pdk Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 witam, Niedawno zauwazylem ze cos sie poci w okolicach uszczelki pod glowica (miejsce zaznaczone na zdjeciu). Wyczyscilem przejechalem 500 km i stan taki jak na zdjeciu, mala plama na wglebieniu skrzyni, od strony grodzi. Ubytek plynu w zbiorniku wyrownawczym nie jakis duzy, spadlo przez to 500 km ok 4-5 mm ale nie ponizej min, plyn wydaje sie czysty, zadnych osadow, bąbli powietrza, rano poddymi na bialo, przy mocniejszym bucie tez na bialo ale to chyba wina turbo, troche puszcza olej po stronie goracej. Generalnie poczciwy AFN, 300 tys przebiegu i 300 w pamięci Chcialbym sie doradzic czy trzeba panikowac i robic uszczelke od razu? dodatkowo rozrzad mi sie konczy za ok 10tys, chyba najlepiej byloby to zrobic razem skoro bedzie rozgrzebane? czy jak tak chwile pojezdze to cos innego bedzie dostawac w d*** przez ten wyciek? jaka jest rozsadna cena za robote uszczelki? Z gory dzieki za wszystkie porady
szper11 Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 Prawdopodobnie masz wyciek spod króćca ze świecami.
pdk Opublikowano 4 Maja 2017 Autor Opublikowano 4 Maja 2017 wlasnie krociec wykluczylem bo jakies 1,5 roku temu zaraz po zakupie auta pewien "Mirek" mi to uszczelnial gdy na duzym mrozie wlasnie tamtedy wywalilo mi sporo plynu, nie bylo mnie jeszcze wtedy na forum, wiedza tez byla znikoma, wiec szczerze mowiac nie wiem co on tam zrobil, moja wiedza wtedy byla taka "cieklo nie cieknie jest ok " dzieki za wskazowki, juz szukam na forum jak to ogarnac
szper11 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Lubią tam się zrobić wżery w głowicy i nawet nowy króciec i oring może nie pomóc.
Mozgu Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 To wtedy delikatnie papierem, potem odtluscic i na silikon i po klopocie
szper11 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 2 godziny temu, Mozgu napisał: To wtedy delikatnie papierem, potem odtluscic i na silikon i po klopocie Dokładnie tak
pdk Opublikowano 6 Maja 2017 Autor Opublikowano 6 Maja 2017 (edytowane) dzisiaj sprawdzilem po kolejnych 500 km i o dziwo sucho w tym miejscu, moze oring puszcza tak malo ze od razu odparowal na cieplym silniku...faktycznie w okolicach krocca na bloku sa biale kwiatki jak po odparowaniu plynu ale zebym wiedzial na przyszlosc, mam przedlifta wiec krocca nie dokupie (tak jak w polifcie ktory jest plastikowy i za rozsadne pieniadze) wiec uszczelnienie u mnie bedzie polegalo na wymianie zaznaczonego oringa + ew silikon tak? Edytowane 6 Maja 2017 przez pdk
szper11 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Tak jak piszesz. Jeśli masz metalowy króciec to pewnie nic mu nie jest bo to plastikowe często się odkształcają. Więc oring nr 13, ewentualnie jeśli trzeba silikon i powinno być git.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się