Pixel18 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 (edytowane) Proszę o ocenę moich logów Auto to A4 b7 1.8T Quattro po Sofcie ale ostatnio po podłączeniu mi VCDS znalazłem błąd: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached Zaznaczę od razu że turbo 2 miesiące temu przeszło całkowitą regenerację i zostało przerobione na Hybrydę oraz nowy zabór N75 . Chciałbym dowiedzieć się dla czego auto raz lepiej się zbiera raz gorzej co może być przyczyną ? Logi dynamiczne Grupa 120-033 http://vaglog.pl/log-120_033_sArojw.html Grupa 003-020 http://vaglog.pl/log-003_020_JoelxB.html Grupa 115-118 http://vaglog.pl/log-115_118_U13gRne.html , http://vaglog.pl/log-115_118_N2Wc6pm.html Grupa 002-011 http://vaglog.pl/log-011_002_pY2I7Bn.html Grupa 020-033-120 http://vaglog.pl/log-020_120_033_vVaoT3C.html Logi statyczne Grupa 001-002-003 http://vaglog.pl/log-001_002_003_y47PG.html Grupa 003-004 http://vaglog.pl/log-003_004_w1609q.html Grupa 003-011 http://vaglog.pl/log-003_011_45c0r.html Edytowane 4 Kwietnia 2017 przez Pixel18
PASSATB5 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Turbo przeładowuje ale dlaczego to niech się wypowiedzą mądrzejsi;)
Łukasz13 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Program do poprawy, jaki setup jest w aucie oprocz turbiny? Przeladowuje, przeplywka wskazuje troche za duzo jak na takie doladowanie, dziwnie przylany jest paliwem, slaby zaplon.
Pixel18 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Właśnie,problem z zapłonem mam od samego początku ale co może być tego przyczyną?. TURBO HYBRYDA, WTRYSKI BEX, DOWNPIPE,SOFT.
Łukasz13 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Przepływka org? czemu tak zalany paliwem od 2800 do 5 tyś? Masz logi na serii?
Pixel18 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Przeplywka oryginalna, mam logi przed wymianą turbiny i przed softem.
Pixel18 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2017 (edytowane) Logi Przed Softem Nowa Turbina z dnia 7 Luty. Grupa 002 -115 -120 http://vaglog.pl/log-002_120_115_tCD6ZiG.html Grupa 002- 020-118 http://vaglog.pl/log-002_118_020_6w78CG6.html Grupa 033-115 http://vaglog.pl/log-033_115_WB52DL.html Grupa 002-120 http://vaglog.pl/log-002_120_x38n6.html Edytowane 5 Kwietnia 2017 przez Pixel18
Łukasz13 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Wg mnie przeplywka zawyzala na serii i teraz tez, ale to tylko moje zdanie.
Galetto Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Mierzyła już na serii za dużo jak na BFB.
Pixel18 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Z dziś Log wiem że duża temperatura w dolocie była ale nadal nie wiem skąd jest wyrzucanie zapłonów oraz brak doładowania późniejszym czasie. http://vaglog.pl/log-115_118_020_2hP4Rdg.html Czasami pojawia się przy mniej ostrym przyśpieszaniu falbanka doładowania tak odczuwalna w aucie, pomoże ktoś ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się