Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 DTM projekt


Solskyy

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Przedstawiam Wam moje Audi A4 z 2008 roku.

Auto pierwotnie miało silnik 2.0tdi manualną skrzynie biegów oraz napęd na przód. Aktualnie pod maską znajduje się jednostka z Audi S5 z 2012r. Czyli 4.2 V8 CAUA legitymująca się mocą ok 350KM. Niesamowite brzmienie tej jednostki wzmacnia customowy przelotowy układ wydechowy. Silnik z S5 przeniesiony został razem ze skrzynią tiptronic oraz napedem quattro. We wnetrzu znajduja się fotele oraz kanapa z Audi S4 B8, tunel środkowy z Audi RS4 B8, kierownica z Audi TT 2017 oraz pedały i dźwignia zmiany przełożeń z Audi RS6 C7. Nad głową rozpościera się podsufitka z czarnej alcantary. Zawieszenie to D2 Racing Sport Gold czyli aktualnir najbardziej zaawansowany układ Airride na rynku. Zapewnia samopoziomiwanie, 30 stopniową regulacje twardości oraz 20cm skok amortyzatora. Auto przemieszcza się na 20 calowych felgach Vossen VWS-3 o szerokości 12 cali oraz na oponach michelin pilot super sport 275/30 R20. Najbardziej wyróżniającym to auto elementem jest pakiet nadwozia wykonany przez firmę Varbon. Jest to bodykit, z czystego włókna węglowego, w którego skład wchodzą poszerzenia nadkoli (5cm z jednej strony), dyfuzor, ducktail, cannardsy i przedni splitter. Varbon wykonał także carbonowe wstawki wnętrza. Ostatnio Audi przeszło zmianę koloru, z szarego nardo gray na projekt wykonany przez LFANT, czyli czarny satynowy podkład z czarnymi połyskującymi detalami i czerwonymi akcentami. Poniżej fotki projektu folii oraz zdjęcie z sesji. W aucie planuje jeszcze wiele zmian opisanych poniżej.

 

-Układ wydechowy Armytrix

-Wnętrze (fotka poniżej)

-Kompresor APR na Stage 2+

-Komplet kół zimowych

received_1476265989110351.jpeg

braciapietrzak.pl-1491574187221.jpg

received_1307746235947926.jpeg

FB_IMG_1487362179697.jpg

received_1248285748560642.jpeg

received_1202146763196210.jpeg

received_1463550863715197.jpeg

Screenshot_20170409-165236.png

Edytowane przez Solskyy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj!

Gratulacje inwencji i samozaparcia w realizacji projektu.

Widać ogrom pracy włożonej w auto.

Body kit + lakier czarna satyna z detalami wykończenia robi wrażenie :D

Czy przypadkiem autem nie jeździł wcześniej Kolega z Częstochowy?

Projekt realizuje Best Performance?

Wrzucaj na forum postępy prac przy aucie.

Dużo frajdy z auta życzę!

Pozdrawiam !

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak patrze na auto, to chyba go kupiłeś w stanie w jakim jest , prawda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto od best performance z Częstochowy.

 

Zawartość dodana 3 minutes later
2 godziny temu, black4 napisał:

Gratulacje inwencji

Nie nazwałbym tego inwestycją... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, 

Bristol napisałem "inwencji" na pewno nie będzie to inwestycja :D

Ale mimo wszystko dużo frajdy życzę!

Pozdrawiam!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, TOM3K napisał:

Tak patrze na auto, to chyba go kupiłeś w stanie w jakim jest , prawda ?

Nie do końca, kupiłem auto szare, fakt wszystko poza folią i kołami było zrobione, co wcale nie oznacza, że nie da się nic w tym aucie już zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to auto miało czas świetności kiedy było czerwone na grubym kole bez poszerzeń. Teraz to jedno wielkie kalectwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, l.e.s.t.e.r napisał:

nie moja bajka ale powodzenia w modach.

multifunkcja działa Ci w tej kierownicy ?

Wszystko działa ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Wandej napisał:

Jak dla mnie to auto miało czas świetności kiedy było czerwone na grubym kole bez poszerzeń. Teraz to jedno wielkie kalectwo.

Dokładnie tak jak mówisz jeżeli chodzi o tego typu auta to te poszerzenia nadkoli nie podobają mi się. fakt faktem co do prowadzenia ok ale chyba tylko na torze przydatne.  Przód piękny innowacja wnętrza petarda. Tył przedobrzony za dużo wyeksponowane każdy element zbyt krzykliwy i to dało właśnie taki efekt. Ten środek to bym chciał mieć petarda to jest strzał w dyche. Co do ceny to Wojtuś coś mowił że około 120 kafli nie ma się co dziwić projekt kasę wcina. I jeżeli tam są zastosowane tego typu mody po kilka kilkadziesiąt tysi to się nie dziwię. Ale gadanie ze to 2008 rok i taka cena itp w tym aucie lakier byl zabezpieczony swiecil się jak psu jajca xD wszystko wymienione na inne pozabezpieczane folie heble oploty wydechy cały srodek. To tak na dobrą sprawę to ten 2008 to na papierze tylko bi względem zawansowania i zabezpieczeń zastosowanych w tym aucie to faktycznie też bym kupił. Dużo zależy od toku rozumowania z punktu patrzenia drugiej osoby na tego typu projekt. I od jego wiedzy posiadanej na temat danego projektu czy też wiedzy ogólnej. Tez bym chciał taki srodek fotele kupić i wszystko obszyc deske podsufitke z 15 do 20 tysiecy za ten środek trzeba położyć. Tak na dobrą sprawe to co w tym aucie można jeszcze zrobić. Nic mi nie przychodzi do głowy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, SpierfolES napisał:

Dokładnie tak jak mówisz jeżeli chodzi o tego typu auta to te poszerzenia nadkoli nie podobają mi się. fakt faktem co do prowadzenia ok ale chyba tylko na torze przydatne.  Przód piękny innowacja wnętrza petarda. Tył przedobrzony za dużo wyeksponowane każdy element zbyt krzykliwy i to dało właśnie taki efekt. Ten środek to bym chciał mieć petarda to jest strzał w dyche. Co do ceny to Wojtuś coś mowił że około 120 kafli nie ma się co dziwić projekt kasę wcina. I jeżeli tam są zastosowane tego typu mody po kilka kilkadziesiąt tysi to się nie dziwię. Ale gadanie ze to 2008 rok i taka cena itp w tym aucie lakier byl zabezpieczony swiecil się jak psu jajca xD wszystko wymienione na inne pozabezpieczane folie heble oploty wydechy cały srodek. To tak na dobrą sprawę to ten 2008 to na papierze tylko bi względem zawansowania i zabezpieczeń zastosowanych w tym aucie to faktycznie też bym kupił. Dużo zależy od toku rozumowania z punktu patrzenia drugiej osoby na tego typu projekt. I od jego wiedzy posiadanej na temat danego projektu czy też wiedzy ogólnej. Tez bym chciał taki srodek fotele kupić i wszystko obszyc deske podsufitke z 15 do 20 tysiecy za ten środek trzeba położyć. Tak na dobrą sprawe to co w tym aucie można jeszcze zrobić. Nic mi nie przychodzi do głowy. 

Układ wydechowy to jest typowa pokazówka, z tym się nie da jeździć, środek, czerwone skóry mi się nie podobają. Od momentu zakupu już dołożyłem do niego pare groszy, kierownica, pedały, dźwignia, listewki na drzwiach wymagały wymiany. Niby wydaje się, że auto które już jest w 100% zrobione, ale jednak troszkę jeszcze trzeba doinwestować. Felgi na zime i kompresor to moje wymysły, ktore kiedyś kiedyś może dojda do skutku. Co do ludzi hejtujących, nie chodzi mi o forum, lecz ogólnie, wiele projektów Polskich i zagranicznych sprzedaje się różnym osobą. Ja chcę dalej dbać o to auto, bo nie jestem w stanie pozwolić sobie na budowanie takiego projektu od podstaw, a aktualny poziom tego auta daje dobą baze do dalszej zabawy wizerunkiem auta. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś ciekawego.. Fajny projekt. Natomiast moim zdaniem wygląd ma na 500+ (chodzi o moc).. A tutaj nie ma w środku aż takich fajerwerków. Wielkie rury, poszerzenia, zderzaki agresywne.. Jak zrobisz Stage 2 to będzie lepiej.. Życzę powodzenia. Mierzyłeś osiągi, ile ma do sety? 

Edytowane przez Kosmita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Kosmita napisał:

Coś ciekawego.. Fajny projekt. Natomiast moim zdaniem wygląd ma na 500+ (chodzi o moc).. A tutaj nie ma w środku aż takich fajerwerków. Wielkie rury, poszerzenia, zderzaki agresywne.. Jak zrobisz Stage 2 to będzie lepiej.. Życzę powodzenia. Mierzyłeś osiągi, ile ma do sety? 

Aktualnie ma 350km i osiągi mocno zbliżone do Audi S5 czyli niecałe 5.5s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Solskyy napisał:

Aktualnie ma 350km i osiągi mocno zbliżone do Audi S5 czyli niecałe 5.5s

Coś jak moja.. (5.3 mierzone ze startem z procedurki, bez LC ok. 5.6, katalogowo - 5.8). A przyznasz, że moja przy Twojej bardzo cywilnie wygląda:) Dlatego przy takim wyglądzie fajnie jak by jeszcze ciut więcej mocy było. Będę obserwował, powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno oryginalne, bo chyba nie było 4.2 w sedanie w B8 ? fajny projekt, tylko jak tym jeździć na codzień?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech napewno ryczy fajnif by było zamontować normalny z tlumikami wytlumiony i przepustnice albo ryczy lub cisza i to jest spoko 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wnętrze mega ! i wizualnie również :banan:tylko te poszerzenia...

Gratki fury i powodzenia w modzeniu !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, was002 napisał:

na pewno oryginalne, bo chyba nie było 4.2 w sedanie w B8 ? fajny projekt, tylko jak tym jeździć na codzień?

Sinik jest od audi S5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...