gacyek Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Witam. Mam mały dylemat odnośnie mojego auta. Posiadam A4 B6 1.8T Avant S-line BEX z przebiegiem 306 000. Auto jest zadbane lecz myślę o zmianie na V8 D11. Jestem dość przywiązany do BEX a i wkład finansowy jaki poczyniłem w to auto nie pozwala mi łatwo się go pozbyć. Teraz pytanie czy dobrym pomysłem jest doinwestowanie BEX ( do wymiany nastawnik, pompa oleju, tarcze hamulcowe przód i to tyle z rzeczy niezbędnych), porobienie innych rzeczy wizualnych oraz mechanicznych aby jeżdziła drugie 300 000, czy odpuścić temat i zmienić na D11 co wiąże się z innymi kosztami utrzymania i eksploatacji takiego auta? Dodam że w BEX wymienione jest sprzęgło i dwumas, pompka paliwa kompletna, obie przetwornice xenon z żarówkami, zawieszenie przód, wszystkie klocki hamulcowe..... Nie oddam jej za bezcen a i mało ludzi którzy zapłacą pieniądze warte tego auta...Oto mój ból głowy. Z góry dziękuję za pomoc
roger18sx Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 W naszym kraju to lepiej kupić dołożyć wyjezdzic a potem sprzedać. Jak znajdziesz kogoś kto chce naprawdę dobre auto i się zna to Ci dobrze zapłaci. Ludzie przwaznie wola kupić tanio.
gacyek Opublikowano 1 Maja 2017 Autor Opublikowano 1 Maja 2017 niestety u nas kult ceny rządzi, miałem kilku chętny typu ,,Panie na allegro po 12.000 chodzą
Kar El Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 witam. jeżeli Ci się auto nie znudziło, i chciałbyś jedynie więcej mocy, to ja bym zrobił co niezbędne i ew. wgrał wirusa i jeździł dalej. Nikt Ci nie odda tego co włożyłeś, a poza tym znalezienie egzemplarza godnego uwagi będzie stanowiło duży problem. potem zaczniesz się zastanawiać czy aby na pewno dobrze zrobiłeś sprzedając auto. tu wiesz co masz, a kupując inne będziesz od nowa musiał dojść do stanu jaki Cię będzie zadowalał.
gacyek Opublikowano 1 Maja 2017 Autor Opublikowano 1 Maja 2017 Ciekawe o ile można podnieść moc bez dużej ingerencji mechanicznej
Kar El Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 no ja byłem w firmie która zajmuje sie wirusami i tam człowiek twierdził ze 30% wiec ze 190 KM daje 57KM
Kar El Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 no i warto w DP zainwestować z fotum za 300zl
jacek70 Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 Samym wirusem nie podniesie mocy o 57koni mowy niema . Trzeba.zmienic wtryski, możliwe że turbo , trzeba kąta out no i centralny by się przydał.
Kar El Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 to bez sensu, nie mógł ten "spec" powiedzieć jak jest naprawdę tylko wciska kit że 30%, tak myślałem że to mało prawdopodobne ale niby polecany zakład to myślałem że to realne jest, jakie są realne przyrosty?
przem8 Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 Sam program do 20-30KM jeśli wszystko z motorem i osprzętem ok. Większe moce to już w hybrydę trzeba inwestować. BEX już jest dość wysilony i trudno o większe przyrosty małym kosztem.
Kar El Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 tutaj troche więcej im sie udalo uzyskać http://gregor10.pl/a4-b6-1-8t-quattro-bex-190km-236km-330nm-stage-2/
gacyek Opublikowano 4 Maja 2017 Autor Opublikowano 4 Maja 2017 Kwestia jaki stan silnika no i czy warto ryzykować jakieś usterki....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się