Damian Cygler Opublikowano 25 Marca 2017 Opublikowano 25 Marca 2017 Witam forumowiczów mam problem z tzw. Pajakiem otóż gdy właczam długie swiatła nie zawsze zaskoczą czasem muszę mocno wygniać dźwignią zeby się włączyły i gdy już dumnie jadę na długich swiatłach wystarczy lekka dziura i same sie wyłączają a dzwignia dalej jest na pozycji włączonych. I oto moje pytanie opłaca sie próbować to naprawić przeczyszczać styki czy cos ? Czy nie podchodzic do tego bez nowego pajączka. Te pajączki sa z tego co wiem dosc dziwne bo sa zespolone i trzeba kierownice ściągać tak ?
salamon Opublikowano 25 Marca 2017 Opublikowano 25 Marca 2017 Dlaczego dziwne, to niby jak miały by się trzymać na kolumnie ? Wymień na nowy i po problemie,a co do kierownicy to tak trzeba ściągać
Trzesio Opublikowano 25 Marca 2017 Opublikowano 25 Marca 2017 wd40 i zalej przełącznik, może obejdzie się bez wymiany
mszark Opublikowano 25 Marca 2017 Opublikowano 25 Marca 2017 jw. wd40 albo coś do styków. miałem to samo rok temu.
Marek24 Opublikowano 26 Marca 2017 Opublikowano 26 Marca 2017 Też zaryzykowałem WD i zostawiłem auto na noc aż odparuje i mi działa jak nowe lecz są ludzie którzy sobie zwarcie zrobili bo to przecież prąd przewodzi i może to źle się skończyć możesz też wyjechać kierownicą i innego wsadzić lub swojego rozebrać wyczyścić przesmarować i zakładać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się