Undisclosed Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 (edytowane) Chciałbym poprosić Was o pomoc w interpretacji logów dynamicznych mojego samochodu: A4 B5 Avant 1.9 TDI AFN, 1999r, II lifting modyfikacje: - brak katalizatora, pusta puszka - EGR zaślepiony, przewód podciśnieniowy zabity śrubą Problem z jakim się borykam to tryb awaryjny przy 90-110 km/h, zazwyczaj przy zmianie biegu z 4 na 5 lub przy ciągłym przyspieszaniu na 5. Przy delikatnym przyspieszaniu nie ma żadnego problemu. Wymienione zostały podejrzane wężyki podciśnieniowe, sztanga została ręcznie przeruszana, żeby rozruszać kierownice, gruszka trzyma ciśnienie. Nie sprawdzałem ciśnienia wakumetrem. Występuje błąd: 17958 - charge pressure: control deviation P1550-35-10 - Intermittent Jutro wieczorem zamierzam dodać logi statyczne i w razie czego poprawić dotychczasowe, ponieważ są to moje pierwsze logi Końcówki mogą zarejestrować już odpuszczenie gazu Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_1Sp1w.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_wg248PK.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_pQy7uEt.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_L8gq79d.html Edytowane 2 Marca 2017 przez Undisclosed
wyzyk83 Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 (edytowane) spróbuj wyczyścić N75 jak nie pomoże to turbo na stół kierownice do czyszczenia Edytowane 2 Marca 2017 przez wyzyk83
Undisclosed Opublikowano 2 Marca 2017 Autor Opublikowano 2 Marca 2017 W n75 mam kostkę klejona i na to padało moje podejrzenie. Nie wiem czy dobrze rozumiem ale przeplywomierz wygląda ok bo zdąża za mapa i n75 tez wygląda ok?Wysłane z mojego Galaxy S5 przy użyciu Tapatalka
Undisclosed Opublikowano 5 Marca 2017 Autor Opublikowano 5 Marca 2017 Wymieniłem N75 na inny, ponieważ mój miał pękniętą kostkę przy złączu elektrycznym. Dotychczas w zakresie przeładowania jeszcze nie wpadł w tryb awaryjny, tylko za pierwszym razem po wymianie stracił moc przy 3200 obr/min na 3 biegu. Załączam screen z wykresem stworzonym z logu dynamicznego grupy 011 po wymianie N75. Po tej operacji zdjąłem gumowe węże po zimnej stronie turbiny, spryskałem wirnik olejem napędowym, który spłynął do podstawionego pojemnika, przeruszałem raz jeszcze sztangę. Niestety nie dałem rady odkręcić gorącej strony turbiny, ale będę jeszcze z tym walczył. To na tyle obecnego sprawozdania, proszę o ocenę wykresu i będe aktualizował wątek
karaluch8 Opublikowano 18 Marca 2017 Opublikowano 18 Marca 2017 Żadne czyszczenie mechaniczne. Łopatki również docierają się do bieżni muszli turbiny. Dobry przepał. Jedź na autostrade i ciśnij ile fabryka dała. Potrzymaj go tak z 50km i zobaczysz. Ja już mam spokój ze 3 miesiące. A wcześniej 3 razy turbo czyściłem bo po 1000km sztanga stała. Po 3 razie jak wyczyściłem na igiełkę, i się szmata zapiekła. Możesz się domyślac jaka była moja reakcja. 180 nie schodziło przez 50km.
Undisclosed Opublikowano 20 Marca 2017 Autor Opublikowano 20 Marca 2017 W piątek i niedziele pocisnalem od Ostródy do Elbląga na S7 150-160 kmh, już myślałem że wszystko wróciło do normy aż wracając do Gdańska przy zjeździe na węźle Gdańsk Port wpadł w awaryjny po zmianie z 4 na 5 bieg. Aktualnie czekam na drugi samochód i prawdopodobnie w sobotę zaczynam dobierać się do turbiny.Wysłane z mojego Galaxy S5 przy użyciu Tapatalka Zawartość dodana 1 minute later W piątek i niedziele pocisnalem od Ostródy do Elbląga na S7 150-160 kmh, już myślałem że wszystko wróciło do normy aż wracając do Gdańska przy zjeździe na węźle Gdańsk Port wpadł w awaryjny po zmianie z 4 na 5 bieg. Aktualnie czekam na drugi samochód i prawdopodobnie w sobotę zaczynam dobierać się do turbiny. Samochód jest dobrze przedmuchany, co dwa tygodnie robi trasę Gdańsk-Łomża a w miedzy czasie inne pozamiejskie wyjazdyWysłane z mojego Galaxy S5 przy użyciu TapatalkaWysłane z mojego Galaxy S5 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się