NikoA4 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Tylko nie piszcie mi ''szukaj,,bo dużo już tematu przeczytałem np czy smarować gwint czy nie,ale nie o to mi chodzi ja chciałbym zacząć od ściągnięcia wtyczek jak to zrobić bo one nie za bardzo chcą schodzić,jak się je ściąga.Jaki klucz jest potrzebny do ich odkręcenia.
storm37 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 poprostu pociagnij do gory (tak z wyczuciem), te wtyczki maja w sobie tzw klip ktory sie zatrzaskuje na swiecy
NikoA4 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2009 Dzięki panowie,a co do odkręcania to tak jak w przypadku tradycyjnych świec?Czy macie jakąś specjalną technikę co radzicie,jak sie do tego zabrać wd 40?
storm37 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 spryskaj wd 40 poczekaj chwile i odkrecaj :gwizdanie:
NikoA4 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2009 Spoko dzięki, jutro zabieram sie za wymianę,
Musashi Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 delikatnie podgrzej silnik aby glowica byla letnia. nie bardziej.
Pawlo 2004 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Hmm a ja musze sprawdzić tak z ciekawości czy wszystkie mi grzeją, gdzieś to było opisane jak to się robi domowym sposobem, musze poszukać, ale raczej są ok bo przy -26 zapalił na strzał
roman0012 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Tylko nie piszcie mi ''szukaj,,bo dużo już tematu przeczytałem np czy smarować gwint czy nie,ale nie o to mi chodzi ja chciałbym zacząć od ściągnięcia wtyczek jak to zrobić bo one nie za bardzo chcą schodzić,jak się je ściąga.Jaki klucz jest potrzebny do ich odkręcenia. Kolego uwazaj z tymi swiecami do ich montazu czy demontazu musisz uzywac sily nie wiekszej niz 20Nm lub 15Nm w zaleznosci jakie masz swiece(szyjka swiec jest bardzo delikatna)łatwo sie je ukreca Wiec wydaje mi sie ze musisz wyposazyc sie w klucz dynamometryczny No i oczywiscie powodzenia http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_ukrecona_swieca_zarowa-t60444.0.html#lastPost
Musashi Opublikowano 10 Stycznia 2009 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Hmm a ja musze sprawdzić tak z ciekawości czy wszystkie mi grzeją, gdzieś to było opisane jak to się robi domowym sposobem, musze poszukać, ale raczej są ok bo przy -26 zapalił na strzał jezeli je dotkniesz powinny byc cieplejsze niz blok. mozna sprawdzic omomierzem kazda ze swiec - wylaczona stacyjka, opor pomiedzy masa silnika a srodkowa elektroda swiecy ok 1-2 omow.
storm37 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Opublikowano 10 Stycznia 2009 najlepi Hmm a ja musze sprawdzić tak z ciekawości czy wszystkie mi grzeją, gdzieś to było opisane jak to się robi domowym sposobem, musze poszukać, ale raczej są ok bo przy -26 zapalił na strzał Najlepiej odkrec swiece i podlacz je besposrednio pod akumulator jak beda grzaly to dobre jezeli nie do wymiany :gwizdanie:
NikoA4 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2009 Panowie,jednak zastosuje sie do porady kolegi ,,roman0012;i zakupie klucz dynamometryczny,jest zamówiony i już do mnie jedzie.Kolega ma rację zadłużę ryzyko
Musashi Opublikowano 10 Stycznia 2009 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Panowie,jednak zastosuje sie do porady kolegi ,,roman0012;i zakupie klucz dynamometryczny,jest zamówiony i już do mnie jedzie.Kolega ma rację zadłużę ryzyko klucz dymamometryczny to nie czarodziejska rozdzka. jezeli sa zapiecznone trzeba i tak sobie poradzic. natomiast jest niezbedny do przykrecania swiec
NikoA4 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2009 Świece wykręcone,poszły bardzo lekko może dlatego że polałem je wd 40 i zostawiłem na dwa dni?Mógłbym wkręcać nowe,ale jest mały problem klucz dynamometryczny który zakupiłem chyba nie działa,przetestowałem go najpierw na kole[koło do jazdy]ustawiłem na 10nm i mogę odkręcić koło :shocked:Jak powinien się zachowywać taki klucz jeśli przekrocze ustawioną wartość?
Musashi Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Świece wykręcone,poszły bardzo lekko może dlatego że polałem je wd 40 i zostawiłem na dwa dni?Mógłbym wkręcać nowe,ale jest mały problem klucz dynamometryczny który zakupiłem chyba nie działa,przetestowałem go najpierw na kole[koło do jazdy]ustawiłem na 10nm i mogę odkręcić koło :shocked:Jak powinien się zachowywać taki klucz jeśli przekrocze ustawioną wartość? dokladnie tak jak napisal kolega. musi kliknac. natomiast kola sie przykreca 100 Nm i wiecej. usuń dobrze pozostałości WD40 z gwintu... tylko nie wpusc papruchów do cylindra
NikoA4 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2009 Czyli ten klucz po przekroczeniu wartości jaką sobie wybraliśmy powinien przepuszczać i wydawać dźwięk jak normalna grzechotka tak?
storm37 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Czyli ten klucz po przekroczeniu wartości jaką sobie wybraliśmy powinien przepuszczać i wydawać dźwięk jak normalna grzechotka tak? Nie powinien przepuszczac powinien wydac z siebie charakterystyczne "klik" jezeli bedziesz ciagnal dalej to nie przepusci tylko bedzie dokrecal z wieksza sila.
NikoA4 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2009 Nie wytrzymałem i poszedłem do garażu jeszcze raz sprawdzić.Dzięki panowie macie racje powinien kliknąć,i klika tylko że ja przy sprawdzaniu na kole miałem ustawione 10nm i ten klik był juz po minimalnym naciśnięciu klucza :embarrassed:Jakim momentem mam dokręcić te świece?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się