Guns88 Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Logi zrobione profilaktycznie a wyszło bardzo brzydko Dynamiczny: Grupy 003, 020: http://vaglog.pl/log-003_020_Plgg0x.html (1032017 - lpg) Grupy 002, 033: http://vaglog.pl/log-002_033_1NNCTu.html (1032017-pb, potem lpg) Grupy 115, 118: http://vaglog.pl/log-115_118_D43v1.html (1032017-lpg) Zaraz po programie było prawie idealnie, a teraz cofanie zapłonu, spadek przepływu, korekty masakra. Turbo późno wstaje ale od początku tak miało (choć ponad 1bara łapało wcześniej). Wracać do serii, wymienić pompę, wtryski, przepływkę i próbować od nowa? Czy może coś innego jeszcze sugerujecie?
was002 Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 a masz porównanie sprzed (logi?) czy tylko odczucie? Turbo dmucha 1.0 bara przy 2900RPM, to nie wygląda na jakoś strasznie dziwne w 16-letnim aucie. sprawdź co teraz wskazuje kanał 032 (trims) - jakie tam wartości widać (będą w miarę statyczne, więc nie musisz nigdzie jeździć). Przejedź kilka km na pb i zobacz czy wartości w bloku 32 się zmieniły (i na jakie). Na którym biegu robisz logi dynamiczne?
zwonko Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Podmień przepływkę lub szukaj dziur i zobacz co będzie. Wypadanie może być z powodu mieszanki.
Guns88 Opublikowano 1 Marca 2017 Autor Opublikowano 1 Marca 2017 26 minut temu, was002 napisał: a masz porównanie sprzed (logi?) czy tylko odczucie? Turbo dmucha 1.0 bara przy 2900RPM, to nie wygląda na jakoś strasznie dziwne w 16-letnim aucie. sprawdź co teraz wskazuje kanał 032 (trims) - jakie tam wartości widać (będą w miarę statyczne, więc nie musisz nigdzie jeździć). Przejedź kilka km na pb i zobacz czy wartości w bloku 32 się zmieniły (i na jakie). Na którym biegu robisz logi dynamiczne? http://vaglog.pl/log_279686.html taki tylko znalazłem ze starych. CF wszędzie na 0 były, przepływ do 150 dochodził. Wiem, że pompa od początku nie działała idealnie ale nie było korekt powyżej 10 na PB. Logi robione na 3biegu. 11 minut temu, zwonko napisał: Podmień przepływkę lub szukaj dziur i zobacz co będzie. Wypadanie może być z powodu mieszanki. No po cichu liczę, że to przepływka. najmniej problemu by było
was002 Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 (edytowane) przepływka wskazuje raczej OK, zawsze patrz na punkt 120g/s przy 5000 rpm w seryjnym AWT. U Ciebie jest grubo powyżej, co by się zgadzało z tym co masz zdłubane (wyższe doładowanie). Ale podmień - oglądanie logów VAGiem jest trochę jak słuchanie muzyki w standardzie 7 kanałowym przez telefon komórkowy przy słabym zasięgu nie mniej - zacznij od spojrzenia na kanał 032 i sprawdzenia szczelności układu dolotowego. LPG ma to do siebie, że to ingerencja w podciśnienie na wielu poziomach a 1.8T nie lubi nieszczelności... Edytowane 1 Marca 2017 przez was002
Guns88 Opublikowano 1 Marca 2017 Autor Opublikowano 1 Marca 2017 u mnie seria pokazywała 110g/s przy 6000rpm, szczelność była sprawdzana i wychodziło, że jest ok.
krzysiekml Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 (edytowane) jak na takiego bosta to zdecydowanie za mały odczyt z maf-a jest,turbo ciężko wstaje i ledwie co utrzymuje bosta ,masz dziure w dolocie ,dv może puszcza ,żeliwo spękane przy klapce wg lub przepływka uszkodzona tam ze 190 rumaków powinno być a pewnie dobra seria została na obecną chwilę Edytowane 1 Marca 2017 przez krzysiekml
Guns88 Opublikowano 2 Marca 2017 Autor Opublikowano 2 Marca 2017 (edytowane) A czy może to mieć związek z n112 albo n249 - bo jeden z tych zaworów z tego co pamiętam wydaje dziwne odgłosy jak się go ruszy ręką - tak jakby w środku coś było luźne, pourywane... SAI jest odłączony więc jakoś te zawory można zapętlać/zaślepiać, czy trzeba i tak wymienić (do czego DV wtedy podpiąć)?? ] edit - jeszcze dodam, jako że miałem przejścia z eżektorem, że parę dni temu po odpaleniu auta i wciśnięciu hamulca, pedał mi nie wrócił od razu do góry - może to ma związek z jakąś nieszczelnością? Edytowane 2 Marca 2017 przez Guns88
krzysiekml Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 jak masz sai usunięte to możesz wszystkie wężyki wyebać a dv podepnij bezpośrednio pod kolektor ssący jak w starszych 1.8t
Guns88 Opublikowano 7 Marca 2017 Autor Opublikowano 7 Marca 2017 zrobione i poprawy brak, w tym tygodniu będzie sprawdzanie dolotu i kompresji. Do tego wymiana pompy paliwa i wtryskiwaczy, jak nie pomoże to podmiana przepływki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się