Murat88 Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 Witam. Posiadam a6 z sinikiem 1.8 150 koni z 2002 roku z przebiegiem 250k km. Wydaje mi się troszkę słaba już chciałbym podnieść moc do 180 koni. I teraz pytanie do Was forumowicze jak się do tego zabrać/jak zacząć zwiększanie mocy. Czy zabrać się za wymianę i naprawę podzespołów najpierw np: filtry, świece, hamulce, sprawdzić uszczelnienia, zrobić rozrząd i następnie jak wszystko wyjdzie "mechanicznie" dobrze to zrobić czipa w jakiejś firmie z hamownią?? Nie wiem jak ugryźć temat żeby po zmianie auto nie zaczęło się rozsypywać. Oglądam, czytam forum i yt, tam polecają najpierw np zmianę hamulców, amortyzatorów na twardsze, poprawę układu chłodzenia, zmianę przewodów hamulcowych... Sporo mogę zrobić sam, posiadam dobrze wyposażony warsztat oraz kanał :-) Proszę o jakieś wskazówki lub opis jak u Was wyglądały zmiany. ;-)
spraniec Opublikowano 4 Marca 2017 Opublikowano 4 Marca 2017 Bez przesady z tymi przewodami,hamulcami,amorami:) To tylko 180KM a nie 230+ Najlepiej pojedź na hamownie zrób logi i zobaczysz w jakiej kondycji jest silnik. Dobry tuner powie Ci co masz poprawić żeby program był skuteczny
grubcio1980 Opublikowano 4 Marca 2017 Opublikowano 4 Marca 2017 Dokładnie. Bez przesady. Jak masz vaga zrob komplet logów i wrzuć na forum. Chłopaki doradzą co nie domaga. Jeśli mechanika ok to wtedy wirusa mu. Reszta podzespołów to jak grubsza rzeźba.
Murat88 Opublikowano 5 Marca 2017 Autor Opublikowano 5 Marca 2017 No niestety nie mam "vaga"... ALE chętnie bym zakupił urządzenie czy program do własnej, domowej diagnostyki. Czy mógłbym prosić o linka lub jakieś wskazówki gdzie mógłbym to zakupić no i jakie to ma być żeby pasowało do wersji auta :-)
przem8 Opublikowano 5 Marca 2017 Opublikowano 5 Marca 2017 Wystarczy poszukać na forum w dziale DIAGNOSTYKA. Wszystko najlepiej na tacy podać...
spraniec Opublikowano 5 Marca 2017 Opublikowano 5 Marca 2017 Godzinę temu, Murat88 napisał: No niestety nie mam "vaga"... ALE chętnie bym zakupił urządzenie czy program do własnej, domowej diagnostyki. Czy mógłbym prosić o linka lub jakieś wskazówki gdzie mógłbym to zakupić no i jakie to ma być żeby pasowało do wersji auta :-) Masz kolego:) http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5408960276
Galetto Opublikowano 5 Marca 2017 Opublikowano 5 Marca 2017 Ten: http://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-vag-usb-kkl-line-we-wtyku-obd-i6613000433.html jest dużo bardziej funkcjonalny w 1.8T
spraniec Opublikowano 5 Marca 2017 Opublikowano 5 Marca 2017 10 minut temu, Galetto napisał: Ten: http://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-vag-usb-kkl-line-we-wtyku-obd-i6613000433.html jest dużo bardziej funkcjonalny w 1.8T Naprzykład? Gdzie się podziewasz,dawno Ciebie nie widziałem:)
Galetto Opublikowano 5 Marca 2017 Opublikowano 5 Marca 2017 Np. Zgranie/Wgranie eeprom lub flash z ME 7.5. Tu gdzie zawsze.
Murat88 Opublikowano 5 Marca 2017 Autor Opublikowano 5 Marca 2017 Dzięki za linki, zakupiłem ten droższy kabel. Jak rozumiem będę mógł sobie sam dzięki temu kasować błędy w komputerze także?
Murat88 Opublikowano 22 Marca 2017 Autor Opublikowano 22 Marca 2017 Podpowie ktoś których grup zrobić logi (statyczne i dynamiczne) aby ocenić stan silnika?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się