Skocz do zawartości
IGNOROWANY

uszczelka pod glowica? foty 1.9 tdi AFN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

Niedawno zauwazylem ze cos sie poci w okolicach uszczelki pod glowica (miejsce zaznaczone na zdjeciu). Wyczyscilem przejechalem 500 km i stan taki jak na zdjeciu, mala plama na wglebieniu skrzyni, od strony grodzi. Ubytek plynu w zbiorniku wyrownawczym nie jakis duzy, spadlo przez to 500 km ok 4-5 mm ale nie ponizej min, plyn wydaje sie czysty, zadnych osadow, bąbli powietrza, rano poddymi na bialo, przy mocniejszym bucie tez na bialo ale to chyba wina turbo, troche puszcza olej po stronie goracej. Generalnie poczciwy AFN, 300 tys przebiegu i 300 w pamięci;)

Chcialbym sie doradzic czy trzeba panikowac i robic uszczelke od razu? dodatkowo rozrzad mi sie konczy za ok 10tys, chyba najlepiej byloby to zrobic razem skoro bedzie rozgrzebane? czy jak tak chwile pojezdze to cos innego bedzie dostawac w d*** przez ten wyciek? jaka jest rozsadna cena za robote uszczelki?

Z gory dzieki za wszystkie porady:hi:

uszczelka.png

Opublikowano

to to. norma ale watpie ze uszczelka

Opublikowano

Prawdopodobnie masz wyciek spod króćca ze świecami.

Opublikowano

Tez mysle ze to spod krućca

Opublikowano

wlasnie krociec wykluczylem bo jakies 1,5 roku temu zaraz po zakupie auta pewien "Mirek" mi to uszczelnial gdy na duzym mrozie wlasnie tamtedy wywalilo mi sporo plynu, nie bylo mnie jeszcze wtedy na forum, wiedza tez byla znikoma, wiec szczerze mowiac nie wiem co on tam zrobil, moja wiedza wtedy byla taka "cieklo nie cieknie jest ok " :wink:

dzieki za wskazowki, juz szukam na forum jak to ogarnac:hi:

 

Opublikowano

Lubią tam się zrobić wżery w głowicy i nawet nowy króciec i oring może nie pomóc.

Opublikowano

To wtedy delikatnie papierem, potem odtluscic i na silikon i po klopocie :)

Opublikowano
2 godziny temu, Mozgu napisał:

To wtedy delikatnie papierem, potem odtluscic i na silikon i po klopocie :)

Dokładnie tak

Opublikowano (edytowane)

dzisiaj sprawdzilem po kolejnych 500 km i o dziwo sucho w tym miejscu, moze oring puszcza tak malo ze od razu odparowal na cieplym silniku...faktycznie w okolicach krocca na bloku sa biale kwiatki jak po odparowaniu plynu

ale zebym wiedzial na przyszlosc, mam przedlifta wiec krocca nie dokupie (tak jak w polifcie ktory jest plastikowy i za rozsadne pieniadze) wiec  uszczelnienie u mnie bedzie polegalo na wymianie zaznaczonego oringa + ew silikon tak?

 

krociec.png

Edytowane przez pdk
Opublikowano

Tak jak piszesz. Jeśli masz metalowy króciec to pewnie nic mu nie jest bo to plastikowe często się odkształcają. Więc oring nr 13, ewentualnie jeśli trzeba silikon i powinno być git.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...