darekef81 Opublikowano 28 Marca 2017 Opublikowano 28 Marca 2017 (edytowane) Witam Po szarej A3 i bialej A5 2009>>>2013 S5 przyszla pora na najwieksze marzenie A7 Poszukiwania trwaly prawie 7 miesiecy juz prawie myslalem o C7 ale bryla A7 jest dla mnie niepowtarzalna model niszowy na forum Przede wszystkiem chcialem 3.0 TFSI, po przejazdach kolegi S5 zachorowalem na ten silnik no i dobrze wyposazona. Trafil sie egzemplarz ze Szwjacarii z potwierdzonym przebiegiem 83 tys w kolorze brazowym. Auto uszkodzone jak kazde moje poprzednie,oczywiscie z głowa nie zadne cwiartki czy powyrywane koła co by bylo dobra baza mody, a projekt jest gruby bo chyba nikt tego jeszcze nie robil, a mianowicie na RS7 model poliftowy Postaram sie dzis jeszcze wstawic fotki Wyposazenie - Fotele komfortowe - w pelni elektryczne,podgrzewane wentylowane z pamiecia kierowcy i pasazera - Naglosnie Bose - Nightvision - ACC - aktywny tempomat - 4 strefowa klima - Audi breaking guard - Zawieszenie pneumatyczne - MMI 3G+ - pelny pakiet podwieswietlenia kabiny ( klamki,boczki,progi i tunel srodkowy ) - partronic przod tył plus kamera - lusterka podgrzewane, przeciwslepieniowe, skladane z pamiecia - kiera 3 ramienna z lopatkiami Plany - pakiet RS7 2015 exterior - Matrix z przodu,poliftowe lampy tył,dynamiczne kierunki - drewno jachtowe jasne dekory - test zegarów- needle sweep - lane assist - jak da rade bez wiekszej rzezby stop&go - aluski 20 - ciemne szybki - Stage 1 - dopieszczenie, zabezpieczenie lakieru Oto fotki : Edytowane 29 Marca 2017 przez darekef81 1
Kosmita Opublikowano 28 Marca 2017 Opublikowano 28 Marca 2017 Marzenie podobne do mojego - rs7 super, czekamy na opis auta i foty.
peter22 Opublikowano 28 Marca 2017 Opublikowano 28 Marca 2017 Dokładnie , bez fotek nie na co oceniać
darekef81 Opublikowano 29 Marca 2017 Autor Opublikowano 29 Marca 2017 (edytowane) Nie ma co za bardzo oceniac bo teraz to nic szczegolnego sobie nie reprezentuje bez s line i na bixenon to bieda na zewnatrz...ale tego juz na szczescie juz nie ma sory z jakosc fotek ale na ta chwile nic lepszego nie bedzie ostatnia fotka ze srodkiem i bardzo zadowolana z nowego nabytku dziewczyna Graty juz przyjechaly Zderzak Jest mega i pierwsze przymiarki Matrixa chociaz pasek led dziala a na mijania jakies tam diody sie pala W piatek przyjda z serwisu plastiki slizgi nowe uchwyty do nightvision i acc, bo zderzak polift RS ma prawie wszystko inne :/ no i jeszcze wpadna raczej napewno progi od RS, bo te zwykle.... jakby ich nie bylo.... Edytowane 29 Marca 2017 przez darekef81
komoornik Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 (edytowane) Stage 2 mam nadzieję też będzie? Jak jest z liftowaniem tyłu w A7? Ile mniej więcej za taki egzemplarz lekko rozbity? Edytowane 29 Marca 2017 przez komoornik 1
edraven Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 No ładnie ładnie, czekam z niecierpliwością na efekt końcowy. Gdybyś potrzebował kodownia matrixów albo innych sterowników z RS7 MY2015 to daj znać, jakoś pomoge. Zawartość dodana 0 minutes later Szkoda że zderzak bez pakietu carbon :/
Ogi Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Fajnie maja te a7 ze zderzaki z rs7 pasuja P&P a z drugiej strony szkoda rs7 ze bez poszerzeń traci swoja wyjatkowosc . A7 ladna jak kazda a7, widze ze ktos juz prysnal zaciski na czerwono. Kolor troche "dziadkowy" ale jak wpadnie pakiet z RS`a bedzie pieknie.
darekef81 Opublikowano 29 Marca 2017 Autor Opublikowano 29 Marca 2017 Stage 2 hmm chyba tylko te mniejsze kolko dochodzi? no i programowanie to juz taki temat na sam koniec z tylu bede wymianial tylko dokladke, caly zderzak jest szerszy a nie chcialbym ryc blotnikow :/ tylnich lamp poliftowych tez jak na lekarstwo....mnie wyszlo 90 tys plus rejestracja,ciezko bylo znalezc taki egzemplarz w takiej cenie i benzyne, same diesle..... a zawsze chcialem miec V6 w benzynie No tez czekam mam tu w okolicy fachowca co juz A8 liftowal i ogolnie Audi dlubie,takze mysle ze bedzie spoko, ale bede pamietal Zderzak w karbonie, nie powiem fajny ale sam zderzak kompletny znalezc do RS-a to juz osiagniecie znalezc :/ brakuje mi tylko koszykow do parktronica pod lampami:/ w serwisie powiedzieli ze to jest komplet ze zderzakiem....i tu sie robia schody:/ jak ktos by mial namiary do kogos z takimi pierdolkami do RS-ow to bede wdzieczny W przyszlym tygodniu zawita lakiernik choc pewnie tez mnie troche przeciagnie z czasem....eh te czekanie :/ Zawartość dodana 8 minutes later Progi go troche poszerza sa naprawde szerokie no z tymi zaciskami ktos polecial, moze potem na nowej feli bedzie lepiej wygladalo
Ogi Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 5 godzin temu, darekef81 napisał: Stage 2 hmm chyba tylko te mniejsze kolko dochodzi? no i programowanie Jeszcze dodatkowa chłodnica dla kompresora. Nie zostawiaj na koniec bo w serii ten silnik się słabo dopycha , po modach jest różnica olbrzymia.
peter22 Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 Lubie takie konkretne modzenie . Będę się przyglądał projektowi . Fajny kolorek do tego . Pamiętaj aby robić fotki może komuś się kiedyś coś przyda .
edraven Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 Fajnie że jaśki całe, bo decha do zmiany to byłaby katastrofa.
darekef81 Opublikowano 30 Marca 2017 Autor Opublikowano 30 Marca 2017 a to nie wiedzialem a jaki koszt stage 2? SZczerze to nie wiem jak sie odpycha bo jechalem tylko delikatnie mam tylko odniesienie do S5 2013 po samym programie no i naprawde nie bylo zle tyle ze po przesiadce z 1.8 TFSI 220KM Ogi jakies rady,wskazowki co do silnika? Jaki Olej? bo tam zalany Catrol long life Tak tak dokumentacja musi byc, bo pewnie ktos bedzie potrzebowal grube modzenie,bo ostatnio zalowalem ze zrobilem lifta S5 a nie RS5, no i w sumie S7 jakos wielce sie nie rozni od sline. Na szczescie taki wspornik co trzymie czujnik airbag sie wygial,chroniac go jednoczesnie od uderzenia
Ogi Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 Rad za duzo nie mam bo jeździ i się nic nie dzieje , co do oleju ja jezdze na millers 5w40 EE Nanodrive, Generlanie kazdy full syntetyk od dobrego producenta bedzie ok, a od Castrola uciekaj :D, no i wymiany co 15tys. Co do ceny za stage 2 to zalezy od firmy kotra ci to bedzie robic i jaki cooler, jaka rolke itp. ci zaloza. Jedni krzycza 10tys inni 20. A co do rezania to jak juz cos robisz to idz od razu w RS7 look wsumie jedna robota a w wygladzie roznica spora, tylko znaczkow RS7 nie zakladaj . A no i jak ma byc dobra zabawka w stylu rs7 to i w aktywny wydech warto zainwestowac pare zlotych, seryjny wydech niestety brzmi slabo i cichutko.
komoornik Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 Jaki jest sens bawić się w protezę w postaci aktywnego wydechu przy benzynie V6? Pierwszy z brzegu wydech będzie oferował piękne (naturalne) brzmienie.
edraven Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 Myśle że skoro OGI ma taką protezę to chyba ma to sens. Ma to sens żeby nie darł się jak właściciel tego nie chce. To samo z zawiasem, po co montować airlifta skoro tańszy Bilstein da lepsze prowadzenie?
komoornik Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 Aktywny wydech Audi i tak kosztuje kupę kasy a potrzeba mniej więcej 3 sekund żeby stwierdzić jak bardzo jest on sztuczny. Można wrzucić klasyczny wydech, tyle że z klapami.
Ogi Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 10 minut temu, komoornik napisał: Jaki jest sens bawić się w protezę w postaci aktywnego wydechu przy benzynie V6? Pierwszy z brzegu wydech będzie oferował piękne (naturalne) brzmienie. Raz ze jest tanszy niz dobry kompletny wydech ktory w przypadku tego silnika praktycznie nie daje zadnego zysku jesli chodzi o moc/moment a dwa ze tak jak pisze edraven aktywny wydech daje opcje bardzo latwej kontroli glosnosci w zaleznosci "potrzeb". I nawet najlepszy customowy wydech nie zrobi takiego dzwieku jak ten system aktywny. Zawartość dodana 3 minutes later 3 minuty temu, komoornik napisał: Aktywny wydech Audi i tak kosztuje kupę kasy a potrzeba mniej więcej 3 sekund żeby stwierdzić jak bardzo jest on sztuczny. Można wrzucić klasyczny wydech, tyle że z klapami. Nikt nie mowi o orginalnym wydechu od audi kotry do 3.0 tfsi nie pasuje, co do dzwieku to rzecz wzgledna, ja np. jak widze sq5 i slysze bulgotanie nie jestem wstanie ocenic ze jet on sztuczny ale moze to mi slon na ucho nadepnal . Co do klap w klasycznym wydechu to jest to fajne rozwiazanie ale ma tez swoje wady, w jednym z poprzednich samochodow mialem to rozwiazanie i wszystko fajnie ale jak lecialem z 2 malych dzieciakow spiacych mi z tylu w fotelikach i musialem zwolnic albo mocniej przyspieszyc to niestety potrafilo ryknac na tyle mocno ze sie budzily maluchy. Zawartość dodana 4 minutes later W przypadku aktywnego wydechu klik i cisza, klik i normalnie nie męcząco, klik i głośny bulgocący szpan .
komoornik Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 To który to wydech? Jakiś filmik? Słyszałem ten fabryczny w poliftowym egzemplarzu A6 C7 3.0 TDI i to jest jakiś dramat.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się