie prubowalem odpalic bez skutku , nie wiem czy sie zapowietrzyl , czy siadla pompa czy wtryski muglby ktos doradzic ??
karaluch8 Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 Opiłki, ale jest ich mało... Tragedia. Tam ich wgl nie powinno być.
haco333 Opublikowano 27 Lutego 2017 Autor Opublikowano 27 Lutego 2017 (edytowane) zalaczam zdj miejsce filterka na pompe cisnienia czy taka ilosc opilkow mogla mi unieruchomic auto ???? Edytowane 27 Lutego 2017 przez haco333
krystian.gawin Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 Jak święci kontrolka i nie odpala może być zła synchronizacja wałków rozrządu. Kompa trzeba podłączyć i sprawdzić kąt synchronizacji Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
haco333 Opublikowano 27 Lutego 2017 Autor Opublikowano 27 Lutego 2017 7 minut temu, krystian.gawin napisał: Jak święci kontrolka i nie odpala może być zła synchronizacja wałków rozrządu. Kompa trzeba podłączyć i sprawdzić kąt synchronizacji Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka tylko dlaczego tak sie stalo po sprawdzeniu czujnika na pompie ? wczesniej nigdy nie bylo problemu z odpalaniem samochodu
Goku88 Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 Ta ilość opiłków wystarczy by unieruchomić auto, robota cię nie ominie przykra sprawa a koszty spore współczuje, pewnie będzie błąd zbyt niskiego ciśnienia paliwa. Jak aso robiło rozrząd to pewnie synchro będzie grało. Do odpowietrzenia po każdym rozszczelnieniu układu paliwowego potrzebny jest komp czy to wymiana filtra czy to zaglądanie w zawór pompy może pozwoli Ci to auto uruchomić, ale opiłków będzie coraz więcej bo filtr nie wszystko wyłapie
haco333 Opublikowano 27 Lutego 2017 Autor Opublikowano 27 Lutego 2017 2 minuty temu, Goku88 napisał: Ta ilość opiłków wystarczy by unieruchomić auto, robota cię nie ominie przykra sprawa a koszty spore współczuje, pewnie będzie błąd zbyt niskiego ciśnienia paliwa. Jak aso robiło rozrząd to pewnie synchro będzie grało. Do odpowietrzenia po każdym rozszczelnieniu układu paliwowego potrzebny jest komp czy to wymiana filtra czy to zaglądanie w zawór pompy może pozwoli Ci to auto uruchomić, ale opiłków będzie coraz więcej bo filtr nie wszystko wyłapie dziekuje za podpowiedz czy muglbys jeszcze dodac jesli wiesz jak odpowietrzyc kompem?
Goku88 Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 Ja jade na vcds, To po kolei oczywiście silnik a potem nastawy podstawowe i test pompy paliwa ja tak robiłem wtedy słychać jak działa pompa zasilająca elektryczna powtarzam 3 razy i zawsze odpala bez kłopotu.
haco333 Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Opublikowano 28 Lutego 2017 (edytowane) witam ponownie podlaczylismy compa I pokazal blad P008700 zbyt niskie cisnienie, popuscilismy wtryski przy kreceniu silnikiem paliwo lecialo , podejrzwam pompe cr , pytanie czy po wymiana pompy wysokiego cisnienia pomoze ? wiem ze powinno sie wymienic caly uklad plus bak I wstepna pompe , ale po tych wszystkich przygodach nie mam ochoty dlugo trzymac tego auta chce tylko zeby jezdzilo z prosteg powodu nie stac mnie na nowe czesci , 9.000 € zakup 400 € rozrzad , tzw I ibusik 150 € czyszczenie przepustnicy 100€ , servis120 € , I problem z ukladem kolektora dolotowego 700 € do tego brak specialistow w kraju ktorym mieszkam , przerasta mnie to wszystko I prosze o fachowa pomoc ..... 4 godziny temu, Goku88 napisał: Ja jade na vcds, To po kolei oczywiście silnik a potem nastawy podstawowe i test pompy paliwa ja tak robiłem wtedy słychać jak działa pompa zasilająca elektryczna powtarzam 3 razy i zawsze odpala bez kłopotu. Edytowane 28 Lutego 2017 przez haco333
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się