dedulia Opublikowano 20 Marca 2017 Opublikowano 20 Marca 2017 Witam, Proszę o pomoc. Mam dwie problemki: 1. Do 2500obr/min nie jedzie normalnie. 2. Przy dynamicznym logowaniu około 4000obr/min pojawil sie limp. Ok, limp rozumiem, grozi czyszczeniem, ale czemu nie jedzie do 2500 obr/min. Basic BS-000 http://vaglog.pl/log-000_JwaXGP.html BS-003 http://vaglog.pl/log-003_F1Cdg.html BS-011 http://vaglog.pl/log-011_VwTD0L5.html Statyczne S-001-011 http://vaglog.pl/log-001_011_kBDRU.html Dynamiczne D-003 http://vaglog.pl/log-003_Wn94y.html D-008 http://vaglog.pl/log-008_PDKzg8.html D-011 http://vaglog.pl/log-011_66XbPx4.html D-003-010-011 http://vaglog.pl/log-003_010_011_M525z49.html
Jarol Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 Turbo z dołu nie wstaje a gorą mocno przeładowuje. nie ma sie co dziwic jak nie ma doładowanie z dołu, dawka jest cieta więc auto nie jedzie.
dedulia Opublikowano 22 Marca 2017 Autor Opublikowano 22 Marca 2017 (edytowane) Jarol, A czemu dawka jest cieta ? I jak to poprawic? Edytowane 22 Marca 2017 przez dedulia
tedi Opublikowano 24 Marca 2017 Opublikowano 24 Marca 2017 (edytowane) Przeczyść przepływkę. Potrzebne Ci bedzie alkohol izopropylowy w spray'u + sprężone powietrze też w spray'u . Na przemian kilkakrotnie pryskasz alkoholem na czujnik przepływu powietrza przepływki ( drucik ) i wydmuc**jesz sprężonym powietrzem. Czekasz aż alkohol wyparuje z czujnika lub osuszasz suszarką. Jak to nie da rezultatu to czujnik masy powietrza do wymiany. I przy okazji podreguluj kąt poczatku wtrysku bo masz zbyt opózniony ( wynosi ok. 40 jednostek ) a ustaw na ok. 49-54 Edytowane 24 Marca 2017 przez tedi przypomnienie
dedulia Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Dnia 3/24/2017 o 22:28, tedi napisał: Przeczyść przepływkę. Potrzebne Ci bedzie alkohol izopropylowy w spray'u + sprężone powietrze też w spray'u . Na przemian kilkakrotnie pryskasz alkoholem na czujnik przepływu powietrza przepływki ( drucik ) i wydmuc**jesz sprężonym powietrzem. Czekasz aż alkohol wyparuje z czujnika lub osuszasz suszarką. Jak to nie da rezultatu to czujnik masy powietrza do wymiany. I przy okazji podreguluj kąt poczatku wtrysku bo masz zbyt opózniony ( wynosi ok. 40 jednostek ) a ustaw na ok. 49-54 Przeczyściłem - nie pomogło. Wtedy zrobiłem tak: u kolegi takie samo auto z takim motorem, więc zrobiłem logi jak u niego przepływka pokazuje. Wydała ponad 1000 przy potzebnych 850. Postawiłem jego przepływkę na swoje auto i max co u mnie bylo, to 780.... Nierozumiem czemu tak. Czy wie kto czemu tak może być?
Arek8888 Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 Na podstawie logu 003 BS wygląda jakby EGR się nie domykał bo w trybie OFF wartość powinna przekraczać 400, a według 011 BS wygląda jakby kierownice turbo stały w miejscu (powinna być różnica w wartości doładowania w trybie ON i OFF). Jeśli się mylę, niech ktoś mnie poprawi.
lukaszooo Opublikowano 13 Maja 2017 Opublikowano 13 Maja 2017 N75 nie pracuje. Sprawdz to szybko bo momentalnie zapieczesz kierownice.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się