Sztomel Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Uważam, że gaśnięcie podczas jazdy szybciej pochodziło np. z luźnego styku pompowtryskiwaczy w tyle głowicy, uszkodzonej wiązki pompek w głowicy, nie dociśnietym przewodzie na czujniku wału korbowego albo wałka rozrządu te sporadyczne przerwy, które wymieniłeś zarejestrowałby jednak sterownik a autor tematu stwierdził, że sterownik żadnych błedów nie zapisał co jednak wskazuje na przekaźnik 109 - ECU nie ma zasilania po tym przekaźniku więc błędu nie jest wtedy w stanie zapisać ale tę kwestię to już pozostawmy zatem autorowi i tym co będą temat czytać pod rozwagę. Dzięki jaro4444.
turdzi Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 o widzisz ja u Beltowskiego zostawiłem w Święta ponad 5 tys. PLN ale widać dla nich to zdecydowanie za mało bo pan na częściach powiedział mi ze rabaty są uzgadniane tylko i wylacznie z samym ojcem dyrektorem PS.Jak cos chetnie bym sie do ciebie zwrócil po pomoc w zakupie tych pompek po takiej cenie
MAJKI Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Nie ma sprawy Trudzi ja biore w serwisie VW w Zabrzu "Besmarex" a rabaty mam dlatego ze biore na warsztat lakierniczy ktory ma duży przerób i bierzemy tylko ori częsci... Jedyny minus to taki ze pompki trzeba wziaść na fakture i nie bedzie to faktura wystawiona na Ciebie zeby uwzglednić rabat. Ja to mialem akurat w du... czy bedzie na moje nazwisko czy na firme wazne ze zaoszczedziłem troche kasy bo kupowałem *4szt ;( Ps. czytałem twoje posty z problemami i nie wiem czy bedzie jakas poprawa po wymianie pompek odnosnie drgań bo u mnie nie widze zbytnio poprawy....
jaro4444 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 te sporadyczne przerwy, które wymieniłeś zarejestrowałby jednak sterownik a autor tematu stwierdził, że sterownik żadnych błedów nie zapisał co jednak wskazuje na przekaźnik 109 - ECU nie ma zasilania po tym przekaźniku więc błędu nie jest wtedy w stanie zapisać ale tę kwestię to już pozostawmy zatem autorowi i tym co będą temat czytać pod rozwagę. Nie zawsze taj jest. Ostatnio toczyliśmy długą walkę z silnikiem 1.9 TDI AWX. Chodził do momentu nagrzania. Osiągał pełną temperaturę i gasł. Ostygł i znów palił. Zero błędów w ECU. Wreszcie wymiana czujników tak na czuja i trafienie w czujnik położenia wału. Był uszkodzony i on powodował gaśnięcie motoru.
turdzi Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Ps. czytałem twoje posty z problemami i nie wiem czy bedzie jakas poprawa po wymianie pompek odnosnie drgań bo u mnie nie widze zbytnio poprawy.... zobaczymy moze mi sie je uda wymienic na gwarancji a jak nie to bym sie do ciebie zglosil jak bede w PL. Co do wibracji to przy 1200 obr. mam ewidentne kolysanie nadwozia co jakis czas jak by wlasnie ktorys dawal w dupe a wibracje przy 1800 sa spotengowaniem tego przerywania wraz ze wzrostem obrotow.
pepek26 Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 poprawka dla kolegi 'smite' "G"-to jest fabrycznie nowy a "GX"- to po regeneracji :> [br]Dopisany: 01 Luty 2009, 20:37_________________________________________________miałem z tym długi kontakt i jestem 100% pewien
MAJKI Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 Producent zaleca do BLB - 03G 130 073G (GX) G - Fabrycznie nowe GX - fabrycznie regenerowane. Oba maja taki sam okres gwarancji 2lata. Da sie wsadzic inne ale z tego co wyczytalem trzeba skorygowac BIP-y. Przeciez dobrze napisał G- fabrycznie nowe GX - fabrycznie regenerowane wiec nie wiem o co chodzi w Twoim poście??
ArkadiuS Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 poprawka dla kolegi 'smite' "G"-to jest fabrycznie nowy a "GX"- to po regeneracji :> [br]Dopisany: 01 Luty 2009, 20:37_________________________________________________miałem z tym długi kontakt i jestem 100% pewien Jesteś tego pewien? Ja byłem wczoraj w ASO i podali mi oznaczenie 03G 130 073 GX, a to jest nowy . Ktoś to może jeszcze wyjaśnić jaka jest różnica miedzy "G" a "GX"? Aha koszt w ASO "GX" to 2080 PLN brutto.
MAJKI Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 Kolego wyciągnij sobie swoje fabryczne i na 100% bedziesz miał oznaczenie G to są fabryczne pompowtryski, a oznaczenie GX mają fabrycznie regenerowane pompowtryski właśnie te co sprzedają ASO, a ta cena 2080zł obowiązuje tylko przy zwrocie starego pompowtrysku, jeżeli nie oddasz to zapłacisz jeszcze wiecej. Mozesz zamówić z literką G ale cena bedzie dużo wyższa. A na te regenerowane (GX) masz taką samą gwarancję jak na te z literką G. Juz to przerabiałem u siebie tylko ja płaciłem po starej cenie 1,600zł.
chmieloo Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Opublikowano 5 Lutego 2009 wersja zeznań była taka : - pompowtrysk miał sie zawieszac,tworząc podcisnienie,ktore blokowalo dopływ paliwa do reszty też mi się wydaje że z tym wtryskiwaczem to bajeczka... po co ktos miał by mi wmawiac regeneracje pompowtrysku skoro mógł mnie odrazu na wymianę naciągnąć..? cenowo nie wyszło tragicznie wiec niewydaje mi sie..(chociarz prawdy pewnie dowiem sie tylko u wróżki ) mysle ze funkcjonuje tu zawyzony przelicznik wszelkich napraw.. ceny ktore podajecie są chore(z reszta jak to w ASO) w kielcackim ASO niestety nie umieli mi pomóc,a raczej nie chcieli "za tanio" mi pomóc akurat u mnie w miescie ASO nie reprezentuje wysokiego poziomu obsługi.. warto sie podowiadywac zanim utopi sie takie sumy na naprawe prawie nowego samochodu za sprawdzenie wszystkich,regeneracje jednego pompowtrysku i wymiane filtra paliwa zaplacilem o wiele mniej niz kosztuje jeden pompowtrysk według waszego przelicznika.. tyle z mojej strony pozdro
MAJKI Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 Kolego to podaj adres firmy gdzie regenerują pompowtryski do 2,0 tdi bo ja objechałem cały śląsk i obdzwoniłem firmy z internetu ktore sie tym zajmują i żadna nie chciał sie podjać regeneracji tego, owszem do 1,9 tdi (każdego ) bez problemu ale tylko padło słowo 2,0 tdi to była negatywna odpowiedz. Napisz namiary na firme to pomoze innym, bo szczerze tez nie miałem wesołej miny jak zostawiłem ponad 6 tys zł w kasie serwisu za 4 pompki...
smite Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 regeneruje Audi oznaczenie GX to są regenerowane przez audi. Ja tez dzwoniłem po innych firmach i do 2.0 nie maja procedur i technologii naprawy...
MAJKI Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 No to wiem że audi regeneruje i oznacza je później GX za jedyne 2080zł brutto za szt i trzeba oddać wtrysk z oznaczeniem G. A kolega sie chwalił ze regenerował je duzo taniej, dlatego pisze zeby podał adres tej firmy która to niby zrobiła....
NYNA Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 A dzwoniłeś tu: "Diesel Service" Mechanika Pojazdowa Maciej Mazanek Woźniki, ul. Dworcowa 24, tel. 034 3573251 Gość ma bardzo dobrą maszynę do regeneracji wtrysków.
MAJKI Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 W Woźnikach też nie robią regeneracji, za to gość przez telefon mówił że może załatwić pompowtryski dużo taniej niż ASO (700zł za szt) ale trzeba mu podać cały numer boscha z pompowtrysku.... Dzwoniłem tez do łodzi i do Gdańska wzędzie jest taka sama odpowiedź jak napisał kolega wyżej - nie mają dokumenacji technicznej i warunków żeby przeprowadzić regeneracje....
ArkadiuS Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 A dzwoniłeś tutaj http://www.allegro.pl/item530722437_wtryski_wtryskiwacze_pompowtryski_regeneracja.html ??? Z domu masz rzut kamieniem
MAJKI Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 Tam dzwoniłem w pierwszej kolejności bo właśnie mi zależało zeby było blisko ale to było dokładnie w marcu 2008 roku i nie robili takich rzeczy, ale z ciekawości napisałem do nich maila dziś i podałem numer fabryczny pompowtrysku 03G 130 073 G zobaczymy jaka bedzie ich odpowiedz bo cena 399zł za szt wydaje sie przystepna jeżeli jest to wykonalne... CZekam na odpowiedz i napisze co odpisali
MAJKI Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Narazie cisza ale to pewnie przez weekend b o pisałem maila do nich z zapytaniem w piątek, jak dostnę odpowiedź to napewno napisze ją tutaj [br]Dopisany: 07 Luty 2009, 15:21_________________________________________________http://www.allegro.pl/item530722437_wtryski_wtryskiwacze_pompowtryski_regeneracja.html Firma z podanego linka odpisała na moje zapytanie, napisali tylko że regenerują pompowtryski do 2,0tdi ale tylko boscha a te właśnie z literką G są z boscha czyli jest to już wykonalne w polsce i nie trzeba kupować po 2080zł za szt wtrysku z ASO.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się