Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9TDI (avb) stage 2+


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , mam zawirusowane avb na 130/320 , pytanie odnośnie dalszej modyfikacji, a mianowicie:
-turbo awx po regeneracji
-kolektor awx
-fmic od 2.5tdi, podobno wchodzi p&p 
Osiągne moc około 170/175hp ?

pozdrawiam.

Opublikowano

Jak pompki zdrowe to okolice 165 ps sa do zdobycia .... (na seryjnym SMIC)
zaden fmic nie wchodzi p&p

Opublikowano (edytowane)

BIPy idealne , zero zużycia , czyli zostaje zmiana na większy ic , myślałem nad 550x140x65.
Napisze tak , mam do wydania 3k PLN na modyfikacje ,  co polecacie ? Rozważam też BRD ale za tym idą również wtryski AL , fmic i tak mam zamiar dołożyc no i odnośnie sprzęgło...seria , przy takim secie pod 190hp na pewno tego nie ogarnie. Wyrobie sie w 3k z tymi modyfikacjami ? 

Edytowane przez Spiczek
Opublikowano

Wiesz co będzie potrzebne do modyfikacji to sprawdź mniej więcej ceny w necie i będziesz wiedział na co wystarczy 3 000 zł.

Zmiana turbo na awx z softem to już zabawa pod 2 000 zł.

Opublikowano

Pod 2k ? nie sądzę , jest taka firma , do której wysyłasz swoja turbine (w moim przypadku jeszcze sprawna avb) , dopłacam 600zł do turbawki awx po reg, do tego kolektor awx 100-200, no i korekta trzy stówki. Więc mamy okolice 1k. 
Zastanawiam sie nad kupnem AL ale teraz w ciemno brać to się mija z celem.. No i jak już by były te AL to nie opłaca sie pakować turboAWX tylko odrazu BRD albo GTB1756vk...koszta są bardzo przybliżone. Tylko nie wiem czy zamknąłbym sie w tych 3k ...bo co za tym idzie sprzegło seria nie ogarnie..
 

Opublikowano

Pompek możesz szukać też BJ z BPW są bardziej świeże niż AL może kupisz w lepszym stanie a wydajność podobna , kwestia ogarnięcia ich w sofcie potem . Jak chcesz pod 200 km i ponad 400 Nm to o sprzęgle w Twoim wypadku będzie trzeba pomyśleć , tarcza w kevlar i powinno być ok . Nie wiem jak tam korby w AVB na ile można sobie pozwolić :-) 

Opublikowano

Poniżej temat o podkręcaniu avb.

 

Co do wytrzymałości avb to tutaj masz wykresy

i tu dalej to samo auto

https://www.facebook.com/CzarnySleeper/?ref=ts&fref=ts

 

 

Zawartość dodana 11 minutes later

Jeśli jest opcja za 1000 zł tuningować to robiłbym to w ciemno :kox:

Opublikowano (edytowane)

Co myślicie nad takim setem:
-BRD
-kolektor awx
-BJ lub AL
-sprzegło w kevlar
przemyślałem sprawe, taki set wydaje mi sie być kompromisem i teraz rodzi się nowę pytanie czy sprzęgło(seria) w kewlarze to ogarnie i jaką moc jestem w stanie wyciągnąc z tego seta ? licze na jakieś 185-190/390-410nm ? da radę ?

Edytowane przez Spiczek
Opublikowano

Kolega wrclaguna miał podkręcony avb pod 190km 

Opublikowano (edytowane)
20 godzin temu, zadzik napisał:

Wiesz co będzie potrzebne do modyfikacji to sprawdź mniej więcej ceny w necie i będziesz wiedział na co wystarczy 3 000 zł.

Zmiana turbo na awx z softem to już zabawa pod 2 000 zł.

Dokładnie, i zostaje Ci tysiak na FMICA, ja ze swoim wyrobiłem się w mniejszej kwocie bo kupilem 140, i gotowe rury.
Koleś ze sklepu mówił, że te rury nadają się także do B6, także musisz się upewnić a jeśli tak jest:

http://allegro.pl/intercooler-chlodnica-fmic-550x140x65mm-promocja-i6571018006.html
http://allegro.pl/intercooler-piping-kit-audi-a4-b5-1-8t-i6713158115.html
 

I musiałem przerabiać tylko zderzak, więc tu masz przepis na ICka za około 800zł, i focha żony za spędzenie dwóch nocy w garażu w nie z nią :D

Edytowane przez Cpt.Ryan
Opublikowano (edytowane)

Ten kolega na jakiej turbawce miał te 190hp ? BRD ,tak ? pompki? pamiętacie?
No rzeczywiście fajny kit jak wchodzi bez modzenia, jak pasuje do małysza avb to odrazu biore,dzięki.
Pdsumowując , brd , fmic, al lub bj ~~~3k zł.
Jakie są koszta obicia sprzęgła w kevlar ? 

 

Edytowane przez Spiczek
Opublikowano
15 godzin temu, Spiczek napisał:

Co myślicie nad takim setem:
-BRD
-kolektor awx
-BJ lub AL
-sprzegło w kevlar
przemyślałem sprawe, taki set wydaje mi sie być kompromisem i teraz rodzi się nowę pytanie czy sprzęgło(seria) w kewlarze to ogarnie i jaką moc jestem w stanie wyciągnąc z tego seta ? licze na jakieś 185-190/390-410nm ? da radę ?

Zobacz u mnie w BPW :

- Turbo BRD z kołem Caha

- Pompki Ori BJ

- FMIC 

- DPF i EGR Out

-Sprzęgło seria 240 mm , wyszło 190/415 Nm dalej nie pozwalało sprzęgło . 

Teraz zrobiłem cały wydech przelot 2.5 cala i wpada sprzęgło + dwumas z BRD gdyż przygotowuję auto pod GTB .

Do GT1749Va seria SMIC wystarczy coś więcej czyli BRD/Caha czy GTB nie obejdzie się bez FMIC .

 

Opublikowano

Prawda jest taka ze pompki al i turbo brd i 2,5 koła nie ma a gdzie reszta ?

Opublikowano

Podpytam bo w sumie zastanawiam się jaką turbawke zapodać celując w ok 170 KM w AVB. Zakładając AWX trzeba zmienić kolektor też, nie pasuję pod ten z AVB?

Opublikowano
Podpytam bo w sumie zastanawiam się jaką turbawke zapodać celując w ok 170 KM w AVB. Zakładając AWX trzeba zmienić kolektor też, nie pasuję pod ten z AVB?


Nie trzeba zmieniac kolektora
Opublikowano

Ja za kevlar u radzikowskiego zapłaciłem 150zł za obicie
t

Opublikowano

Kolektor poprawi też trochę osiągi :)
Radzikowski nadal obija w kevlar ? 

Opublikowano

A co z dociskiem nie trzeba go wzmocnić? Czy wystarczy nowy? Wytrzyma 400nm? Czytalem o sachs performance ale cena powyżej 600 ojro :)

Opublikowano (edytowane)

Ja obijałem jakieś 7 miesięcy temu, sądze że nadal to robi.
Nie wiem kolego co do docisku, Radzik sobie liczy spore kwoty za wzmocnie docisku (docisk AWX do 1.8T na 500Nm chciał jakieś 1400zł)

Taniej chyba rozejrzeć się za czymś używanym, ale z mocniejszej wersji :)

Edytowane przez Cpt.Ryan
Opublikowano (edytowane)

ten opinywany Passat AVB kótry był kiedyś mój, nowy właściciel zmienił pompki na Boiso Race 783 i docisk sachs performance oraz na nowo obił tarczę kewlarem , wynik poniżej (stroił Łukasz Dąbrowa z 3city), paszczur ma się cały czas dobrze:

 

kor.jpg

Edytowane przez Maniusiek28

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...