Juvka Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Witajcie, Chciałem zmienić swój pół FIS na pełny i pojawiły się małe problemy. Po zamontowaniu licznika, zakodowałem dwa kluczyki wszystko poszło zgodnie z instrukcją ikonka gasła wtedy następny kluczyk itd... po czym auto nie chce odpalić, odpala i po chwili gaśnie a w Engine pojawia się błąd: 17978 - Engine start blocked by Immobilizer P1570 - 35 - - Próbowałem kilka razy zakodować kluczyki, niestety cały czas samochód nie chce odpalić. W sekcji 17 - Instruments mam błąd którego nie da się skasować: 01314 engine Control module 49 -00 no Communications Operacje wykonuje na chińskim kkl i programem vcds lite 1.2, dodam że po założeniu starego licznika (pół FIS) kluczyki koduje takim samym sposobem i auto normalnie odpala.
lukaszooo Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Kolego w liczniku jest wsad IMO i nie mozesz zmieniać tego P&P, z tego co pamietam liczniki bezinwazyjnie zmienia sie do 97r. KKL nic nie zrobisz.
Juvka Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Inny licznik działał, to znaczy samochód odpalał z tym że nie działała wskazówka obrotomierza. Także chyba jednak można zmienić
lukaszooo Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Skoro wiesz lepiej to po pytasz. Poczytaj o Pinie/wsadzie licznika
Juvka Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Chodzi o to że na jednym liczniku dało się zaprogramować kluczyki a na drugim się nie da, więc wynika z tego że jednak da się to zrobić tylko mam problem z tym licznikiem i poprosiłem o pomoc. Jeżeli nie umiesz udzielić normalnej odpowiedzi to nie pisz nic
lukaszooo Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe że aby w b5 aby przejść na pełen fis trzeba przezbroić kostki, pokusić sie o dorobienie paru elementów takich jak komunikat spalonej żarówki czy poziomu sprysków, dołożyć trzeba manetkę do której nie ma wiązki, jak już spędzisz dwa dni na tym co opisałem musisz zdobyć kabel K+Can i zmienić wsad. Ale skoro auto ci odpala to co ja sie tam znam.....
Juvka Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2017 (edytowane) 13 minut temu, lukaszooo napisał: Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe że aby w b5 aby przejść na pełen fis trzeba przezbroić kostki, pokusić sie o dorobienie paru elementów takich jak komunikat spalonej żarówki czy poziomu sprysków, dołożyć trzeba manetkę do której nie ma wiązki, jak już spędzisz dwa dni na tym co opisałem musisz zdobyć kabel K+Can i zmienić wsad. Ale skoro auto ci odpala to co ja sie tam znam..... Manetkę mam, do manetki mam przewody do sterowania fisem, góra, dół, reset. Do tego z szarej kostki do manetki poprowadzony jest przewód masy po to żeby bez dorabiania czujników żarówek i spryskiwaczy nie wyświetlało mi komunikatów na wyświetlaczu. I bez tych czujników auto odpalało z jednym problemem, że nie działał obrotomierz. Więc wymieniłem licznik na inny, natomiast w tym nie mogę zakodować kluczy. Więc nie mów że takie coś nie może działać, bo może. Tylko potrzebowałem pomocy w rozwiązaniu problemu kodowania. Edytowane 21 Kwietnia 2017 przez Juvka
lukaszooo Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 (edytowane) Od 1997r imo siedzi w liczniku, z tego co pamietam to rocznik 2000 był jakos podzielony i cześc miałą starsze imo a druga cześć nowsze i były z tym jakieś kombinacje ale nie chce szukać mi sie notatek. Na ile ci odpalił ten silnik na dłużej niż 10s ? Edytowane 21 Kwietnia 2017 przez lukaszooo
Juvka Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Immo mam w wersji 2. Niee, auto odpala i od razu gaśnie. Wskazówka obrotomierza zdąży dojść do 1 i od razu spada
lukaszooo Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Widze że jesteś odporny na wiedze innych......
Juvka Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Teraz, lukaszooo napisał: Widze że jesteś odporny na wiedze innych...... Napisałem Ci po prostu którą mam wersję. Masz jakiś gorszy dzień? Jak tak to jutro napisz.
lukaszooo Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Skoro uważasz że po podmianie licznika i przyuczeniu kluczyków wszystko powinno być ok to ja odpadam z pomocą.
Juvka Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Ok poza tym że nie będę miał komunikatów spalonych żarówek i płynu spryskiwaczy, noo i każdych drzwi osobno na wyświetlaczu, bo to też trzeba gdzieś się podpiąć
marcin_franz Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Tak jak kolega juvka pisze, powinno działać, a ten jeden licznik u niego nie działa. Kablem kkl da się zmienić wsad zakodować klucze. Nie potrzeba żadnego k+can.
lukaszooo Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 A PIN jak zczytasz jeśli nie comanderem ?
marcin_franz Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Programem vag eeprom programer lub vag k+can comander i kablem kkl. Zawsze tak robię.
lukaszooo Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Dla bezpieczeństwa powinien być dedykowany kabel ale nie zmienia to faktu ze vcds lite nie zczyta piny .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się