Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błedy po kodowaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Ostatnio dokładałem tempomat i pełny fis przy okazji chciałem dołozyc multifunkcje i zmieniłem poduszke w mojej czteroramiennj kierownicy na ta multi, kupiłem moduł(trapez) i wiazkei po całym kodowaniu spraa wygląda tak fis chula i tempomat tez ale mutifunkcja nie działa wywala mi takie bledy w 16-Steering Wheel :

01044- Control Module Incorrectly Coded

        35-00 --

01304 - Radio

        49-00 - No Communications

 

 

Radio mam wsadzone dedykowane do a4 na androidzie. Wie ktos o co tu w tym wszystkim chodzi ? 

16997347_854093861398210_2079718145_n.jpg

Edytowane przez danielossg47
Opublikowano

wrzuc jeszcze kodowanie jakie masz

Opublikowano

Kiedyś kombinowalem coś podobnego i z tego co pamiętam w tamtym wypadku problemem była taśma.

Opublikowano

Chyba juz ogarniete bo nie wywala tego pierwszego bledu ale ten drugi zostaje bo jak sie okazalo w kostce do radia mam tylko kable zasilajace a nie mam tej reszty potrzebnej do multi ;/ czy ktos wie jak to dołożyć i gdzie poprowadzic taka wiazke ? 

Opublikowano

Zapewne brakuje Ci kabli do szyny CAN, możesz pociągnąć je np z klimatronika, na forum jest opis co i jak, nawet chyba w dziale warsztat są zdjęcia.

Pozdrawiam, Łukasz

Opublikowano

To są te 3 kable ktore maja isc od kostki radia do kostki w liczniku czy jeszcze cos ? 

Opublikowano

Nie 3 tylko 2- can-bus H (+) oraz can-bus L (-)

Pozdrawiam, Łukasz

Opublikowano

Miałem na mysli 2 napisalem 3. Czytałem troche ten wątek i juz coś zaczynam łapać. Trochę dziwne jest dla mnie to ze te kabelki pod licznik trzeba ciągnąć. Bo napisze jeszcze raz zebysmy sie dobrze rozumieli. Dołożyłem poduszke multi, zakodowalem, multi nie dziala, wyciagam radio ktore mam od roku i wlacza sie po zaplonie gasnie po zaplonie (dokladalem kabel po stacyjce) wyciagnalem radio i mam kable tylko od zasilania. Głównie chodzi mi o sterowanie z kiery dlatego na mój chłopski rozum myslalem ze kable trzeba ciagnac gdzies pod moduł kierownicy. A to wszystko załatwią mi te 2 kable do licznika ? Jesli tak w niedziele dzialam :)

Opublikowano (edytowane)

nie ma różnicy gdzie podepniesz się do kabli CAN+, CAN-, czy będzie to licznik czy klimatronic, przez te przewody idzie sygnał w postaci 1,0 (sygnał cyfrowy) do centralnej magistrali. Więc najlepiej podłączyć się tam gdzie to będzie najbliżej. Pamiętać trzeba natomiast, że jak te kable będziesz kładł to muszą być one splecione w warkocz, zresztą jak znajdziesz gdzieś  kable do których się będziesz wpinał to zrozumiesz o co chodzi.

 

niektórzy pisali, że lepiej wpiąć się w kable przy liczniku, bo po podpięciu pod klimatronik nie wszystkim to chodziło, ale to już musisz sam zadecydować

Edytowane przez Lukasz_mk2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...