gsekulski Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Witam. Mam pytanko do bardziej ogarnięty ch kolegów. Tzn padły mi wtryski od gazu, tzn stukaja i przelewaja gaz do kolektora ssacego. Silnikiem rzucalo przy odpalaniu oraz ciężko odpalal, szczególnie na zimnym. Zrobiłem dziś test i odciąłem gaz. Auto pali z dotyku i nie rzuca silnikiem. Mam również problem głośno pracującego napinacza lub lancucha rozrzadu na ssaniu. I o dziwo po odcięcie LPG się znacznie sciszyl. Zazwyczaj pomagało odpiecie nastawnika. Czy wadliwe wtryski ktore po zgaszeniu puszczają gaz do kolektora ssacego tak ze po odpaleniu auto pali tak jakby na 2 paliwach mają wpływ na zla pracę nastawnika rozrzadu?
KoWaL_89 Opublikowano 26 Października 2017 Opublikowano 26 Października 2017 Podpinam się do tematu. Jaką żywotność mają wtryski LPG? Ja po przejechaniu 20k musiałem wymienić bo przepuszcały. To dużo czy mało?
wujek22 Opublikowano 26 Października 2017 Opublikowano 26 Października 2017 Ja w poprzednim aucie zrobiłem 70k na jednych wtryskachi i dalej śmigają bez problemu. Wystarczy regularnie filtry zmieniać i wkładać dobre a nie bibułowe które syf przepuszczają do wtrysków Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka
zwonko Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 Żywotność jest różna 20, 50, 70, 100, 120, zalezy jakie wtryski i przedewszystkim na jakim LPG jeździły. I jak dbano o filtry. Ale powiedziałby że 20 to mało. Raczej tak 50-60 to optimum. Ale można i 120 jak się dba i ma szczescie
proxyl Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 u mnie wtryski staga maja już 160tys, trzeba było ustawić dogrzewanie jeszcze na pb i temp przełączenia na 60 bo już na zimno trochę nie wyrabiały. po tym zabiegu hulają i może do 200tys dadzą radę. podstawa to dobra stacja, filtry na czas przy przeglądzie strojenie podczas jazdy no i bardziej trasa niż miasto. pozdr
pulpecik Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 (edytowane) Przy porządnym filtrze wtryski się płynnie i powolnie zużywają, a przy standardowym szajsie normalnie niszczą, często gwałtownie podobnie jak silnik zalewany przepalonym olejem. Kiepski filtr + delikatne wtryski(np. Magic Jet) + pechowe tankowanie = może to być jednorazowa akcja i jeżeli płukanie/czyszczenie nie jest możliwe bądź nic nie daje może być po nich. Co prawda obecnie rzadziej trafiam na aż tak podły gaz(bo przewaga sekwencji powoduje konieczność zmniejszenia kombinacji poprzez delikatność takiej instalki) ale skoro teoretyzujemy.... Filtry podstawowe, te po taniości niemal się nie dają zabrudzić. Do przeczyszczenia ich wystarczy kompresor i przedmuchanie pod włos. To dlatego, że słabo odcedzają syf, nie odbierają w zasadzie półpłynnych i płynnych zanieczyszczeń. Zestalający się we wtryskach lepik kończy je błyskawicznie. Kto czyścił z tego syfu choćby raz reduktor to wie o czym mowa. Ale i tak ciężko ludziom uwierzyć, że należy zainwestować w filtr z odstojnikiem. Nawet częste zmiany tych pseudofilterków gówno dają -po co to zmieniać, skoro się nie zapycha = nie odbiera syfu. To już lepiej wodą święconą skropić hihi. Filtr z odstojnikiem pokazuje już po kilku tysiącach ile mazi można zatrzymać zanim zacznie ona oblepiać plujki po powiedzmy 80PLN sztuka x 6 w V6... Podobnie jak filtry stożkowe powietrza, powstałe dla sportu(gdzie silnik jest na chwilę), lub na wysokości lotnicze(gdzie pyłów jest znikomo) i kupowane po taniości firm Turbo Burek dla "cudu mocy" pod maską(głośniej to znaczy, że "musi" być mocniej hehe) niemal się nie brudzą, bo skoro przez nie widać na wylot to czemu miałby na nich pył siadać... I to jest podstawa podstaw -porządne odcedzenie gównianego w Polsce gazu, którego jakości nikt nie pilnuje(nawet nie ma on normy paliwowej, jedynie techniczną). Trzeba dbać mądrze. Lekko drożej na początku, by potem było dużo taniej. Przebiegi na wtryskiwaczach to utopia -w zależności od składowych rozrzut może być potężny. Edytowane 1 Listopada 2017 przez pulpecik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się