Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Ceramizer - co o nim sądzicie


piko-miko

Rekomendowane odpowiedzi

No to jeszcze 100 km i zadziała :polew:

Też żyję tą nadzieją. :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlałem kiedys specyfik sts do b5 i nie zauwazyłem zadnych zmian, ceramizer? moze ktos stosował to nie ch sie wypowie

Mój kolega właśnie u znajomego mechanika robi body w swoim A3.

Temat emocjonuje wszystkich którzy widzieli tą trójkę.

Autko benzyna 1.8 turbo, kupione przy 150k

Kolega zrobił program na ok 170 kucy i wlał rewitalizant firmy XADO (wystarcza na 100k)

przez 5 lat zrobił już 220k km (kuracje ceramizerem ponawiał po zalecanych 100k)

Efekt:

w opini mechaników - silnik pracuje jak nowy,

w opinii użytkownika - żadnych problemów (nawet po zdarzeniu w którym zbił miskę i zrobił kilkadziesiąt kilometrów bez oleju)

Temat powrócił i u mnie (kiedyś juz sie nosiłem z takim zamiarem)gwizdanie

zdecydowałem się na polski ceramizer

Kolega jest tak zadowolony z efektów, że zaaplikował Xado do nabytej ostatnio A4 B6 i chce dodać Xado też do skrzyni w A3 i A4, bo wg niego warto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja A4 ma przelatane 320tyś. wlałem ceramizer jakieś 30tyś km temu dla mnie O.K. silnik lepiej pracuje i przy gaszeniu jest lepiej wcześniej jak gasiłem to potrafiło trochę szarpnąć silnikiem a teraz jest gładko.Także ja polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiszę kilka słow od siebie.

Posiadam błyskawiczną maszynę, golf 2 td, śmigam nim po bułki do sklepu :polew:. Przebieg bliżej nie określony na budziku 340 tyś/km.

Zalałem ceramizera i przejechałem już 2 tyś, silnik ciszej pracuje, lepiej sie zbiera, lepszy rozruch na zimnym silniku. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ceramizer nawet nie wiem kto to robi. XADO jedyny srodek jaki znam, ktory nie jest jakims tam uszlachetniaczem typu motordoktor itp.Rewitalizanty maja ochraniac to co jest w stanie normalnym , lub lekko zuzytym ale nie naprawic padnietych panewek , uszczelniaczy,turbin,tlokow , perscieni itp. albo naprawic zarznieta motorownie. Jak cos jest zjechane to tylko kapitalka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak kolega mówi, jest też napisane na opakowaniu

...Rewitalizanty maja ochraniac to co jest w stanie normalnym , lub lekko zuzytym...

stosowałem Oplu, który brał mnóstwo oleju i nic nie pomogło

do naprawy zużytych czy zniszczonych części służą warsztaty a nie ceramizery

U mnie po zastosowaniu ceramizera da się odczuć poprawę.

(dostało się silnikowi, pompie wspomagania i skrzyni biegów oraz poleciał dodatek do paliwa)

Myślę że warto było poświęcić 200zł

Mam teraz niezłą i równą kompresję. A wspomaganie pracuje ciszej.

DSC00270.JPGDSC00271.JPGDSC00272.JPGPublikacjeWInternecie#5648425203586558002

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te wszystkie dodatki do oleju to jedna wielka ściema, jeśli miało to być takie cudowne to dodawali by to na etapie produkcji oleju..

ludzie wierzą w to co chcą, żądają cudów to je dostają, nie ważne czy to działa czy nie, grunt to aby biznes się kręcił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wierzysz że odpowiednia technologia istnieje (nie muszę chyba tego udowadniać) to na pewno można też założyć że ktoś jednak ma odwagę to sprzedać.

Tak się składa że Xado do swoich olejów dodaje też rewitalizanty. Ceramizer zaś nie ma w swojej ofercie olejów tylko same ceramizery.

O uczciwości producentów nie będę pisał bo to temat rzeka.

Osobiście polecam ten film (można się wiele dowiedzieć i otworzyć oczy ) uwaga bo może zmienić światopogląd

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QPPW8KM7eEU#!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem połowa ludzi mówi że nic złego się nie stało ale nie było też poprawy. Pozostałym autosugestia podpowiada że "chyba" jest trochę lepiej bo "chyba" silnik ciszej pracuje. Moim zdaniem szkoda kasy. Lepiej inwestować w bdb olej niż w gówniany ceramizer. Amen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem połowa ludzi mówi że nic złego się nie stało ale nie było też poprawy. Pozostałym autosugestia podpowiada że "chyba" jest trochę lepiej bo "chyba" silnik ciszej pracuje. Moim zdaniem szkoda kasy. Lepiej inwestować w bdb olej niż w gówniany ceramizer. Amen.

Dokładnie zgadzam sie w 100% wódki mu dać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego powiem ci brzydko nie masz problemu to nie szukaj go sobie na siłę wiesz co ponoć jak wykręcisz świece i dasz po tubce pasty do zębów to będziesz miał silnik jak nowy wierzysz w to jak ci fura jeździ to jeździj a nie wydziwiaj idź sobie lepiej na piwo a audice zostaw w spokoju :P:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wierzysz że odpowiednia technologia istnieje (nie muszę chyba tego udowadniać) to na pewno można też założyć że ktoś jednak ma odwagę to sprzedać.

Tak się składa że Xado do swoich olejów dodaje też rewitalizanty. Ceramizer zaś nie ma w swojej ofercie olejów tylko same ceramizery.

O uczciwości producentów nie będę pisał bo to temat rzeka.

Osobiście polecam ten film (można się wiele dowiedzieć i otworzyć oczy ) uwaga bo może zmienić światopogląd

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QPPW8KM7eEU#!

obejrzyj sobie to: Zaróbmy jeszcze wiecej (let's make money) lektor pl

i to: Doktryna Szoku- lektor PL

To Ci się zmieni światopogląd,

Przepraszam za OT ale nie mogłem się powstrzymać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może dodam co piszą producenci olejów:

Piotr Pyrka - Motul Deutschland

Olej zużywa się wraz z paliwem

Ponieważ produkty spalania paliw muszą być zneutralizowane przez olej silnikowy, optymalny czas jego pracy nie jest bezpośrednio proporcjonalny do przebiegu pojazdu od poprzedniej wymiany, lecz raczej od ilości zużytego w tym czasie paliwa. Jeżeli samochód jest eksploatowany intensywnie i zużywa paliwa więcej niż jest to średnio przyjęte dla danego modelu samochodu, zaleca się bez względu na markę używanego oleju skrócenie przebiegu do kolejnej jego wymiany nawet o połowę. Zalecania takie są często zapisane w instrukcjach eksploatacji samochodów.

Jeszcze bardziej niekorzystne warunki pracy to jazda na krótkich odcinkach, czyli z niedogrzanym silnikiem. Badania wykazują, że właściwą temperaturę olej osiąga dopiero po około 45 minutach pracy. W tym czasie poza zwiększoną ilością produktów spalania dostają się do niego także produkty niecałkowitego spalania paliwa, jak i samo paliwo w czystej postaci. Nowoczesne samochody są coraz częściej wyposażone w układy mierzące i kalkulujące taki typ eksploatacji samochodu, które określają właściwe cykle wymiany.

Tylko w kilku sytuacjach wymiana oleju musi być dokonana bez względu na inne okoliczności:

gdy olej tworzy emulsję z wodą widoczną jako kremowy osad pod korkiem wlewu lub w przewodach odpowietrzania skrzyni korbowej;

jeśli olej w silniku benzynowym ma silny zapach benzyny, świadczący o jego rozcieńczeniu paliwem;

przy zauważalnym zżelowaniu oleju;

w przypadku okresowego zapalania się kontrolki ciśnienia oleju.

Poza powyższymi przypadkami bardzo trudno jest określić konieczność wymiany oleju. Jego barwa nie może jednoznacznie wskazywać na „przepracowanie”, gdyż np. w silnikach Diesla sadza zabarwia olej na czarno nawet po przebiegu kilkuset kilometrów.

Producent samochodu określa także wymaganą jakość oleju stosowanego w silniku według międzynarodowej klasyfikacji jakościowej (np. ACEA) lub coraz częściej według własnej specyfikacji (np. VW 505.01 czy BMW LL-04). W takim przypadku trzeba zastosować się do wskazań producenta. Jednak dla najlepszego zabezpieczenia silnika warto wybrać z oferty rynkowej najlepszy, najbardziej zaawansowany technologicznie spośród akceptowanych produktów. Przestrzegałbym natomiast przed stosowaniem niesprawdzonych dodatków do olejów silnikowych. Żaden z międzynarodowych instytutów nie opublikował nigdy badań dotyczących ich wpływu na pracę silników w połączeniu z różnymi obecnymi na rynku olejami. Stosując takie dodatki, trzeba się liczyć z możliwością utraty gwarancji producenta samochodu i w 100% zaufać ich dostawcy. Gdyby zalety tego rodzaju preparatów były mierzalne i odczuwalne w pracy silnika, już dawno każdy z szanujących się producentów oleju silnikowego stosowałby je w swoich produktach. Poza tym dodatkami poprawiać można parametry tylko niezaawansowanych technologicznie produktów. Dodanie jakiegokolwiek specyfiku do oleju silnikowego z najwyższej półki zmieni jego parametry, lecz raczej w niewłaściwym kierunku.

Filtr do oleju stosowanego w silniku dobiera się już na etapie konstruowania pojazdu. Rola warsztatu lub serwisu jest więc w tym zakresie bardzo ograniczona. Każdy dostępny na rynku filtr oleju przeznaczony do konkretnego silnika powinien spełniać wymagania jego konstruktora. Należy jedynie sprawdzać, czy dany filtr ma taką gwarancję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

Dlugo nie chcialam tego napisac, bo moze to nie o to chodzi.

Jakies 4 lata temu skuszona reklama tez nalalam Ceramizer.

Na poczatku bylo wszystko ok. Nie widzialam ani nic na plus ani na minus.

Ale mysle sobie ja nie widze i nie slysze nic, ale silnik napewno czuje sie lepiej...

Gdzies po ok. 2-3 tys. kilometrow, jadac przez miasto wiec nie zaszybko.

Uslyszalam w silniku, jakby to powiedziec, cos jak wystrzal...

Zatrzymalam sie podnosze maske a tam wali jak cholera.

Tak sie zlozylo ze mialam niedaleko do znajomego mechanika. Pojechalam dalej.

Mialam naprawde duzo szczescia, bo raczej nie nalezalo kontynuowac dalszej jazdy w tym stanie.

Mechanik otworzyl masek, posluchal sekunde i kazal natychmiast silnik zgasic.

Nastepnie zdemontowal przykrywe od walka rozrzadu. I co sie ukazalo naszym oczom.

Rozwalony w drobny mak, a raczej rozwalona szklanka popychacza w drugim cylindrze (nie wiem czy dobrze to nazwalam).

Mechanik ten pracuje od 15 lat w ASO Opla i wczesniej byl pare lat w Germani. Gdzie tez pracowal jako mechanik.

No wiec On powiedzial ze jeszcze czegos takiego nie widzial. No nie wiem jakie On ma doswiadczenia, ale nie wazne.

Okazalo sie ze pekla ta szklanka, prawdopodobnie z braku smarowania. Olej mialam w aucie nowy bo wymienialam razem z dolaniem Ceramizera.

Nie chce tego komentowac i kogokolwiek tym obciazac. Moze jest to wina Ceramizera, a moze poprostu pekla szklanka ze starosci.

Calkiem mozliwe ze to czysty przypadek... ale tak bylo.

Po tym wszystkim zostaly wymienione wszstkie szklanki zalany nowy olej i mija juz 100 tys. kilometrow i jest spokoj.

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten temat to jest jakiś żart :decayed:

Witaj :)

Damian czy Borat... wpisz poprawnie swoje dane, bo to chyba Ty sobie z nas zartujesz...?

A tak poza tym, to nie mam nic do Ciebie.

Pozdrawiam Dana :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...