Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A7 Bronze 3.0 TFSI 2011>>>>2015 RS7 Matrix Beam :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sztos fura 

Mocno kibicuje ci w dalszych modach

Może kiedyś finanse pozwolą na taką a7☺

Opublikowano

Cześć, oglądnąłem Twój temat z a7 , i widzę że jesteś obeznany w temacie. Chodzi mi o przeróbkę a7 przedlift na polift . Matrixy , zderzaki przód, tył itp , czy mógłbyś co nieco podpowiedzieć jak jest np. z matrixami ? Lampy rozumiem należy zakupić kompletne, ale czy potrzebne są jakieś istotne drobiazgi ? Tak samo z zderzakiem, polift wejdzie p&p ? Z polifta potrzebuję sam zderzak , czy błotniki i maskę też? Może się też orientujecie czy fotele typu "S" z audi a6/s6/rs6 pasują do a7 ? 

Opublikowano
W dniu 24.02.2018 o 21:50, LukaszRS napisał:

Cześć, oglądnąłem Twój temat z a7 , i widzę że jesteś obeznany w temacie. Chodzi mi o przeróbkę a7 przedlift na polift . Matrixy , zderzaki przód, tył itp , czy mógłbyś co nieco podpowiedzieć jak jest np. z matrixami ? Lampy rozumiem należy zakupić kompletne, ale czy potrzebne są jakieś istotne drobiazgi ? Tak samo z zderzakiem, polift wejdzie p&p ? Z polifta potrzebuję sam zderzak , czy błotniki i maskę też? Może się też orientujecie czy fotele typu "S" z audi a6/s6/rs6 pasują do a7 ? 

Matrixy zapewne troche zabawy czyli przeróbka instalacji itp

do polifta zapewne maska blotniki zderzak lampy  nie wiem jak z pasem przednim

Opublikowano
3 godziny temu, 7ups napisał:

 

do polifta zapewne maska blotniki 

No własnie maska i błotniki mają te same numery przedlift vs polift ;)  

Opublikowano

Jak myślicie , czy jest w ogóle sens przerabiać takie auto na wersję poliftową? W przypadku uszkodzonego auta , jest inaczej bo przecież i tak trzeba wrzucić nowe (nie uszkodzone) zderzaki to można dołożyć i kupić poliftowe. Pytam o opinię, ponieważ zastanawiam się nad zakupem a7 ale tylko z silnikiem 3.0 tfsi i ciężko jest znaleźć coś fajnie wyposażonego , a jak już znajdziesz to cena jest dosyć spora.Bardzo podobają mi się wersje poliftowe , ale cena jest za wysoka jak dla mnie ( nie chcę auta w leasing , a raczej nie mogę bo jedno już wziąłem ) i pomyślałem żeby kupić słabo wyposażony egzemplarz , i po prostu dokupić parę gratów , tylko pytanie czy to ma sens,  no i jaki byłby tego koszt. Czy w 50 tysiącach się zmieszczę wrzucając zderzaki , lampy i środek w wersji "S" ? 

Opublikowano
3 godziny temu, LukaszRS napisał:

Jak myślicie , czy jest w ogóle sens przerabiać takie auto na wersję poliftową? W przypadku uszkodzonego auta , jest inaczej bo przecież i tak trzeba wrzucić nowe (nie uszkodzone) zderzaki to można dołożyć i kupić poliftowe. Pytam o opinię, ponieważ zastanawiam się nad zakupem a7 ale tylko z silnikiem 3.0 tfsi i ciężko jest znaleźć coś fajnie wyposażonego , a jak już znajdziesz to cena jest dosyć spora.Bardzo podobają mi się wersje poliftowe , ale cena jest za wysoka jak dla mnie ( nie chcę auta w leasing , a raczej nie mogę bo jedno już wziąłem ) i pomyślałem żeby kupić słabo wyposażony egzemplarz , i po prostu dokupić parę gratów , tylko pytanie czy to ma sens,  no i jaki byłby tego koszt. Czy w 50 tysiącach się zmieszczę wrzucając zderzaki , lampy i środek w wersji "S" ? 

Ma sens ale tylko pod warunkiem ze wyposazenie ktore bedziesz chcial dokladac nie bedzie z tych najtrudniejszych/najdrozszych do dolozenia. Taki HUD, aktywne radary czy Bang potrafia kosztowac tyle co przeróbka przedlifta na polifta, wiec jak wybierzesz juz slabiej doposazony egzemplarz to zeby to slabsze wyposazenie zawieralo jednak te drozsze elementy hehehe

Opublikowano (edytowane)

Przeleciałem przez cały temat, bez bicia piany się jak zwykle nie obeszło :D

 

Dla mnie zmiana zderzaka to akurat nie problem - kwestia gustu, ale znaczek tu nie pasuje :)

Na siłę to równie dobrze możnaby się przyczepić do modzenia lamp poliftowych, czy nawet zmiany grilla na czarny połysk (A5 3.0tdi) "bo tak auto nie wyszło z fabryki"

 

Poza tym, morda RS7 jest o niebo lepsza od A7 :) Dograj tył do kompletu i będzie git!

 

Na tym screenshocie ze średnią spalania jaką miałeś prędkość? U mnie, żeby dojść do 9.0l/100 muszę na tempomacie grzać 130 +- 5km/h

Edytowane przez Młody_drog
Opublikowano

Co do przeróbki to fakt ciągnie , ale jednak przód konkretna różnica ? No i w nocy matrix super sprawa? kupno Polifta na wypasie to już spory budżet , najlepiej to pojeździć byłoby wypasem i obczaić czego się używa a z czego nie ? kupic podstawę i rzeźbić ? choć nie powiem ze jak widziałem A7 z kręcona klima na najwyklejszych stołkach, zwykle nagłośnienie i ta mała navi to już lepiej w A5 się czułem ?

Zgadza się maska, błotniki te same, dochodzi sporo plastików i trzymania do Aktywnego tempomatu czy nightvision

tak na tempomacie 130 ?

Jestem po serwisie skrzyni, wjechał zestaw naprawczy i filtry, oleje. Jeden zawór tez nie trzymał ciśnienia. Teraz jest bajka ? 

Opublikowano (edytowane)

jechaly nowe bucik;)i  narazie fotka na szybko, niedlugo zrobie wiecej :) Napewno musza wjechac dystanse bo teraz to slabo wyglada :/ te nadkola w A7 to dobrodziejstwo i przeklenstwo....20 cali nie wyglada jakos mega duze :/ 

 

 

84c256f415e15351.jpg

f777940c451cf75c.jpg

Edytowane przez darekef81
Opublikowano

22 cale trzeba pakować 

Opublikowano

Witaj, 

Jakiej szerokości jest ten Vossen?

Wygląda, że sporo więcej tam wejdzie,

Pozdrawiam :D

Opublikowano

Może będzie lepiej to wyglądać jak dasz dystans bo koła mocno schowane w nadkolu .

Opublikowano

Tak mam niedaleko firmę gdzie wymierza i założą :) 8,5 cala ma ten "vossen " ;) juz sie trochę przyzwyczaiłem i mysle ze nie jest źle, przynajmniej jest całkiem komfortowo,bardzo malo zauważalne różnice  względem 19

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...