Dev Opublikowano 8 Stycznia 2009 Opublikowano 8 Stycznia 2009 witam w zeszłym roku zajechałem do Wa-wy na Viruska w aucie mojej siostry co prawda nie A4 ale tez audi dzwoniłem do Rogala ale jakos dziwnym trafem nie mogłem sie do niego dodzwonic zawsze auta robiłem u Marka Staszewskiego, na forum wszyscy chwalili Rogala wiec postanowiłem do niego zajechac ale niestety telefonia komórkowa pokrzyżowała te plany i pojechałem do MT oto co wyszło: http://www.postimage.org/image.php?v=Pq27wTki][/url] za wszelkiego rodzaju uwagi na temat wykresu bede szczerze zobowiazany pozdrawiam T
spanky Opublikowano 8 Stycznia 2009 Opublikowano 8 Stycznia 2009 mi sie nie podoba ... dojebane momentu przy 1900 rpm ... nie wiem dlaczego ale czasami wlasnie wykresy MT sa wlasnie takie ... ten strzal niutona z samego dolu taki niepotrzebny .. mozna by go bylo troszke opoznic i przesunac budzac delikatniej i pozniej sprezarke [taka benzynowa charakterystyka ] to i jazda w zime i na mokrym bedzie latwiejsza a i dwumas mialby lzej ... ale ja sie tam nie znam ...
Gość Trzeniu Opublikowano 8 Stycznia 2009 Opublikowano 8 Stycznia 2009 dokładnie , tak jak napisał Maciek... na początku kox a później .... :gwizdanie: , można było troszkę inaczej poprowadzić ten moment
domjenick Opublikowano 8 Stycznia 2009 Opublikowano 8 Stycznia 2009 ...widzialem juz plynniejsze rozlozenie momentu-a jest mozliwosc korekty?-szkoda kregow szyjnych siostry...
marewel Opublikowano 8 Stycznia 2009 Opublikowano 8 Stycznia 2009 nie wiem dlaczego ale czasami wlasnie wykresy MT sa wlasnie takie ... Bo nie chce się poślęczeć nad softem
Dev Opublikowano 9 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2009 w listopadzie robiłem w MT passata AWX-a i wykres wygladał troche inaczej nie było tego uderzenia a i moment był inaczej rozłożony w tym A3 pięć razy zmieniany był soft i to co wyszło wydaje sie być najlepsze osobiście praca i cały ten silnik nie specjalnie mi sie podoba zuzycie paliwa spadło o 0.7l/100km
zdeniu Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 teraz chyba wykresik będzie lepiej widoczny
Patrox Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Przebieg momentu jest jak najbardziej poprawny. Ten strzał na poczatku wynika z błedu pomiarowego na hamowni. Gdyby auto było schamowane na 5 biegu turbo stabilniej by napompowało i nie byloby tego cycka. BTW coś nie do końca z tym autkiem musi byc sprawne bo takie autka jesli trafi sie dobry egzemparz wychodzą w po sofcie nawet na 185ps i 385Nm, przecietnie robi sie około 180Ps
Dev Opublikowano 9 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2009 nie chodziło tutaj o duże przyrosty miało być bezpiecznie i zużycie miało spaść co też sie stało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się