erchi Opublikowano 26 Marca 2017 Opublikowano 26 Marca 2017 Co może być przyczyną zgrzytów przy zmianie biegu z dwójki na trójkę?
spraniec Opublikowano 26 Marca 2017 Opublikowano 26 Marca 2017 A czy jak zmieniasz z 2 na 3 i poczekasz aż zejdzie z obrotów,to wejdzie normalnie? Czy nie da się bez zgrzytu...
erchi Opublikowano 27 Marca 2017 Autor Opublikowano 27 Marca 2017 To jest w zasadzie pytanie od znajomego, który jechał dziś obejrzeć A4 B6 z takim właśnie problemem. Szczegółów jednak nie znam.
demson Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Mam podobny problem ale przy redukcji, czy to też kwestia synchro? Jeśli tak to skrzynia do wymiany czy da się coś poradzić? Sent from my Hudl 2 using Tapatalk
dm88 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Tak to też wina synchronizatora. Nie musisz od razu wymieniać skrzyni, wystarczy naprawić Twoją.
demson Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Ok, dzięki za pomoc! Zacznę się rozglądać za odpowiednim serwisem... Sent from my Hudl 2 using Tapatalk
demson Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Jedna rzecz którą jeszcze zauważyłem u siebie w aucie. Zgrzyt słychać głównie rano jak wszystko jest zimne, natomiast jak już się nagrzeje to można szybko redukować bez zgrzytu... Sent from my D6503 using Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się