Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 Błąd licznika, samochód odpala i gaśnie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

Chciałem zmienić swój pół FIS na pełny i pojawiły się małe problemy.

Po zamontowaniu licznika, zakodowałem dwa kluczyki wszystko poszło zgodnie z instrukcją ikonka gasła wtedy następny kluczyk itd... po czym auto nie chce odpalić, odpala i po chwili gaśnie a w Engine pojawia się błąd: 

17978 - Engine start blocked by Immobilizer

P1570 - 35 -   - 

Próbowałem kilka razy zakodować kluczyki, niestety cały czas samochód nie chce odpalić.

W sekcji 17 - Instruments mam błąd którego nie da się skasować: 

01314 engine Control module 

49 -00 no Communications 

Operacje wykonuje na chińskim kkl i programem vcds lite 1.2, dodam że po założeniu starego licznika (pół FIS) kluczyki koduje takim samym sposobem i auto normalnie odpala.

 

Opublikowano

Kolego w liczniku jest wsad IMO i nie mozesz zmieniać tego P&P, z tego co pamietam liczniki bezinwazyjnie zmienia sie do 97r. KKL nic nie zrobisz.

Opublikowano

Inny licznik działał, to znaczy samochód odpalał z tym że nie działała wskazówka obrotomierza. Także chyba jednak można zmienić

Opublikowano

Skoro wiesz lepiej to po pytasz. Poczytaj o Pinie/wsadzie licznika

Opublikowano

Chodzi o to że na jednym liczniku dało się zaprogramować kluczyki a na drugim się nie da, więc wynika z tego że jednak da się to zrobić tylko mam problem z tym licznikiem i poprosiłem o pomoc. Jeżeli nie umiesz udzielić normalnej odpowiedzi to nie pisz nic

Opublikowano

Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe że aby w b5 aby przejść na pełen fis trzeba przezbroić kostki, pokusić sie o dorobienie paru elementów takich jak komunikat spalonej żarówki czy poziomu sprysków, dołożyć trzeba manetkę do której nie ma wiązki, jak już spędzisz dwa dni na tym co opisałem musisz zdobyć kabel K+Can i zmienić wsad.

Ale skoro auto ci odpala to co ja sie tam znam.....

Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, lukaszooo napisał:

Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe że aby w b5 aby przejść na pełen fis trzeba przezbroić kostki, pokusić sie o dorobienie paru elementów takich jak komunikat spalonej żarówki czy poziomu sprysków, dołożyć trzeba manetkę do której nie ma wiązki, jak już spędzisz dwa dni na tym co opisałem musisz zdobyć kabel K+Can i zmienić wsad.

Ale skoro auto ci odpala to co ja sie tam znam.....

Manetkę mam, do manetki mam przewody do sterowania fisem, góra, dół, reset. Do tego z szarej kostki do manetki poprowadzony jest przewód masy po to żeby bez dorabiania czujników żarówek i spryskiwaczy nie wyświetlało mi komunikatów na wyświetlaczu. 

I bez tych czujników auto odpalało z jednym problemem, że nie działał obrotomierz. Więc wymieniłem licznik na inny, natomiast w tym nie mogę zakodować kluczy. Więc nie mów że takie coś nie może działać, bo może. Tylko potrzebowałem pomocy w rozwiązaniu problemu kodowania. 

Edytowane przez Juvka
Opublikowano (edytowane)

Od 1997r imo siedzi w liczniku, z tego co pamietam to rocznik 2000 był jakos podzielony i cześc miałą starsze imo a druga cześć nowsze i były z tym jakieś kombinacje ale nie chce szukać mi sie notatek.

Na ile ci odpalił ten silnik na dłużej niż 10s ?

Edytowane przez lukaszooo
Opublikowano

Immo mam w wersji 2.

Niee, auto odpala i od razu gaśnie. Wskazówka obrotomierza zdąży dojść do 1 i od razu spada

Opublikowano

Widze że jesteś odporny na wiedze innych......

Opublikowano
Teraz, lukaszooo napisał:

Widze że jesteś odporny na wiedze innych......

Napisałem Ci po prostu którą mam wersję.

Masz jakiś gorszy dzień? Jak tak to jutro napisz.

Opublikowano

Skoro uważasz że po podmianie licznika i przyuczeniu kluczyków wszystko powinno być ok to ja odpadam z pomocą.

Opublikowano

Ok poza tym że nie będę miał komunikatów spalonych żarówek i płynu spryskiwaczy, noo i każdych drzwi osobno na wyświetlaczu, bo to też trzeba gdzieś się podpiąć 

Opublikowano

:facepalm: weź poczytaj o imo

Opublikowano

Tak jak kolega juvka pisze, powinno działać, a ten jeden licznik u niego nie działa. Kablem kkl da się zmienić wsad zakodować klucze. Nie potrzeba żadnego k+can.

Opublikowano

A PIN jak zczytasz jeśli nie comanderem ?

Opublikowano

Programem vag eeprom programer lub vag k+can comander i kablem kkl. Zawsze tak robię.

Opublikowano

Dla bezpieczeństwa powinien być dedykowany kabel ale nie zmienia to faktu ze vcds lite nie zczyta piny . 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...