Spiczek Opublikowano 5 Marca 2017 Opublikowano 5 Marca 2017 Witam , mam zawirusowane avb na 130/320 , pytanie odnośnie dalszej modyfikacji, a mianowicie: -turbo awx po regeneracji -kolektor awx -fmic od 2.5tdi, podobno wchodzi p&p Osiągne moc około 170/175hp ? pozdrawiam.
spanky Opublikowano 5 Marca 2017 Opublikowano 5 Marca 2017 Jak pompki zdrowe to okolice 165 ps sa do zdobycia .... (na seryjnym SMIC)zaden fmic nie wchodzi p&p
Spiczek Opublikowano 5 Marca 2017 Autor Opublikowano 5 Marca 2017 (edytowane) BIPy idealne , zero zużycia , czyli zostaje zmiana na większy ic , myślałem nad 550x140x65. Napisze tak , mam do wydania 3k PLN na modyfikacje , co polecacie ? Rozważam też BRD ale za tym idą również wtryski AL , fmic i tak mam zamiar dołożyc no i odnośnie sprzęgło...seria , przy takim secie pod 190hp na pewno tego nie ogarnie. Wyrobie sie w 3k z tymi modyfikacjami ? Edytowane 6 Marca 2017 przez Spiczek
zadzik Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 Wiesz co będzie potrzebne do modyfikacji to sprawdź mniej więcej ceny w necie i będziesz wiedział na co wystarczy 3 000 zł. Zmiana turbo na awx z softem to już zabawa pod 2 000 zł.
Spiczek Opublikowano 6 Marca 2017 Autor Opublikowano 6 Marca 2017 Pod 2k ? nie sądzę , jest taka firma , do której wysyłasz swoja turbine (w moim przypadku jeszcze sprawna avb) , dopłacam 600zł do turbawki awx po reg, do tego kolektor awx 100-200, no i korekta trzy stówki. Więc mamy okolice 1k. Zastanawiam sie nad kupnem AL ale teraz w ciemno brać to się mija z celem.. No i jak już by były te AL to nie opłaca sie pakować turboAWX tylko odrazu BRD albo GTB1756vk...koszta są bardzo przybliżone. Tylko nie wiem czy zamknąłbym sie w tych 3k ...bo co za tym idzie sprzegło seria nie ogarnie..
DanielMod Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 Pompek możesz szukać też BJ z BPW są bardziej świeże niż AL może kupisz w lepszym stanie a wydajność podobna , kwestia ogarnięcia ich w sofcie potem . Jak chcesz pod 200 km i ponad 400 Nm to o sprzęgle w Twoim wypadku będzie trzeba pomyśleć , tarcza w kevlar i powinno być ok . Nie wiem jak tam korby w AVB na ile można sobie pozwolić :-)
zadzik Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 Poniżej temat o podkręcaniu avb. Co do wytrzymałości avb to tutaj masz wykresy i tu dalej to samo auto https://www.facebook.com/CzarnySleeper/?ref=ts&fref=ts Zawartość dodana 11 minutes later Jeśli jest opcja za 1000 zł tuningować to robiłbym to w ciemno
Spiczek Opublikowano 6 Marca 2017 Autor Opublikowano 6 Marca 2017 (edytowane) Co myślicie nad takim setem: -BRD -kolektor awx -BJ lub AL -sprzegło w kevlar przemyślałem sprawe, taki set wydaje mi sie być kompromisem i teraz rodzi się nowę pytanie czy sprzęgło(seria) w kewlarze to ogarnie i jaką moc jestem w stanie wyciągnąc z tego seta ? licze na jakieś 185-190/390-410nm ? da radę ? Edytowane 7 Marca 2017 przez Spiczek
greg2505 Opublikowano 7 Marca 2017 Opublikowano 7 Marca 2017 Kolega wrclaguna miał podkręcony avb pod 190km
Cpt.Ryan Opublikowano 7 Marca 2017 Opublikowano 7 Marca 2017 (edytowane) 20 godzin temu, zadzik napisał: Wiesz co będzie potrzebne do modyfikacji to sprawdź mniej więcej ceny w necie i będziesz wiedział na co wystarczy 3 000 zł. Zmiana turbo na awx z softem to już zabawa pod 2 000 zł. Dokładnie, i zostaje Ci tysiak na FMICA, ja ze swoim wyrobiłem się w mniejszej kwocie bo kupilem 140, i gotowe rury. Koleś ze sklepu mówił, że te rury nadają się także do B6, także musisz się upewnić a jeśli tak jest: http://allegro.pl/intercooler-chlodnica-fmic-550x140x65mm-promocja-i6571018006.htmlhttp://allegro.pl/intercooler-piping-kit-audi-a4-b5-1-8t-i6713158115.html I musiałem przerabiać tylko zderzak, więc tu masz przepis na ICka za około 800zł, i focha żony za spędzenie dwóch nocy w garażu w nie z nią Edytowane 7 Marca 2017 przez Cpt.Ryan
Spiczek Opublikowano 7 Marca 2017 Autor Opublikowano 7 Marca 2017 (edytowane) Ten kolega na jakiej turbawce miał te 190hp ? BRD ,tak ? pompki? pamiętacie? No rzeczywiście fajny kit jak wchodzi bez modzenia, jak pasuje do małysza avb to odrazu biore,dzięki. Pdsumowując , brd , fmic, al lub bj ~~~3k zł. Jakie są koszta obicia sprzęgła w kevlar ? Edytowane 7 Marca 2017 przez Spiczek
DanielMod Opublikowano 7 Marca 2017 Opublikowano 7 Marca 2017 15 godzin temu, Spiczek napisał: Co myślicie nad takim setem: -BRD -kolektor awx -BJ lub AL -sprzegło w kevlar przemyślałem sprawe, taki set wydaje mi sie być kompromisem i teraz rodzi się nowę pytanie czy sprzęgło(seria) w kewlarze to ogarnie i jaką moc jestem w stanie wyciągnąc z tego seta ? licze na jakieś 185-190/390-410nm ? da radę ? Zobacz u mnie w BPW : - Turbo BRD z kołem Caha - Pompki Ori BJ - FMIC - DPF i EGR Out -Sprzęgło seria 240 mm , wyszło 190/415 Nm dalej nie pozwalało sprzęgło . Teraz zrobiłem cały wydech przelot 2.5 cala i wpada sprzęgło + dwumas z BRD gdyż przygotowuję auto pod GTB . Do GT1749Va seria SMIC wystarczy coś więcej czyli BRD/Caha czy GTB nie obejdzie się bez FMIC .
zadzik Opublikowano 7 Marca 2017 Opublikowano 7 Marca 2017 Prawda jest taka ze pompki al i turbo brd i 2,5 koła nie ma a gdzie reszta ?
harley22 Opublikowano 7 Marca 2017 Opublikowano 7 Marca 2017 Podpytam bo w sumie zastanawiam się jaką turbawke zapodać celując w ok 170 KM w AVB. Zakładając AWX trzeba zmienić kolektor też, nie pasuję pod ten z AVB?
spanky Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 Podpytam bo w sumie zastanawiam się jaką turbawke zapodać celując w ok 170 KM w AVB. Zakładając AWX trzeba zmienić kolektor też, nie pasuję pod ten z AVB?Nie trzeba zmieniac kolektora
Cpt.Ryan Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 Ja za kevlar u radzikowskiego zapłaciłem 150zł za obicie t
Spiczek Opublikowano 8 Marca 2017 Autor Opublikowano 8 Marca 2017 Kolektor poprawi też trochę osiągi Radzikowski nadal obija w kevlar ?
harley22 Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 A co z dociskiem nie trzeba go wzmocnić? Czy wystarczy nowy? Wytrzyma 400nm? Czytalem o sachs performance ale cena powyżej 600 ojro
Cpt.Ryan Opublikowano 11 Marca 2017 Opublikowano 11 Marca 2017 (edytowane) Ja obijałem jakieś 7 miesięcy temu, sądze że nadal to robi. Nie wiem kolego co do docisku, Radzik sobie liczy spore kwoty za wzmocnie docisku (docisk AWX do 1.8T na 500Nm chciał jakieś 1400zł) Taniej chyba rozejrzeć się za czymś używanym, ale z mocniejszej wersji Edytowane 11 Marca 2017 przez Cpt.Ryan
Maniusiek28 Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 (edytowane) ten opinywany Passat AVB kótry był kiedyś mój, nowy właściciel zmienił pompki na Boiso Race 783 i docisk sachs performance oraz na nowo obił tarczę kewlarem , wynik poniżej (stroił Łukasz Dąbrowa z 3city), paszczur ma się cały czas dobrze: Edytowane 13 Marca 2017 przez Maniusiek28
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się