Smoli Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 Witam ! Planuje takową audi kupić. Mam pytanie dla Specjalistów od Audi Bo piszą mi że w niektórych jest łańcuch a w niektórych pasek. O co tu chodzi w jakich wersjach jest co? I jak poznać to po silniku. POZDRAWIAM !
WYSKUN Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 w 1.8t bfb 163 kunie jest i pasek i łańcuch
przem8 Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 Rozrząd masz normalnie na pasku, a łańcuch z napinaczem masz z tyłu głowicy, który spina wałki. Takie rozwiązanie jest m.in w zwykłym 1.8, 1.8t (b6,b7) i 2.4. Napinacz z łańcuszkiem zaczyna niedomagać zazwyczaj powyżej 200 tys...
kdawid Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 tak jak kolega wyżej napisał. Rozrząd jest na pasku który napędza tylko jeden wałek rozrządu w głowicy. Łańcuszkiem są spięte oba wałki w głowicy z tyłu silnika.
Smoli Opublikowano 23 Marca 2017 Autor Opublikowano 23 Marca 2017 Witam! Czyli to i to na rorządzie?:O
Smoli Opublikowano 23 Marca 2017 Autor Opublikowano 23 Marca 2017 Olk Majsterki dzieki za odpowiedz:) A te niedomagania napinacza łancucha da sie jakoś poznać. Jakieś stuki czy cos?
WYSKUN Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 2 minuty temu, Smoli napisał: Olk Majsterki dzieki za odpowiedz:) A te niedomagania napinacza łancucha da sie jakoś poznać. Jakieś stuki czy cos? tak, np masz taki dzwięk
Smoli Opublikowano 23 Marca 2017 Autor Opublikowano 23 Marca 2017 Dzieki:) A to na zimnym czy ciepłym?:) Ale jezeli nie hałasuje to powinno wytrzymac jakis czas ale nie ma pewnosci nigdy:) Pewnie jakiś dobry olej i wysoki stan. Ciekawi mnie czy auto sie nadaje na dłuższe trasy z tym łancuchem.
przem8 Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 3 minuty temu, Smoli napisał: Olk Majsterki dzieki za odpowiedz:) A te niedomagania napinacza łancucha da sie jakoś poznać. Jakieś stuki czy cos? Wywala błąd napinacza, dłuższe chrobotanie łańcuszka po odpaleniu na zimnym silniku, wszelkie hałasy dochodzące z napinacza przy schodzeniu lub w pewnym zakresie obrotów
przem8 Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 4 minuty temu, Smoli napisał: Dzieki:) A to na zimnym czy ciepłym?:) Ale jezeli nie hałasuje to powinno wytrzymac jakis czas ale nie ma pewnosci nigdy:) Pewnie jakiś dobry olej i wysoki stan. Ciekawi mnie czy auto sie nadaje na dłuższe trasy z tym łancuchem. Silnik jest bardzo trwałą konstrukcją, a większośc dolegliwości spowodowana jest zaniedbaniami użytkowników oraz wymian oleju w trybie LL. Jest to wdzięczny motor podatny na modyfikacje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się