Indywidualny Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam, od dłuższego czasu swieci mi sie check engine , sprawdzilem na Vagu pokazalo mi 3 bledy. (Zdjecie nizej) Objawem jest to ze dluzej mi odpala czasem za drugim razem na zimnym. Silnik 1.8t 163km instalacja stag 300 Na benzynie jak i na gazie pracuje dobrze, obroty nie faluja , turbina ladnie ciagnie, nic nie przerywa I pobiera mi cos delikatnie plyn chlodniczy dolewam co 1 tydzien ok 200ml Od czego mam zaczac? Wymienic sonde? I czy przez nia dluzej odpala? Dodam ze check rzadko ale czasem znika na jakis czas. I nie wiem czy nie ma gdzies jakiegos przedmuchu przy filtrze ale nie moge znalesc slychac lekkie huczenie . Zawartość dodana 12 minutes later Wydaje mi sie ze schodzivtroche wolniej z obrotów, i przy zmianie boegow takie "pff.." z silnika ale zalezy od obrotow. Turbina jest w miare dobra i dobrze ciagnie. Edytowane 10 Kwietnia 2017 przez Indywidualny
przem8 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Ten ostatni błąd jest od napinacza łańcuszka rozrządu, a bardziej chyba od samej cewki. Poszukaj jeszcze nieszczelności w dolocie i sprawdź zawór dv
Indywidualny Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Mozesz cos wiecej podpowiedziec jak sprawdzic ten zawor i cewke? 1 godzinę temu, przem8 napisał: Ten ostatni błąd jest od napinacza łańcuszka rozrządu, a bardziej chyba od samej cewki. Poszukaj jeszcze nieszczelności w dolocie i sprawdź zawór dv
rogigor Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached Spoiler Possible Symptoms Reduced Power Output Limp Mode Possible Causes Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking Charger Pressure Control defective Turbocharger faulty Diverter Valve faulty Possible Solutions Check Hoses/Pipes to/between Components Check / Clean / Replace Charge Pressure Control Check Turbocharger Check Diverter Valve Na moje to notlauf. Jak turbo dobre to gdzieś masz nieszczelność. Od tego bym zaczął. Co do płynu to sprawdź czy trójnik LPG Ci nie przecieka, bo dolewanie 200lm co tydzień to dużo. 17524/P1116/004374 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Bank 1 Sensor 1: Open Circuit Spoiler Possible Symptoms Malfunction Indicator Light (MIL) ON Possible Causes Fuse(s) faulty Wiring and/or Connector(s) from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39) / Oxygen (Lambda) Sensor Heating (Z19) faulty Oxygen (Lambda) Sensor (G39) / Oxygen (Lambda) Sensor Heating (Z19) faulty Possible Solutions Check Fuse(s) Check Wiring and/or Connector(s) from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39) / Oxygen (Lambda) Sensor Heating (Z19) Check/Replace Oxygen (Lambda) Sensor (G39) / Oxygen (Lambda) Sensor Heating (Z19) Sprawdź bezpiecznik, jak cały to pewnie lambda do wymiany.
Indywidualny Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Dzisiaj zamowilem sonde, i zobacze co sie bedzie dzialo, bede dopiero w czwartek lub piatek i bede dzialal, jak cos dam znac, dzieki i pozdrawiam
Indywidualny Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Witam ponownie, dwoch ostatnich bledow jiz nie bylo po podlaczeniu pod vaga. Sonde wymienilem, i juz nie ma bledow. Ale mam nadalbproblem z odpalaniem lapie czasem za drugim razem na zimnym gdy dłużej postoi, mam lpg stag 300 . . Ale jezdze ostatnio na benzynie by zobaczyc czy to nie przez lpg. Ale nic nie daje nadal ciezko odpala. Bledow nie ma , a sprawdzalem swiece i filtr paliwowy, pompe sluchac. Prosilbym o pomoc co i jak dokladnie sprawdzic. I przeplywka ma pokazywac jaka wartosc bo smiesznie mi skacze od ok 3.9 do 16 Przy okazji zycze wszystkim spokojnych swiat i duzo zdrowia.
rogigor Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Gaz do odpalania nic nie ma, bo silnik startuje tak czy siak na benzynie. Rozumiem, że kręci ale nie odpala i czasem musisz zakręcić drugi raz?
kamil-vag Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Akurat LPG ma wpływ na odpalanie mimo wszystko. Źle zestrojona instalacja - wysokie korekty długie zmieniają podstawowy czas wtrysku, do tego może puszczać listwa/wtrysk lpg w kolektor... Zakręć butlę od gazu i zobacz czy wtedy jest lepiej...
kamil-vag Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Jak MAF dziwnie skacze to albo lapie lewusa albo już niedomaga, spróbuj tez odpiąć wtyczkę od MAF przy odpalaniu i przejrzyj układ dolotowy, czy nie ma gdzieś nieszczelności...
Indywidualny Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2017 8 godzin temu, kamil-vag napisał: Jak MAF dziwnie skacze to albo lapie lewusa albo już niedomaga, spróbuj tez odpiąć wtyczkę od MAF przy odpalaniu i przejrzyj układ dolotowy, czy nie ma gdzieś nieszczelności... Sprawdzalem, raczej jest szczelny. Odpiac przeplywke? Nie wiem jaka powinna byc wartosc, sprawdzalem na vagu. Tak za 1 razem odpalam krece ok 5 sekund i za drugim razem po 3 s odpala. Czzasem ma kaprys i odpali od strzala
rogigor Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Miałem takie objawy w Octavii jak padała mi pompa paliwa. Za 1 razem nie odpalała albo od razu gasła, za drugim razem już zaskakiwała. Przejedź się na benzynie trochę agresywniej i zobacz czy nie będzie Ci poszarpywać.
kamil-vag Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Pompę powinno być widać w logach dynamicznych - zobacz jakie masz czasy wtrysku przy obciążeniach
Indywidualny Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2017 17 godzin temu, rogigor napisał: Miałem takie objawy w Octavii jak padała mi pompa paliwa. Za 1 razem nie odpalała albo od razu gasła, za drugim razem już zaskakiwała. Przejedź się na benzynie trochę agresywniej i zobacz czy nie będzie Ci poszarpywać. Jest w pozadku, nie szarpie. Samochod ma moc
Indywidualny Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2017 17 godzin temu, kamil-vag napisał: Pompę powinno być widać w logach dynamicznych - zobacz jakie masz czasy wtrysku przy obciążeniach Jak bede mial czas po swietach sprawdze te logi, jeszcze z ta wtyczka maf co wspominales nie próbowałem, ma cos wspolnego z rozruchem samochodu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się