cysiek18 Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 Cześć, Zauważyłem, że auto zaczęło mi coś za dużo palić, albo w jakiś sposób ubywa mi paliwa. Auto zatankowane pod korek 95 z Orlenu. Zrobione 230km i już nie ma pół baku, trochę dużo Co ciekawe FIS pokazuje normalnie. Zrobiłem test sond lambda, w obu przypadkach wyszedł ok (wyszło B1-S1 OK i B1-S2 OK). Jedyne co zauważyłem to różnica między G62/G2 wynosi 3-4 stopnie, ale to raczej nie powinno wpływać.
JawoR36 Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 Założyłeś temat po wyjechaniu pół baku i stwierdzeniu, że za dużo spalił?
kaman5151 Opublikowano 11 Marca 2017 Opublikowano 11 Marca 2017 Napisz ile przejedziesz km do rezerwy. Wszystko zalezy od sytuacji na drodze. Miasto-trasa. W moim przypadku jest różnie. Teraz na pb98 zrobilem 530km do zapalenia sie rezerwy. Glownie miasto. Czesto deptam. Raz na tym baku zrobilem trase 160km ale nie jechalem emerycko. Glownie 140-150 a momentami jak pusto bylo przegonilem go do 200-230km/h. O ile pamietam to w polowie baku mialem pokonany dystans około 300km. Dodam ze mam wiruasa na okolo 190-200 koni. Pzdr.
cysiek18 Opublikowano 11 Marca 2017 Autor Opublikowano 11 Marca 2017 Dziś zrobilem trasę i zauważyłem że spalanie takie jak zawsze. Wyglada na to że pali więcej zanim się rozgrzeje. Tak jakby komputer dłużejdłużej na ssaniu trzymał silnik. A że przez ostatnie dwa tygodnie robiłem tylko krótkie trasy po kilka km to stąd to duże spalanie. Obstatawiam ten czujnik temp. Sprawdzę jak pokazuje podczas rozgrzewaniaWysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się