Reggi Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2009 Robie 2.7 ( bo nie wiem w przyszłości na jakim silniku bedzie auto jeździło ) tylko nie wiem jaka grubość ścianki No chyba ze bedziesz wkladal 3.0 TDI Grubosc scianki wystarczy 1.5mm Auto zostaje u mnie na stałe ..wiec motory z czasem pewnie będą się zmieniać
dudi75 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Robie 2.7 ( bo nie wiem w przyszłości na jakim silniku bedzie auto jeździło ) tylko nie wiem jaka grubość ścianki No chyba ze bedziesz wkladal 3.0 TDI Grubosc scianki wystarczy 1.5mm Auto zostaje u mnie na stałe ..wiec motory z czasem pewnie będą się zmieniać To tak jak i umnie ciekawe jakiego najwiekszego TDI mozna upchnac w naszej budzie 2.7 ,3.0
Reggi Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2009 Robie 2.7 ( bo nie wiem w przyszłości na jakim silniku bedzie auto jeździło ) tylko nie wiem jaka grubość ścianki No chyba ze bedziesz wkladal 3.0 TDI Grubosc scianki wystarczy 1.5mm Auto zostaje u mnie na stałe ..wiec motory z czasem pewnie będą się zmieniać To tak jak i umnie ciekawe jakiego najwiekszego TDI mozna upchnac w naszej budzie 2.7 ,3.0 No 4.2 napewno nie wejdzie :kox: Życie kolego..Życie pokaże
Flyer Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 ragga... rozumiem milosc do auta, ale rozumialbym to w pelni gdybys mial Q...
Reggi Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2009 ragga... rozumiem milosc do auta, ale rozumialbym to w pelni gdybys mial Q... No .. brak Q zniechęca...ale co tam ..w następnym będzie Q Na ośce też można pośmigać
djsuchy Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 Podlacze sie. Zamierzam u siebie zmienic wydech na tlumik srodkowy i koncowy przelotowe. Ale jest problem ze srodkowym, bo w ori jest on poprzecznie umieszczony. Czy ktos montowal juz u siebie przelotowke?
KOval81 Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 Pamiętaj tylko o jednym, że nie zawsze im większa średnica układu wydechowego tym lepiej. Swojego czasu przerabiałem z ojcem autka pod KJS'y, głównie kaszlaki i CC, ale zasada sie nie zmienia.Jak dowalisz za dużą, to bardzo prawdopodobne, że będziesz mógł się szczycić tym, że furkę bardziej zamuliłeś niż odmuliłeś Średnica nie może byc za duża, bo ciśnienie wydychanego syfu będzie za małe i będzie Ci się kocioł bałkański robił w puszce Co innego jakbyś rusy poprowadził od kolektora wydechowego do końca , ale to raczej lekko mówiąc masz przejebane ty i inni użytkownicy dróg publicznych, uliczek osiedlowych, itp. Ze starych czasów mam gdzies książki dot. właśnie przeróbek m.in. układu wydechowego. jak się wybiorę i znajdę, to zamieszczę scany. PS Mam nadzieję, że robisz wydech z kwasa a nie szitu :>, a co do grubości ścianki -1,5mm w kwachu jest miodzio.
quadysz Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 mialem 3" przelotowy na dwoch tlumikach w poprzednim aucie i bylo bardzo przyjemnie, jak sie nie butowalo to byl tylko glebszy dzwiek silnika, troche glosniej bylo przy ostrym dawaniu w palnik ale tez dalo sie wytrzymac poza tym dzwiek byl bardzo przyjemny (choc przy dluzszej trasie z duza predkoscia bylo to meczace ) apropos glosnosci takiego wydechu to fachowcy ktorzy mi go spawali, a moge ich polecic (El-Tec) powiedzieli ze na upartego moga go zrobic na 3 tlumikach i bedzie jeszcze ciszej, w kazdym razie mity o tym ze przelot 3" cale jest bardzo glosny sa nieprawdziwe aa jeszcze jedno, pierwotnie spawalem w innej firmie (moto-wydech) ale tak spier...dzielili sprawe ze szok, nie dosc ze wstawili zwezke pod belka (tak zeby nikt nie zauwazyl :/) to jeszcze tlumiki w srodku prawie nie mialy maty wygluszajacej i to bylo dopiero glosno, takze naprawde zalezy kto robi taki tlumik ale ja bym sie nie bal 3" greets
maciejski Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 Pamiętaj tylko o jednym, że nie zawsze im większa średnica układu wydechowego tym lepiej. Swojego czasu przerabiałem z ojcem autka pod KJS'y, głównie kaszlaki i CC, ale zasada sie nie zmienia.Jak dowalisz za dużą, to bardzo prawdopodobne, że będziesz mógł się szczycić tym, że furkę bardziej zamuliłeś niż odmuliłeś Zmienia sie zasada i nie wiesz nawet jak bardzo, w silniku turbo mozesz wstawic nawet wydech 10calowy i bedzie lepszy od 3 calowego ale zauwazy sie to przy mocach, w sumie nie wiem jakich, 100000KM? W kazdym razie w turbo czym wiekszy tym lepiej (ale tez glosniej niestety), w samochodach N/A juz to nie dziala, trzeba miec wydech policzony.
KOval81 Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 Ja tu nie widzę silnika turbodoładowanego z 100000KM mocy , więc nie ma sensy przesadzać. Zasady nie zmieniają się aż tak maciejski bez żartów Nie mówimy tu o HotRod'ach, tylko o AFN :gwizdanie: Załóż komin to też pojedzie, tylko co z tego wyniknie - od razu nasuwa mi się na myśl BMW serii 3 po wiejskim tuningu w stylu "dziura w wydechu" - ryczy a nie widać żeby jechało :> Ten AFN ma też śmigać, a nie sądzę, żeby autor miał zamiar podnosić sobie poziom decybeli w aucie :> No - chyba, że się mylę 3" w oznaczeniach rurowych to 76,1mm - nie wiem czy nawet A6C6 3,0 ma taki wydech
quadysz Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 co do grubosci to najlepiej okreslic moc do ktorej sie dazy i dobrac do niej srednice wydechu, musisz poszukac dokladnie jak to sie przelicza ale 3" to jest wydech na powyzej 300KM 1
maciejski Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 Koval, 10cali to byl przesadzony przyklad ale np. do Audi S2 normalnie laduje sie wydech 3cale, zeby jakiekolwiek mody robic, takze jak juz mowilem, w turbo czym wiekszy (luzniejszy) wydech tym lepiej (szybciej turbina sie wkreca), w N/A za maly lub za duzy to klops, musi byc dobrany, proste, nie ma tutaj co udowadniac, bo tak po prostu jest.
KOval81 Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 maciejski zrozumiałem ironię z 10", chodzi mi tylko o to, że nawet po ostrych modach AFN nie będzie wolnossakiem na turbinie :> Ile można z niego pociągnąć i w jakim zakresie też wszyscy zdają sobie sprawę, dlatego nie warto przesadzać z wydechem, tracąc tym samym na komforcie i słuchu :> Zresztą - sprawa autora jak to rozwiąże - i tak nikt się nie stosuje do norm, tylko robi jak mu się podoba (tak, to by np wszyscy śmigali na 15-16" ). My robimy 2x wydech, autor może 3" zapakować do siebie
maciejski Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 nie no jasne, akurat w afnie nie ma co przesadzac ale jesli jest hajs, ochota i swiadomosc z wad (glosnosci jesli nie da sie tlumikow) to ja jestem jak najbardziej za 3"
Łaszczu Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Ja mam od turbo do samego końca 2.2 cala. Dzwięk jak na diesla hmm ktoś powiedział przypomina subarke. Bardzo głośno było jak wydeszek był nowy, jak się okopcił to troszkę się wyciszył. Śmigam z tym po łodzi i jakoś jeszcze nie miałem z tego powodu problemu :cool1:odpukać w niemalowane:P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się