lukaz10 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam. Ma ktoś jakiś pomysł dlaczego na wysokich obrotach mocno przytyka przyrost mocy ? setup : K03s - hybryda na wirnikach od RS4/ RS6 Fmic wtryski 440. DP. Wydech seryjny. Podczas strojenia, tuner powiedział mi ze na wysokich obrotach jak by przytykał kolektor wydechowy. Czy wymiana kolektora wydechowego na HI- flow - żeliwo pomoże? Widziałem wykresy bez problemu łamiące 250KM na hybrydach k03s. Nie wiem gdzie szukać przyczyny. Wieksza przepustnica ?, kolektor? wydech? DV ? Edytowane 14 Kwietnia 2017 przez lukaz10
lukaz10 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2017 (edytowane) Po świetach. czekam na kabelek. jakie dokladnie zrobic? 115 118 02 020 033 ? Edytowane 16 Kwietnia 2017 przez lukaz10
Łukasz13 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Zrób standardowe, 002+033, 115+118, 003+020, po kasowaniu błędów.
lukaz10 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2017 logi http://vaglog.pl/log-115_118_q1RA50.htmlhttp://vaglog.pl/log-003_020_H6dIHs4.htmlhttp://vaglog.pl/log-002_033_fLDbM.html
WYSKUN Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 ja tam sie nie znam ale logi sie robi na 3 biegu a nie na 2
lukaz10 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2017 robiłem na 3 biegu. mam skrzynie 6. i troche szybko zamykam obrotomierz. moge zrobic na 4
WYSKUN Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 2 minuty temu, lukaz10 napisał: robiłem na 3 biegu. mam skrzynie 6. i troche szybko zamykam obrotomierz. moge zrobic na 4 zwracam honor jak w 8 sekund zamykasz 3 bieg to rakiete tam masz pod maską
lukaz10 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2017 (edytowane) 2 godziny temu, WYSKUN napisał: zwracam honor jak w 8 sekund zamykasz 3 bieg to rakiete tam masz pod maską Logi robione na 3 biegu. używałem polskiego vag-com. Nie wiem może wolno logował, może gdzieś trzeba przestawić częstotliwość logowania. Jeśli nic nie da sie wyczytać z tych logów, to zrobie na 4 biegu. Co zauważyłem, to miedzy 5-6 tyś obr jak by było zadane mniejsze doładowanie? oraz w logu 115 miedzy 5-6 tyś Load - maleje. Edytowane 18 Kwietnia 2017 przez lukaz10
wampir Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Jaka jest goraca strona tej hybrydy m.in wirnik? Czy tam przypadkiem nie jest seryjny wirnik z k03/k03s ?
lukaz10 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, wampir napisał: Jaka jest goraca strona tej hybrydy m.in wirnik? Czy tam przypadkiem nie jest seryjny wirnik z k03/k03s ? wg firmy robiacej turbo jest : strona zimna od rs6 strona goraca od rs4. tyle wiem z dokumentu jaki dostałem. sama turbina jaka poszla na modyfikacje to k03s Tak sie zastanawiam, jeśli w rs4 jest k04-025 to wirnik jest -40.50 /45 mm Turbine Wheel Teoretycznie w k03s tez mam wirnik 40/45mm . Możliwe ze została wymieniona tylko strona zimna ? Nie wiem, czy nie zaczynam rozumieć twojego toku myślenia, czyli na wysokich obrotach spaliny nie nadążają przepływać przez wirnik turbiny i wydech się "zatyka" ? w tym przypadku aby spaliny nie cofało tuner zdławił doładowanie na wysokich obr. zeby nie bylo stukowego ? Edytowane 20 Kwietnia 2017 przez lukaz10
wampir Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Zakładając, że strojenie jest poprawne, wszystko szczelne i osprzęt sprawny to sa 2 opcje: turbina za ciasna po stronie gorącej, albo masz głowice do roboty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się